De eerste keer: zadel én erop (leuk!!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:09

Nou toen mijn pony ging beleren heb ik het zadel natuurlijk op gedaan en toen een heel tijdje stil gestaan. Paar dagen later wezen hangen en er opgezeten en geen stap gezet!! Ik zou NOOIT mijn pony als ik hem weer beleer (een ander dan) los gooien. Die pony lijkt op die foto's wel helemaal gek!! Wat ik zou doen maar je verklaart mij zeker voor gek Verward stil laten staan en noooooooit laten lopen renne. Het lijkt wel of hij bang is en vandaar dat hij loopt te bokken. VERTROUWEN! wel belangrijk als ze zo'n ding voor et eerst ophebben ! Vertrouwen dat het goed is en dat het niet eng is wat hij op zijn rug heb!!
Sorry, zo denk ik er over maar misschien denk jij er wel heen anders over. Naja er zijn meningsverschiillen Haha!

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 09:31

Ja, er zijn meningsverschillen, anders zou `t ook een beetje saai worden op bokt Knipoog ..
Nagoya was in ieder geval niet "helemaal gek". Als je alle foto`s (en niet alleen de bokfoto`s) bekijkt en daarbij ook de tekst leest, kan je dat zien. Op het moment dat de beugels eraan hingen reageerde ze met 2 rondjes bokken, zodra ze doorhad dat het helemaal niet eng was, werd ze meteen weer rustig.
Nagoya heeft heel veel vertrouwen in me, anders zou ze niet zo rustig zijn gebleven toen ik het zadel oplegde en zou ze me zeker niet laten opstappen (tis een tante met karakter Knipoog ).

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:20

mooi