4 paarden gereden, welke vinden jullie het leukste

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:02

Een paard dat zijn rug niet ontspand, werkt ook op jou rug in, dus als je daaraan werkt, kan in principe elk paard goed zijn voor jou rug, zoals jij dat noemd.

Farjen

Berichten: 7988
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 21:01

Het vierde paard is op en top volbloed, maar daar kan ik zo heerlijk op zitten. Echt een kussentje.. Uitzonderingen zijn er altijd

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:55

het vierde paard vin ik het leukst. ik vind de andere drie een beetje lomp.. sorry. waarom heb je eigenlijk je beugels zo kort?

Farjen

Berichten: 7988
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 22:25

Omdat ik ging springennn Haha!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 00:28

Citaat:
Volbloeden zijn ook niet goed voor je rug en ik spreek uit ervaring. Ik heb een zwakke rug en een volbloed, slechte combinatie. Bij het minste of geringste schiet het in mijn rug en doorzitten gaat ook moeilijk vanwege de hoge passen.


Echte engelse volbloeden staan juist bekend om hun vlakke gangen. Ieder paard zul je eerst fijn over de rug moeten kunnen rijden voordat je er echt lekker op kunt doorzitten. (uitgezonderd echte gangenpaarden zoals de eerder genoemde ijslander) Ga eerst eens bij jezelf na waar je ambities liggen en zoek daar een passend paard bij.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 08:17

Ja, dat dacht ik ook al toen ik dat las Annegti. Volbloeden gooien over het algemeen helemaal niet zo hoog op. Een renpaard bijvoorbeeld kan het zich niet niet veroorloven om heel veel knie-actie te hebben, want dat gaat ten koste van de verruiming. Mijn volbloed zit echt heerlijk. Op de KWPN-er wordt ik veel meer uit het zadel gesmeten.