Foto marco (fries)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tessa_oud
Berichten: 6
Geregistreerd: 12-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 22:13

Stel: Je verzorgt dat prachtige lieve freisje wat helemaal bovenaan de pagina staat samen met je hartsvriendin. Jij en je hartsvriendin vertrouwen elkaar heel erg en zijn stapel op Marco.Die hartsvriendin heeft met de stalbaas gepraat eb jullie mogen eindelijk naar buiten o Marco (Dat mocht eerst niet) Eidelijk, die wens die droom waar je zolang van hebt gedroomt, eindelijk mag ie dan in vervulling gaan! Maar je moet wel een briefje met toestemming van je ouders meekrijgen. En dat is je gelukt. Maar die hartsvriendin kan een keer niet. Dus je zadelt Marco op om ff in de bak te gaan rijden. Maar dan beenk je je, je hebt DAT briefje van je ouders in je zak... Dus je belt je vriendin op (die Marco vroeger heeft verzorgt maar nu is weggetapt omdat 3 teveel was) maar goed... Ze gaat mee. En jullie hebben een hele fijne rit en dan kom je een andere vriendin tegen op haar [paard (Thirza heet ze en komt hier ook heel vaak) En jullie rijden samen een rustig ritje van 2 uur en 3 kwartier. Marco wil de hele tijd rennen zo gelukkig was ie. En dan... Kom je terug opstal en hoor je dat je nooit meer Marco aan mag raken, nooit meer dat terrein op, dat beestje die je bijna 2 jaar verzorgt hebt, al je liefde gegeven hebt op eens is alles voorbij. Nou dat is mij overkomen vorgige week. En je voelt je dan zo poedersuiker, maar misschien heb je dat zelf al een keer helaas moeten ervaren. Hioermee wil ik zeggen dat je je niet alles wijs moet laten maken door zoon stomme bitch die zich voor stelde als je hartsvriendin. En Thirza, heel erg bedankt voor je steun, ik kom gauw een keer langs! -xxx- Tessa


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers