Foto's van mij en mijn paard(nu met nieuwe foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 14:55

niceirisje15 schreef:
leuk paardje hor! leuke combie! Haha!
wou dat ik zon lekker veldje had om te rijden ...
onze bak is loodzwaar Boos!
maar echt leuke fotos


haha Haha! , op deze foto's zie je toevallig onze bak niet, maar die is ook loodzwaar..maarja dat heb je in het begin altijd bij een nieuwe bak..helaas...

DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:21

heeey eef..... ik dacht je hebt ook gereageerd op mijn topic, dus moet ik dat ook wel bij jou doen he?? Schijnheilig

Gister was et leuk he?? En het ging ook erg goed met rijden. Zijn nek-spiertjes zie je al heel goed.... Binnenkort kan je weer over je nieuwe hindernisjes springen, dat gaat vast wel lukken met de hulp van Miranda. *

tot morgen ( kunnen we lekker onze boeken inleveren, zucht.) Maar 1 lichtpuntje: we gaan OVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!( 5 VWO)

( zo, nu weet heel paardenland het Haha! )

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:46

je zit netjes rechtop

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:24

leuk paardje.. je hebt idd je hoofd beetje omlaat maarjah.. verder ziet het er goed uit hoor!

Drew

Berichten: 8
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:50

Les aan huis....mmm dat klinkt heel erg fijn Haha!. Ik moet iedere keer als ik naar mijn bijrijd paard ga bijna half uur in de auto zitten Boos!. Wat we toch niet ervoor over hebben voor de paarden.

Maar leuk paardje, alleen wat hierboven al meerdere malen werd gezegd: je houding, je lijkt hierdoor onzeker (mijns inziens), schouders recht, probeer hierbij wel je rug recht te houden om te voorkomen dat je een holle rug maakt. (kantel je bekken hiervoor). ben er zelf nu ook mee bezig, maar aangezien ik van nature al holle rug heb, is dit moeilijk.

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 10:30

ok jongens allemaal erg bedankt voor de tips Ik heb sinds jullie tips echt aan mijn houding gewerkt..ik heb mijn handen nu rechtop en geen pianohandjes Haha! meer ! Aleen dat centjes zoeken is lastig afteleren..maar dat kan je ook niet in een keer afleren he Knipoog

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 10:32

Drew schreef:
Les aan huis....mmm dat klinkt heel erg fijn Haha!. Ik moet iedere keer als ik naar mijn bijrijd paard ga bijna half uur in de auto zitten Boos!. Wat we toch niet ervoor over hebben voor de paarden.

Maar leuk paardje, alleen wat hierboven al meerdere malen werd gezegd: je houding, je lijkt hierdoor onzeker (mijns inziens), schouders recht, probeer hierbij wel je rug recht te houden om te voorkomen dat je een holle rug maakt. (kantel je bekken hiervoor). ben er zelf nu ook mee bezig, maar aangezien ik van nature al holle rug heb, is dit moeilijk.


Ja..dat is lastig, maar wat je ervoor terug krijgt he *LOL* En ik ben idd heel blij met mijn prive-les, want dat heb ik pas sinds een week of 5 en daarvoor heb ik 5 jaar geen les gehad Haha! (alleen de eerste 2 jaar dat ik ging paardrijden in de manege duss...) Maar ik merk echt voruitgang, wat ik nu in een week vooruitga ging ik eerst nog niet eens in 3 maanden ...Ik ben er dus echt happy mee Lachen enneh..over mn houding: daar wordt aangewerkt Knipoog

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 17:46

Is ze drachtig? Anders is ze veel te dik!

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 22:39

nee haha ze is niet drachtig hoor..een klein grasbuikje..valt best mee hoor, maar komt gewoon door het beginnen van de zomer en de hoeveelheid eiwitten in het jonge gras Haha!

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 12:28

DiLiberty schreef:
heeey eef..... ik dacht je hebt ook gereageerd op mijn topic, dus moet ik dat ook wel bij jou doen he?? Schijnheilig

Gister was et leuk he?? En het ging ook erg goed met rijden. Zijn nek-spiertjes zie je al heel goed.... Binnenkort kan je weer over je nieuwe hindernisjes springen, dat gaat vast wel lukken met de hulp van Miranda. *

tot morgen ( kunnen we lekker onze boeken inleveren, zucht.) Maar 1 lichtpuntje: we gaan OVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!( 5 VWO)

( zo, nu weet heel paardenland het Haha! )


Ja haha dat hebben we mooi geflikt he Knipoog 5 vwo!
En binnekort kom ik wel ff naar je toe..met bruin en flippie rijden! Gaan we ff een mooi parcourtje bouwen en ga ik gelijk even je nieuwe huisje bekijken! Hoe is het trouwens met bruintje zn geval?? Bloos
nou we spreken wel weer een keertje af..
xx

DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:35

Olevalover schreef:
Ja haha dat hebben we mooi geflikt he Knipoog 5 vwo!
En binnekort kom ik wel ff naar je toe..met bruin en flippie rijden! Gaan we ff een mooi parcourtje bouwen en ga ik gelijk even je nieuwe huisje bekijken! Hoe is het trouwens met bruintje zn geval?? Bloos
nou we spreken wel weer een keertje af..
xx


ja idd, 5vwo, we komen er aan!!!!!!!!!! Het lijkt me heel leuk als je komt. En hoe het met bruin zijn geval gaat: Ik heb nog niet weer gekeken Bloos
We gaan wel fototjes maken he??? Das leuk.

