3-jarige ggk Zangersheide hengst!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Serena

Berichten: 49
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:04

noordholland schreef:
goed zo rerena bijt maar van je af ze heeft zeker niets tedoen dan comentaar televeren zoals je zei ze was er niet bij laat ze maar komen kijken of ze blijft zitten ga spelen mens en zeur niet

Thanx!!! Wordt er soms zo moe van hé.. haha maar jah vind het nie erg om kritiek te krijgen hoor, maar men moet nie dingen gaan zegge als ze er zelf nie bij waren.. Zo op de foto lijkt het ook alsof k hem hard in zn mond trek, het gebeurd in een flits en daarna is ie wel weer braaf (als k het stuur gevonden heb) Ga k braaf rechtop zitten en handjes op de plaats (wat gewoon onbewust gebeurd zoals op de foto) dan lig k denk k zand te happen Tong uitsteken hahaha

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:25

Nou sorry hoor! Ik zal m'n mond voortaan houden in jullie topics...Fijn dat ik te horen krijg dat ik geen verstand heb van jonge paarden. Jullie weten niet hoe ik rij dus ga daar dan ook niet over liggen oordelen!
Je kent me niet eens en m'n pony ook niet, da's helemaal niet zo'n beleerde knol die alles al kent! Dus ga niet van die onzin liggen verkopen AUB!
Ook jonge paarden heb je niet in z'n mond te snukken als ze gek gaan doen.

Als je hier foto's plaatst die er zo uitzien kun je zo'n reactie verwachten.

als je hier dus niet "wauw"wat een mooi paard antwoord krijg je dus als antwoord van jullie dat je je kop maar moet houden omdat je er toch niet bij was.... Verward
Waarom plaats je dan foto's? Complimentjes vissen ofso? Bloos!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 18:06

Ahum, ik heb de foto's geplaatst Schijnheilig

Foto's zijn nou eenmaal moment opnamen en het kan op een foto daardoor net lijken dat er iets teveel contact is. Maar in het echt was dit zeker niet het geval.

Ik weet dat ik die 'aanspring foto' eigenlijk niet had moeten plaatsen omdat er commentaar op zou komen (viel me al op dat het nog niet gebeurd was).
Maar het liet juist even zien dat hij niet zo braaf was als hij op de andere foto's lijkt en tja jonge paarden willen nog wel eens wat Haha!
Plus ik vind het gewoon een grappige foto *LOL*

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:09

wat een super mooi paard!
en het is toch juist leuk, dat hij ook nog eens een eigen mening
geeft Haha!

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:26

Mijn 2de reactie was ook niet echt op jou bedoeld Antoinette. Die was vooral bedoeld voor NoordHolland.
Ik snap heus wel dat jonge (en ook oudere) paarden streken hebben. En dat dit maar momentopnamen zijn. Maar ik mag daar toch wel iets van zeggen zonder meteen afgezeken te worden voor iemand die geen verstand van paarden heeft, niks beters te doen heeft en alleen maar op beleerde paarden rijdt?
Ik vond het zo'n kinderachtige opmerkingen....

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:56

relax! gewoon een miscommunicatie. de een vat het nu eenmaal anders op als de andere...xxappiexx ik zelf zie jouw stukje ook redelijk hard! maja dat is mijn mening en misschien dat jij het niet zo bedoeld maar zo komt het bij mij in ieder geval over!

ik vind die actie foto's btw wel stoer!! tenminste wat actie haha

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:04

wow die derde foto is cool!!! als foto dan he.. dat moment ws iets minder.. Knipoog

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:23

Ja, het is soms moeilijk om je goed uit te drukken via internet. Maar het is alweer goed. Met Antoinette is niks mis Knipoog

gomir

Berichten: 25541
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:13

Dan willen jullie geen foto's van mij zien als otje weer eens aan een stuitersessie begint...Clown Dan houd ik ook zijn kop vast hoor, als die een keer tussen zijn benen gaat ben ik echt verloren Knipoog
Maar hij hoeft van mij ook niet te stuiteren dus dat mag hij dan ook best merken Clown

Ik vind het redelijk logisch dat je bij zo'n onverwachte luchtsprong je hand niet meteen voor hebt eigenlijk, maar misschien ben ik wel een hark van een ruiter en kan ik beter gewoon paarden blijven zadelen voor andere mensen Knipoog

Ik ben trouwens wel erg benieuwd wie NoordHolland is Schijnheilig

Serena

Berichten: 49
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:23

eEEY luitjes nog ff een reactie van mij hiersow!! FF voor de duidelijkheid, ik zit nie op complimentjes te vissen over die hengst of wat dan ook. Ben blij dat die foto er op staat hoor Antoinette!! Je hebt nu gezien wat voor manneke meneertje is.. uit het niets kan ie ff lekker gek doen..
Waarom zulke opgefokte reacties meteen.. Anyway.. Ieder zn eigen mening!! En trouwens vd DUIDELIJK (want mevrouw xxxappiexxx verwijt mij dat k noordholland ben) DAT BEN IK NIET!!! Waarom zou ik, toch???

gomir

Berichten: 25541
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:38

Lijkt mij ook redelijk overbodig om een dubbelacount aan te maken voor zoiets Knipoog Maar ik ben wel benieuwd wie het wel is *LOL*

Ik wist al dat hij weleens dat soort kuren had en ik vind dat je hem super rijdt (mag ik wel zeggen toch, ik ben er wel eens bij geweest Tong uitsteken )
Zoals ik al zei, bij dat soort sprongen is het moeilijk om helemaal mee te zitten. En trouwens, je hebt er ook niet om gevraagd, ze mogen ook gewoon normaal doen, dan ben jij ook lief Clown

Serena

Berichten: 49
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:43

Eeyy gomir.. kom ff gauw langs weer.. dan kan je UCL ff in zn oor fluisteren dat als hij op de foto gaat hij lief moet doen hihihi.. misschien helpt het??? dan koop ik meteen oordoppies en zet k je text op bandje en blijf het herhalen als k aan het rijden ben Haha! Haha! hihihi

gomir

Berichten: 25541
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:53

Ik zal het proberen voor je *LOL*
(alleen hebben vosje en ik geloof ik niet zo'n hele goede uitwerking op elkaar Clown )

Nog 1,5 week dan ben ik eindelijk klaar met mijn tentamens en kan ik jullie weer komen pesten Haha!