pubelia @ work @ 26-6-2004

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pubelia

Berichten: 9992
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 15:07

dank je wel!! Bloos! wij gaan waarschijnlijk op 7 augustus naar de premie keuring in someren!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 18:44

Leuk, alleen voorbrengen of ook onder het zadel?

pubelia

Berichten: 9992
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 18:49

nee niet onder het zadel alleen met de hand.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 18:54

Dat is ook leuk
Heb ik verleden jaar gedaan met Par, wil dit jaar onder het zadel erbij doen, maar moet nog even afwachten of ze op tijd weer in orde is.

pubelia

Berichten: 9992
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 19:11

dit is de eerste keer dat ik het ga doen. zit jij ook bij het ICS?
als ik onder het zadel ga doen moet ik nog ff door oefenen!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:15

Nee ik zit bij het KVTH
En ik hou mezelf gewoon voor: zolang ik maar blijf zitten is het goed gegaan Haha! Tong uitsteken

Vosse
Berichten: 1547
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Ruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:20

Missouri schreef:
Ik heb niks tegen mensen die op Shetten/Tinkers/Fjorden en ga zo maar door rijden. Niet mijn type beesten, maar ze hebben waarschijnlijk meer lol dan mensen die hun onbetaalbare wedstrijd-rotbok uit de staak proberen te krijgen (om het maar even hard te zeggen Knipoog ).

Serieus dressuur-commentaar? Nee, voor mij onmogelijk bij zoiets. Maar ze heeft plezier, en da's belangrijk.


Is ze te min voor dressuur commentaar ofzo, als je iedereen van dit loze commentaar geeft komt er niemand een keer verder of wel dan, hier heeft ze toch nix aan... je geeft misschien wel je mening okay dat mag, maar doe het dan wel ff op een normale manier, mogen stevige mensen alleen maar op belgen rijden ofzo Schijnheilig Bloos

onn topic, ik vin het er goed uitzien hoor, je handen zijn ook goed zo alleen mogen ze misschien iets dichter bij elkaar, maar ik vind ze niet te hoog gedragen ofzo...

veel succes op de keuring

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:32

pubelia schreef:
umm handen houd ik bij elkaar maar ze is hard in de mond en dan valt dat niet altijd mee. en ze zijn echt niet te ver omhoog!

we zijn ook bezig met grootere volte maar we maken een kleine volte en dan wijkend naar buiten en dan aan springen!! want dan is het voor haar makkelijker om aan te springen aan die hand!


Het zijn toch tips!!!!

pubelia

Berichten: 9992
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 19:37

siccootje schreef:
Het zijn toch tips!!!!

jajaj dank je wel *LOL*

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:46

Vosse schreef:
Is ze te min voor dressuur commentaar ofzo, als je iedereen van dit loze commentaar geeft komt er niemand een keer verder of wel dan, hier heeft ze toch nix aan... je geeft misschien wel je mening okay dat mag, maar doe het dan wel ff op een normale manier, mogen stevige mensen alleen maar op belgen rijden ofzo Schijnheilig Bloos

onn topic, ik vin het er goed uitzien hoor, je handen zijn ook goed zo alleen mogen ze misschien iets dichter bij elkaar, maar ik vind ze niet te hoog gedragen ofzo...

veel succes op de keuring


Ben het volkomen met je eens Vosse . Je kunt mensen erg kwetsen met zulke domme reacties. Je hebt het neergezet voordat je er goed over nagedacht hebt. Ik denk dat dit hier ook het geval is. Ben jij dan ook zo stoer dat je rijfoto's neerzet? Zou je het leuk vinden als we dan ook zo 'leuk' reageren? Vind je erg gemeen...... Boos!

En ik vind het er heel leuk uitzien, het plezier straalt ervanaf. En daar gaat het toch om? Jullie zijn een leuke combi, en pubelia is een leuke tink.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 19:55

Gave tink hee!
Ik vind jullie echt een leuke combi
Commentaar op je houding is al gegeven en weet je zelf ook dus dat vind ik overbodig om nog te zeggen.