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 12:36

of filmen das vet leuk !!! ik weet alleen niet of ik de camera wel mee mag haha..maarja..hebben julli er eentje?

DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:41

neej... me vader wil er steeds 1tje kopen, maar je weet hoe hij is... het komt er steeds niet van

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 12:42

DiLiberty schreef:
neej... me vader wil er steeds 1tje kopen, maar je weet hoe hij is... het komt er steeds niet van


ok haha(vragen voor je verjaardag Haha!)

DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:46

Jaaaaaaaaah!!!!!! en nu me vader nog zo ver krijgen, ik heb gister al wel in zo'n folder gekeken, ze zijn niet zo heel duur...... vanaf 300 eurotjes beetje te duur voor verjaardag Scheve mond

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 12:47

ja...kan makkelijk *grijns*

DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:12

Heeey Eva!
Anne hier! Lachen Ik was even aan het kijken, vet mooi paardje en volgens mij zit je goed hoor Tong uitsteken Daar heb ik ook echt heeel veel kijk op! Nou zie je zaterdag!
Dikke kus Anne (en een beetje Dianne!)

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 21:10

ok ! haaha dankjewel! was de film leuk?? (BRUCE ALMIGHTY) Vast wel;) ik zie je zaterdag ja!! kus

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 21:40

mickey1989 schreef:
leuk paardje.. je hebt idd je hoofd beetje omlaat maarjah.. verder ziet het er goed uit hoor!


ja er wordt aan gewerkt en dankjullie wel allemaal voor de tips..iemand nog iets toe te voegen??

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 18:35

niemand meer??

DiLiberty

Berichten: 669
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 20:21

Olevalover schreef:
niemand meer??


ik in ieder geval niet. Misschien moeten er maar weer eens nieuwe fototjes gemaakt worden Haha! Tong uitsteken Doeggg kus Dietje

FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:07

Olevalover schreef:
KLOPT!! ik heb er geen shabrak onderliggen, dit is expres gedaan omdat mijn paard sinds ik weer les krijg heel erg in de rug (spieren rondom schoft) aan het 'groeien'is en daardoor wordt mijn zadel te klein, als ik zonder shabrak rijd kan ik het verbreden van mijn zadel nog heel even uitstellen zodat dat maar 1 x hoeft te gebeuren. snappie??
En dat ik haar meer bij elkaar moet ridjen ..klopt ook!! maar als ik je vertel dat ze een jaar stil heeft gestaan door een blessure. En dat ik haar achterhand nu juist weer stevig moet maken..en er druk mee bezig ben snap je dat vast wel??



Ok, ik wil wel nog even commentaar geven op dit dan Haha!
denk niet dat zonder shabrak of met shabrak veel verschil maakt je zadel gaat er enkel minder snel van stuk als je met shabrak rijd, door zweet e.d. Knipoog

spettic

Berichten: 777
Geregistreerd: 01-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 07:38

Inderdaad een sjabrak maakt niet uit of een zadel past ja of nee. En ik zou als ik jou was niet bezuinigen op het pas maken van een zadel. Voordat je het weet heeft je paard lelijke drukkingen en last van zijn rug!!!

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 12:10

spettic schreef:
Inderdaad een sjabrak maakt niet uit of een zadel past ja of nee. En ik zou als ik jou was niet bezuinigen op het pas maken van een zadel. Voordat je het weet heeft je paard lelijke drukkingen en last van zijn rug!!!


HoHo even jongens!! het was enkel en alleen bedoeld om 3 dagen te overbruggen tot de zadelmaker naar mijn paard kwam kijken!! En een shabrakje maakt toch wel degelijk ietsje uit, cker als je weet hoe dik mijn shabrak is..Maar op dit moment wordt mijn zadel vermaakt..en rijd ik op de cliff barnsby van mijn instructrice die wel goed past hoor..woensdag krijg ik mijn passende zadeltje terug en zal ik weer gewoon met shabrak ermee rijden hoor...(Ik had in jullie plaats ook zo gereageerd hoor als ik het had gelezen, dan had ik ook gedacht dat die persoon zo was Bloos , maar in ieder geval begrijpen jullie het nu ..hoop ik Haha! )

Olevalover

Berichten: 1726
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-04 18:30

abigaillover schreef:
je zit netjes rechtop


Dankje wel ! Lachen jij hebt echt leuke paardjes zeg! wat een schatjes