Knappe dame aan de slag...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:29

Aahhhhh wat een lekker ding zeg Lovers
Ziet er goed uit hoor!!!

Drew

Berichten: 8
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:35

Heerlijk paardje om te zien! Kleine paarden zijn leuk, mijn bijrijd paardje is ook maar 1.61, maar een beer om te zien. Ze is sterker dan een rank paard van 1.70.
Misschien tip...ik weet niet of ze net is ingereden, maar poosje draven met lange teugels zodat het paard zelf zijn evenwicht kan zoeken. En/ of verzameld aan de lange teugel zodat het lichaam zich kan ontspannen. Werkt bij mij super, paard wordt helemaal los en gaat plezierig lopen, vooral als het in het begin gespannen is. OK dan!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 17:44

ze is niet gespannen maar heet. IK stap lange teugels los, draaf met licht contact teugeltje los en ga haar daarna meer rond rijden.. ze is nu bijna een jaar onder het zadel en heeft een super evenwicht en kan prima op eigen benen lopen, toch bedankt voor de tip Haha!

Drew

Berichten: 8
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:31

Dan is het kwestie van uit laten lopen denk ik Knipoog. Als ze zo heet is gewoon lekker doorrijden in het begin en lekker veel mee losrijden en veel oefeningen doen?

Maar als ik je zo zie rijden weet je zelf ook wel wat goed voor je paardje is. Succes in ieder geval, de gangen heeft ze in ieder geval.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 18:12

Ik heb nu 3keer per week les, om alle kneepjes weer even bij te brengen.. wist niet dat het zo verhelderen kon zijn... gelukkig hebben we alle tijd om naar elkaar toe te groeien Haha!

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 18:28

Koortje schreef:
Welkom bij de Club der Kleine Paardjes! Haha! Koor is ook 1.63 maar daarintegen wel een bodybuilder! Schijnheilig


haha..mijne is lekker 1 cm kleine Tong uitsteken