mini vrijspringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 18:25

Natasja, als ze geen commentaar wil moet ze geen topic openen, zij wil alleen maar horen van de ooooh wat schattig en lief-reacties. Maar Karoliena wat ik bedoel te zeggen dat heleboel hengstenhouders pas springen op een leeftijd van 3 jaar dus dat dat een argument van niks is. En alles wat de hengstenhouders doen hoeft toch niet goed te zijn.

===>PennyPatrouille: we're watching you >;)


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 18:37

noortje schreef:
de veulens van roeloffsen(roelofs? in ieer geval van Mermus R en Germus R enzv.) die begint al met springen een maand naar de geboorte.

leuk pony'tje !! moioe staart ook


Wat zegt dat nou? Als Anky ondersteboven onder haar paard gaat hangen, doen wij het dan ook allemaal?
Wat een prof doet hoeft niet te betekenen dat het ook goed is!

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 18:40

kim16 schreef:
Natasja, als ze geen commentaar wil moet ze geen topic openen, zij wil alleen maar horen van de ooooh wat schattig en lief-reacties. Maar Karoliena wat ik bedoel te zeggen dat heleboel hengstenhouders pas springen op een leeftijd van 3 jaar dus dat dat een argument van niks is. En alles wat de hengstenhouders doen hoeft toch niet goed te zijn.



Jij geeft jouw meing aangezien ik al genoeg meningen over zijn leeftijd heb gehad hoef ik er dus niet nog meer te horen dus volgens mij kan je niet lezen. Maar het is absoluut niet zo dat ik alleen positief nieuws wil maar niets over de leeftijd want de meningen aarover zijn me al lang duidelijk. Dus lees dit even dan hoef je niet steeds neer te zetten dat ik alleen maar wil horen hoe lief hij is en dat ik niet tegen kritiek kan

Dank je

Jimmy el Caliento ~ Rose Dancing Nimmerdor ~ Rose Dancing Cazador

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:06

Zo lijkt het anders wel, je zegt van te voren geen commentaar te willen dus dan wil je alleen maar positieve dingen horen en ik ben niet de enige die deze mening heeft dus er zal heus een beetje een waarheid in rusten. Maar laten we maar ophouden want we komen hier toch niet uit, ik blijf erbij dat je met een pony van 1,5 jaar niet moet springen en jij blijft erbij dat het wel kan, dus ga rustig verder met het verknoeien van de rug en de spronggewrichten van je pony, ik zou je niet meer tegen houden.

===>PennyPatrouille: we're watching you >;)

8Eveline

Berichten: 3207
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:11

kim16 schreef:
Zo lijkt het anders wel, je zegt van te voren geen commentaar te willen dus dan wil je alleen maar positieve dingen horen en ik ben niet de enige die deze mening heeft dus er zal heus een beetje een waarheid in rusten. Maar laten we maar ophouden want we komen hier toch niet uit, ik blijf erbij dat je met een pony van 1,5 jaar niet moet springen en jij blijft erbij dat het wel kan, dus ga rustig verder met het verknoeien van de rug en de spronggewrichten van je pony, ik zou je niet meer tegen houden.


Tja ik kan het niet laten maar toch even een opmerking. Want al zeg je duizend keer tegen karoliena. Het zal niks uitmaken, dat heb ik ieder geval nu wel door. En uiteindelijk beslist toch karoliena zelf wat ze doet. Dus echt van tegenhouden is geen sprake.

Nog steeds dyslecties

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 19:15

kim16 schreef:
Zo lijkt het anders wel, je zegt van te voren geen commentaar te willen dus dan wil je alleen maar positieve dingen horen en ik ben niet de enige die deze mening heeft dus er zal heus een beetje een waarheid in rusten. Maar laten we maar ophouden want we komen hier toch niet uit, ik blijf erbij dat je met een pony van 1,5 jaar niet moet springen en jij blijft erbij dat het wel kan, dus ga rustig verder met het verknoeien van de rug en de spronggewrichten van je pony, ik zou je niet meer tegen houden.


ik wil alleen geen commentaar op zijn leeftijd verder niets hoor. ik heb al veel commentar gehad dus heb ik dat van jou niet 10 keer nodig.

Jimmy el Caliento ~ Rose Dancing Nimmerdor ~ Rose Dancing Cazador

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 19:24

Oké, zo kan ie wel weer.... >;)
Het is inmiddels (dacht ik) algemeen bekend hoe veel bokkers denken over het "beginnen" met een jonge pony. Als je dus foto's plaatst waarop je een anderhalf-jarige pony laat springen, kun je een boel commentaar verwachten. Inmiddels zijn we al weer zes pagina's verder, ik doe hier een slotje op.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 bezoekers