moonshadow @ Work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

moonshadow @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 18:11

Dit is moonshadow:
Let niet op mijn houding Want ben een springruiternormaal en zit hier voor de afwisseling op een dressuurzadel Lachen
Moonshadow heeft 2 jaar stil gestaan en is daarvoor verkeerd gereden door zon meisje sinds kort ben ik er weer mee bezig en het gaat supen ondanks dat die alles probeert om onder het werk uit te komen. Dat komt ook onder andere omdat dat meisje hem zijn zin liet doen als hij steigerde of in protest kwam stapte zij eraf dus was die klaar Lachen
En zijn ook niet veel fotos maar meer komen nog.
ergens volgende week ofzo.

Hier ff wat fotos.

Afbeelding
Eerst ff een stand foto

Afbeelding
draf foto Ik kijk zelf veel naar onder dat weet ik dus hoef daar geen commentaar over Lachen

Afbeelding
Draf Foto Met een stukje hals verlenging

Afbeelding
En toen was die weer klaar

Echt meer rijfotos heb ik nog niet want ik kan hem niet te veel laten werken want moet het rustig opbouwen met hem omdat die ook een hele tijd kreupel heeft gestaan.

Afbeelding
Hier ff een foto van zijn hoofdje

Afbeelding
Nog een maar dan op stal

Afbeelding
Een foto van toen ik met hem begon

Dit waren ze en ik weet dat me houding niet zo jovel is maar ben ik hard aan aan het werken Knipoog Volgende week of over 2 weken ga ik een keer met hem naar de les in westervoort om te kijken hoe die onder andere paarden is.


Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:13

leuke foto's,ik vind het er goed uitzien voor een paard dat zo lang stil heeft gestaan Lachen

Ravina(OrstaxBrusvein) en
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) 17-05-2011 - † 01-08-2012

maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:13

mooi paardje hoor! Hoe lang is hij kreupel geweest? En hoe kwam dat??

Voor de rest veel plezier met hem!!! *LOL*

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:13

coowl hoowr, ik vin dat je juist super netjes zit:P haha maar mooi paard ook hoor!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 18:24

maaykuhhh schreef:
mooi paardje hoor! Hoe lang is hij kreupel geweest? En hoe kwam dat??

Voor de rest veel plezier met hem!!! *LOL*


Hij heeft in die 2 jaar dat die stil heeft gestaan een ongeluk gehad. Hij had een hout splinter vast langs de kogel zitten omdat die met gek doen in de wij tussen het hek is gekomen. En die houtsplinter is toen operatief verwijdert omdat hij best wel diep zat. Maar toen die er uit was werd die steeds erger kreupel. Dus dachten ze hem al af te moeten laten maken en dat het niet meer goed zou komen. Dus hebben ze nog een keer de dierenarts laten komen en wat blijkt nou dat die nog een splinter van ong 8 cm en 2 mm dik bij de Knie had zitten (links Voor). Daar had de dierenarts toen overheen gekeken. die hebben ze toen ook verwijdert. En toen heeft die heel lang niks meer gedaan om zelf ook weer tot rust te komen en nu is gelukkig weer alles goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:47

Leuk koppie heeft ie!!

(En hele leuke avatar, WHAHA, kan me die nog goed herinneren)

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:51

ziet er leuk uit..probeer alleen je handen niet vast te zettenn.gr esther

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:59

Leuk paardje en ziet er goed uit.
Alleen hakken iets dieper uitduwen Haha!

Rona, Linanda en Oackly

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:26

Vind het er eigenlijk wel netjes uit zien hoor voor dat ze zo lang heeft stil gestaan
En misschien een blonde vraag maar waarom rijd je met dubbele teugels?

happyhorse

Berichten: 4382
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:27

Leuk paardje!.
Ziet er goed uit!

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 21:51

NehnaDagmar schreef:
Vind het er eigenlijk wel netjes uit zien hoor voor dat ze zo lang heeft stil gestaan
En misschien een blonde vraag maar waarom rijd je met dubbele teugels?

Ik rij met dubbele teugels om de druk op me handen te minderen En zoals je al in eerdere topics over hem heb gelezeb kan die nogal vel zijn en zijn kop tussen zijn benen gooien en nogal flink aan de bok gaan dus dan ben ik ook net iets sterker.

