Irma @ wedstrijd in Eerbeek (L1 drs)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Irma @ wedstrijd in Eerbeek (L1 drs)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 18:40

Haay iedereen! Lachen
Vandaag heb ik weer wedstrijd gehad. In Eerbeek, laatste selectie. Ging heel goed Lachen . Met proef 13 had ik 164 punten en een 4e plaats. Met proef 18 had ik 160 punten en een 1e plaats Bloos! . Ik ben dus weer dik tevree Knipoog Haha!. Catherine (Mikolaiki van Bokt) was ook mee en heeft hele mooie foto's gemaakt. Heel erg bedankt Catherine OK dan! ! Dus die ga ik hieronder even laten zien:

Afbeelding
Net weg van huis, we zijn lopend gegaan is maar een klein stukje.
Afbeelding
Aangekomen op de wedstrijd, het losrijd terrein.
Afbeelding
Afbeelding
In de ring.
Afbeelding
Volgens mij net halthouden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
X halthouden. Check dat bekkie! Haha! Haha!
Afbeelding
helaas een halve foto.
Afbeelding
Gaaalop.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nou dat was het weer Lachen
Commentaar mag.

Roozzz

Berichten: 519
Geregistreerd: 11-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:45

ziet er leuk uit hur! leuk paardje alleen ik zou soms je handen wat dichter bij elkaar houden Knipoog meestal ziet het er wel netjes uit!

maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:01

Ziet er netjes uit hoor! Niks op aan te merken, alleen idd je handen thats all!!!!! Knipoog

loutje
Berichten: 200
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:05

Ik vind juist dat ze haar handen goed houdt! als je ze namelijk te dicht bij elkaar houdt, heeft het bijna geen effect meer en kun je niet goed sturen (bijvoorbeeld dat je je linkerhand over de manenkam gaat verplaatsen, dit ziet er dan heel lelijk uit)
Tong uitsteken ik heb namelijk ervaring met 'Handen'. Tong uitsteken
Ga je trouwens door naar de gelderse Haha!?

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:29

ziet er netjes uit
Irma is een leuke pony, wat is ze wit geworden!! *LOL*

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:25

Hé, wat goed, 1ste en 4de! Lachen
Moeten jullie gewoon een bodywarmer van de club dragen? Of gewoon iets blauw of zwart? Handig Knipoog

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:48

heej ziet er echt netjes uit zeg alleen het lijkt alsof ze/hij ietsjes op de voorhand loopt..verder onwijs leuke pony en het ziet er ech netjes uit

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:53

leuke foto's joh.. (waar had je wedstrijd dan)

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 22:59

illeoni, zie titel Haha! mooie punten had je! leuke pony ook. Ik vind haar indd op sommige foto's wat teveel op de voorhand lopen... Snap niet dat ze dit niet afgestraft, dit bedoel ik dus niet banketstaaf, Knipoog maar bij mij op gewone jury's krijg ik heel vaak iets in die trant op mijn protocol en wordt dat afgestraft zonder winstpunten, ookal is de rest best netjes...

Daarom, op selectiewedstrijden is t toch meestal strenger?? ( of ik tref altijd strenge ju'ry's die een 1e prijs geen winst geven Scheve mond ) ik weet niet hoe je verder rijd natuurlijk Haha! Maar vroeg t me gewoon af want ik wordt altijd heel streng gestraft op dat op de voorhand Knipoog Dus ik bedoel dit niet banketstaaf en weet natuurlijk niet of het constant zo is, maar al zou dit wel zo zijn.. zou wel een beetje krom zijn toch Haha! Schijnheilig

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 23:13

hey wat een leuke reacties Lachen
Irma is idd veel witter geworden. Van de club moeten we de blauwe bodywarmer dragen. Verder loopt ze idd soms wat op de voorhand. In de les zijn we er ook mee bezig. Maar verder op wedstrijden heb ik er weinig commentaar op gehad. Alleen 1 x moest met de middendraf de achterhand er meer onder. Of ik naar de Gelderse mag weet ik niet. Want ze wisten niet hoeveel er naar de Gelderse mochten. Maar het is wel steeds beter gegaan. Eerste selectie had ik met proef 18 de 3e prijs, daarna de 2e en nu de 1e. Dan telt die 1e en 2e plek toch?

mikolaiki

Berichten: 607
Geregistreerd: 14-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 00:08

hey marscha ging super vandaag!!! leuke foto`s Tong uitsteken
maarre ga zo door he!!
groetjes