Tivoli @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:50

sluit me aan bij de rest, mooi paardje, maar volgens mij als je hem van voren loslaat dat ie meteen onder je vandaan loopt. Jullie zijn wel een combi om de fotos maar er mist net dat ene beetje!

Desiree83

Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:23

Heel fijn paard inderdaad! Natuurlijk kan een foto enorm vertekenen maar het is in ieder geval wel een mooi beest!!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 17:34

heel mooi paardje!!!! ik heb ook een hengst van olivi, vind hem er niet veel van weghebben (die van jou met die van mij vergeleken) maar komt misschien omdat die van mij wat forser en compacter is.

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 19:37

mooi beeest..
ik ben het ook met de rest eens..LAAT HEM LOS VAN VOREN..ik verzeker je dat je binnen een week een ontspannender/tactvoller en mooier lopend paard hebt..de gangen worden ruimer en zn achterhand wordt meer geactiveerd..want ik vind het voor een z combinatie toch echt teveel gespannen ondanks dat het moment opnames zijn...kijk maar naar die 4e foto niet echt een relax plaatje..je doet iets wat niet klopt wat het paard dus dwars zit en vooral niet teveel met de slof rijden anders wordt je er afhankelijk van
succes

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 07:16

frieske schreef:
mooi beeest..
ik ben het ook met de rest eens..LAAT HEM LOS VAN VOREN..ik verzeker je dat je binnen een week een ontspannender/tactvoller en mooier lopend paard hebt..de gangen worden ruimer en zn achterhand wordt meer geactiveerd..want ik vind het voor een z combinatie toch echt teveel gespannen ondanks dat het moment opnames zijn...kijk maar naar die 4e foto niet echt een relax plaatje..je doet iets wat niet klopt wat het paard dus dwars zit en vooral niet teveel met de slof rijden anders wordt je er afhankelijk van
succes

Z-combinatie Verward Verward Verward
Dit paard is net 4

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:55

Ja ze schreef dat ze met Hocus Pocus Z start!
En met Tivoli begint ze net, dat paard is 4 jaar!!

HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 13:18

Haha! Als Tivoli iets niet heeft is het wel een strakke rug! Hij zit zo heerlijk, het is net een luie stoel. Zoals ik al zei : Hij was nogal enthousiast, vooral in de galop. Hij galoppeert ook zo groot dat het lastig is om het bij elkaar te rijden. Die slof gebruik ik ook alleen maar in de buitenbak. Maarja, hoelang ben ik nou helemaal bezig met hem? Hij is begin april gecastreerd en daarna ben ik hem wat serieuzer gaan trainen. Het komt allemaal wel goed hoor. Maarja, de volgende keer als ik foto's plaats zal ik wel zorgen dat ik kaarsrecht zit! Knipoog Haha!

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:57

ow..sorry dan heb ik me verkeken..
maar ik ben het nog steeds eens met de rest en mijn mening..Z paard of niet Knipoog

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 21:23

flair schreef:
Leuk paard! Alleen jammer dat je er niet zo netjes op zit.



dat d8 ik ook metteen Schijnheilig

Ben beneiuwd hoe jullie het gaan doen met de pavo cup! erg leuk paardje *LOL*

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:41

Ik vind het er ook niet erg ontspannen uitzien. Het lijkt wel of je je aan de teugels (slof) vasthoudt.