Dit wil ik toch nog even kwijt: Missouri laat mensen alsjeblieft in hun waarde. Als je het dan niet waard vind om commentaar te geven doe het dan niet. Zet er dan ook niet een zo'n stom zinnetje neer met alleen maar negatief commentaar. Dat vind ik echt zwak...

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 20:14

doei doei! en wat vinden jullie ervan? mn houding word continu aan gewerkt! maar als stel! ze is ook niet te klein! zij is 1.40 en ikke 1.58!!!

Dit is de vraag die gesteld word door Pubelia............
En mijn antwoord is dan "ik vind het er niet uitzien".

Ik vind het paardje er niet lekker bij lopen(gelet op hoofd,oren,staart)
Ik vind haar er klungelig op zitten(gelet op zit,hand,armen,contact met het paard).

Maar dat maakt toch niet uit.....ze hebben plezier,een lesgeefmens helpt hun dus het kan alleen maar beter gaan met deze combi.

Mag er alleen negatief geantwoord worden als je een sportpaard hebt en slank bent...........is het anders not done op "Bokt".

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 20:19

Tuurlijk mag er wel negatief gereageerd worden.
Maar zoals missouri deed was heel anders dan dat jij het zegt. Jij geeft commentaar, missouri vind het nog niet eens waard om commentaar te geven en dat vind ik minderwaardig!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 20:24

Tuurlijk mag er negatief commentaar gegeven worden.. maar het moet naar mijn mening wel onderbouwd commentaar zijn.. en niet zoals missouri geen commentaar willen geven..

qua houding ben ik het met CarS eens...... maar dat doet niet af aan het plezier wat er duidelijk vanaf straalt, en dankzij het lesgeefmens zal; er vast aan houding ed. gewerkt worden..

pubelia

Berichten: 9992
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 20:44

ik rij voor de recreatie! *LOL* niet om hoger op te komen in de dressuur!

maar ga verder.....

pubelia

Berichten: 9992
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 20:55

Missouri schreef:
Ik heb niks tegen mensen die op Shetten/Tinkers/Fjorden en ga zo maar door rijden. Niet mijn type beesten, maar ze hebben waarschijnlijk meer lol dan mensen die hun onbetaalbare wedstrijd-rotbok uit de staak proberen te krijgen (om het maar even hard te zeggen Knipoog ).

Serieus dressuur-commentaar? Nee, voor mij onmogelijk bij zoiets. Maar ze heeft plezier, en da's belangrijk.


missouri ik ga jou uitdagen!! je bent uitgenodigt omdat je denkt het beter te kunnen om een keer op pubelia te komen rijden! maak ik foto's van en mogen ze het beoordelen! ga de uitdaging aan??

Vosse
Berichten: 1547
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Ruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:15

Missouri schreef:
Ik heb niks tegen mensen die op Shetten/Tinkers/Fjorden en ga zo maar door rijden. Niet mijn type beesten...

misschien voelt ze zicht te min op een tinker??!!! je weet het niet...

ik vind paardrijden leuk zolang diegene er plzier in heeft en niet gedwongen word of dingen doet die ze niet wil of kan....

Ik zie dat je er plzier in hebt!!!!
En vat dit aub niet gemeen op, maar stevigere mensen kunnen niet alles doen in de sport wees blij dat ze nog plzier kunnen hebben in een sport...Is echt niet gemeen bedoeld hoor :p Bloos Knipoog

Vosse
Berichten: 1547
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Ruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:17

Vosse schreef:
En vat dit aub niet gemeen op, maar stevigere mensen kunnen niet alles doen in de sport wees blij dat ze nog plzier kunnen hebben in een sport...Is echt niet gemeen bedoeld hoor :p Bloos Knipoog


Ik hoop dat jullie het op de goede manier opvatten en ik wil hier niemand belachelijk mee maken hoor Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:21

Sjongejonge,
wat overtrokken!
Normaal gesproken is het negatieve commentaar niet van de lucht, en nu omdat er iemand op de foto staat die dik is mag dat opeens niet?
Wat hypocriet zeg...

Verder zijn Fjorden, Tinkers etc ook niet mijn type paarden, maar dat wil niet zeggen dat ik met er te goed voor voel. Ik kan je zo al meerdere koudbloeden hier op Bokt noemen die ik gereden heb.

Pubelia,
wat denk je dat je er mee op schiet als Missouri jouw pony komt rijden?

pubelia

Berichten: 9992
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 21:21

Vosse schreef:
Ik hoop dat jullie het op de goede manier opvatten en ik wil hier niemand belachelijk mee maken hoor Knipoog

daarom ik weet dat ik dik ben(mooi gevormt Haha! )en dat ik nooit een anky word!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:21

pubelia"]
missouri ik ga jou uitdagen!! je bent uitgenodigt omdat je denkt het beter te kunnen om een keer op pubelia te komen rijden! maak ik foto's van en mogen ze het beoordelen! ga de uitdaging aan??
[/quote]
Dat heeft ze niet gezegd Knipoog

[quote="pubelia schreef:
dank je wel!! Bloos! wij gaan waarschijnlijk op 7 augustus naar de premie keuring in someren!

Bedoel je de fokpaardendag in Lierop of mis ik iets Bloos

Vosse
Berichten: 1547
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Ruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:28

kej zal me dr verder ff niet mee bemoeien alles wat ik gezegd heb wou ik ff kwijt Tong uitsteken

pubelia

Berichten: 9992
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 22:03

Lenn schreef:
Bedoel je de fokpaardendag in Lierop of mis ik iets Bloos

nee in someren van het ICS

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:58

Op het eerste zicht vind ik jullie als combi niet slecht passen. Jullie zijn beide stevig. Maar het plaatje is niet echt fijn om naar te kijken.
De enige tip die ik je kan geven is de volgende: begin bij jezelf en, mits je geen medische problemen heb natuurlijk, probeer een paar kilootjes af te vallen. Kan je er geen andere sport bij doen een dag of 2 in de week.
Wat minder kilo's zal je zit en evenwicht aanzienlijk verbeteren.
Dit is ook zeker geen aanval op dikke mensen maar helaas zie ik het op concours toch steeds bevestigd dat stevige mensen vaak achter de beweging zitten en daardoor het beeld verstoort. Sommige mensen kunnen er niks aan doen maar er zijn ook legio mensen die er wel iets aan kunnen maar te lui zijn! Daar bedoel ik jou niet mee want ik weet niet wat de reden is van je dik zijn.
Kijk, ik ben zelf normaal van bouw en heb confectiemaat 36 maar voor het plaatje sport ik ook nog naast het paardrijden en let ik op mijn voeding. Ik moet er niet aan denken dat ik mijn buik zie klotsen bij het doorzitten. Ik vind paardrijden een sport zoals een ander en ik vind ook dat je je lichaam daar wel een beetje op mag afstemmen.
Ik heb zelden in andere sporten mensen gezien met overgewicht.
Maar nogmaals, het is geen aanval. Integendeel, ik hoop dat je misschien eens kritisch naar jezelf kan kijken en misschien kan je er wel iets aan doen.

Succes!!!

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:05

Ik vind het helemaal geen foute combi ik vind het juist hartstikke leuke combi!! Een ietsie stevige ruiter op een stevig paard. Ruiter heeft er plezier in en de pony ook dus waarom niet? Ik kan er niet tegen hoe sommige mensen hierover denken!!! Als je maar plezier in het paardrijden hebt dan is het toch hartstikke goed. En gezien de pony die vind et ook hartstikke leuk. Wat andere ook zeggen je benen niet zo afsteken Knipoog Maar vor de rest je zit netjes recht op enz enz. Hartstikke goed!! oja en handen dichter bij elkaar zo kan je ook je pony beter sturen en heb je beter contact met je paard!