Winnie alweer @ work :P

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myra87
Berichten: 2495
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:49

ja idd is ook een drankje haha

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:52

Jah mmm passao diablo, om bij te smelten *komt uit haar dromen* maar jou fjordje ook hoor! wat een leukerd is dat! gaaf joh..

Deau
Berichten: 5900
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 20:00

Sorry, hoor maar waarom loopt iedereen te zeuren, over dat ze met een pasoabitje rijd? Verward
Ze weet zelf toch wel wat het best is voor haar pony, mijn pony rij ik ook met een pasoa. En wat ze zelf ook al zegt als het echt zow sterk is waarom loopt haar pony er dan door heen? En wat iemand zei over de teugels, het is toch logisch dat ze haar teugels strak houd.
Ik krijg ook altijd gezeur over, dat ik een pasoabit gebruik bij mijn pony, maar ik weet zelf wel wat het beste is.

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 09:32

Mensen moeten toch wat te zeiken hebben he Haha!

Ik lig er niet wakker van Tong uitsteken

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:47

Ik heb inmiddels al een paar keer op Winnie gereden en ik kan jullie zeggen dat ik zelfs met dat pessoa bit (wist niet eens dat hij dat in had zondag Knipoog ) bijna niets te vertellen had.. dat kun je misschien wel zien aan die kop die ik trek op de foto Knipoog Ik wou een volte 15 m rijden en Winnie dacht daar toch echt anders over en maakte er een vierkant van Verward hij viel door mijn been en wou me gewoon wegtrekken de andere kant uit. Hij heeft best lak aan dat bit hoor en zag er absoluut niet uit als een lijdend voorwerp Haha!

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 13:52

Winnie is een leuke fjord... Tong uitsteken
maareh voor de mensen die zeiken over pessoa..:

Ik rijd Lana buiten ook met een pessoa omdat ze er anders tussenuit peert. Krijg er ook commentaar over dat ik mn teugels dan te strak houd of te hard trekt, maar als een pessoa 'goed'hangt moet jeje teugels helemaal los hangen, hoe ziet het er dan uit als je je teugels op maat maakt? dan gaat zowieso de hefboom al in werking! Dus snap niet waar mensen zich zo druk over maken Verward

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 15:16

Zonder pessoa is hij veel te sterk joh.. Ik wil er uiteindelijk wel naartoe dat hij een keer zonder kan lopen, maar dat is nog een hoop lessen verder..

Ik doe het iig niet omdat ik het leuk vind hoor.. Had ook liever een paard op een dubbel gebroken bit willen rijden, maar dat gaat nou eenmaal niet