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 21:54

frieske schreef:
ziet er leuk uit..probeer alleen je handen niet vast te zettenn.gr esther

Handen vast zetten?? Dat doe ik nie mischien lijkt het zo maar als ik zo doe ben ik zelf wat meer ontspannen en jah die piano handjes dat weet ik wel. Daar heb je idd gelijk in maar dat hoeft nie gelijk te zijn dat ik me paard vast zet Lachen Bij die onderste foto liggen me handen wel (Fout) Maar daar heb ik geen sterke contackt met zijn mond Das ook wel fout maar was net op dat moment aan het verlengen omdat die vaak gespannen is

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:41

Mooi paardje zeg!
Zier er ook leuk uit, alleen zou je idd je handen wat hoger kunnen houden, maar dat was al gezegd Knipoog

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:50

Op de 2e rijfoto lijk je best wel korte beugels te hebben, die zouden wel iets langer kunnen. (of je doet het zo om meer stevigheid te hebben ivm een bokje oid Knipoog)
En probeer meer met je kuiten te drijven, op de foto's lijkt het net alsof je met je hak aan t drijven bent. (dus hakken uitdrukken)
Maar het zijn moment opnames, ik weet niet hoe je rijstijl er irl uitziet, maar even een paar tips nav wat ik op de foto's denk te zien.
En leuk paard trouwens OK dan!

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 09:43

het is wel een mooiert zeg
commentaar heb ik verder niet

micky
Berichten: 389
Geregistreerd: 24-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 09:53

echt een heel leuk paard veel suc6 verder!!!!!!

GA NOOIT WEG ZONDER EEN KNUFFEL...............
GA NOOIT WEG ZONDER EEN KUS..........

WANT WIE HET NOODLOT VANDAAG ZAL ONTMOETEN KAN HET MORGEN NIET MEER OVERDOEN

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 12:16

Bedankt voor jullie tips en Jah met me houding dat weet ik Maar idd die korte beugels heb ik omdat ik om die bokken beter uit te kunnen zitten normaal rij ik met een stubben siegfried en dit is een kiefer dressuurzadel Hahah Ben ik ga niet gewent Lachen Maar hij is ook vaak niet zo goed aan het been en om nu al de sporen er weer aan te zetten dat vin ik ook alweer zoiets van jah, beetje te vroeg dus soms zet ik me hakken er een keer in dat die ff weet van ohh jah Lachen

www.dressuurstalseren.com

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:57

Ik vind dat je um lekker aan het lopen hebt.. zeker voor een paard wat zo'n lange tijd heeft stilgestaan..
qua commentaar ben ik het eens met datgene wat al gezegd is, hakken uitdrukken, handen wat hoger en geen pianohandjes..
verder heel veel succes ermee,
ben benieuwd naar meer fotoos!!

partybeast

Berichten: 11
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: doesburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:33

joh wesjuh alles goed
leuk beest man nu nog iets voorlos laten en meer been om hem op de achterhand te krijgen verders gaaf hee ik heb een nieuw nummer jij ook toch?? pb hem ff door greets mike

let's party people!! maar je paard gaat voor!!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 21:56

Janneke18 schreef:
Ik vind dat je um lekker aan het lopen hebt.. zeker voor een paard wat zo'n lange tijd heeft stilgestaan..
qua commentaar ben ik het eens met datgene wat al gezegd is, hakken uitdrukken, handen wat hoger en geen pianohandjes..
verder heel veel succes ermee,
ben benieuwd naar meer fotoos!!


hij kan lekker lopen Lachen en idd nu loopt die stukken beter hij gaat goed vooruit alleen wat minder is als ik aan zijn spieren kom dan komt die flink en dan ook flink in protest en met dat commentaar ben ik het cker eens ik krijg vanaf Dinsdag weer les van Partybeast Zie hier onder Haha! dat is wel beter Lachen want dat heb ik ook wel nodig maar omdat ik hem pas zo kort weer goed onder het zadel heb kan ik niet teveel met um doen Lachen

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 22:00

partybeast schreef:
joh wesjuh alles goed
leuk beest man nu nog iets voorlos laten en meer been om hem op de achterhand te krijgen verders gaaf hee ik heb een nieuw nummer jij ook toch?? pb hem ff door greets mike


heej mike Haha!

Met mij gaat alles prima Lachen en idd het is een leuk beest om te rijden Haha! een beetje Satinder nukken Lachen Maar Hij ken sjouwen maar elke keer pakt die weer iets nieuws om eronder uit te komen Lachen
Dat zie je dinsdag wel denk ik Lachen Moet je er ook maar ff opstappen Lachen Kan je het verschil voelen wat ik vandaag voelde Lachen mjah wel beterz dat jij me les komt geven dinsdag, jou vertrouw ik daar wel in en idd je weet hoe het paard aanvoelt Lachen
Mjah je heb me nieuwe nummer al sinds net Haha! spreek je wel ff voor dinsdag Lachen GR. Wesjuh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers