Fotoos GP Kootwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:27

Die Jazz ziet er weer geweldig uit! Ben blij dat de Krack en Jazz weer aanwezig zijn op dit soort wedstrijden!

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 23:17

Citaat:
Ja grote vos met 4 witte benen en veel front!


Ja, dan heb ik idd dezelfde voor. idd een paard met zeer veel potentie. Vorig jaar starte Roger deze in Eindhoven toen PstG. Ben blij dat ze zijn opgeklommen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 08:50

Volgens een stalgenoot van mij, was Imke de beste en maakte Anky nogal wat foutjes. Iemand die dit ook opgevallen is? (Overigens moest haar instructeur jureren)

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 18:25

Nou, voor mij was edward gewoon de winnaar!!!!!!! Lachen Lingh is ook echt een super paard he!

krack is ook super, maar Lingh (met edward, haha) vind ik gewoon mij favoriet!!

inkiepinkie

Berichten: 355
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Vriezenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:27

ach.... het is gewoon een jury sport waar je nix aan kan veranderen ook al zou je dat juist zoo graag wel eens willen want anky heeft naam en edward moet dat nog meer krijgen anky is natuurlijk ook olympisch kampioene!!!! ze rijd ook wel goed daar niet van ma naam is af en toe de hoofdrol in jury sport wat erg vervelend is:S maar verder hoorde ik dat het een mooi concour was mijn instructrice was 2e in de PstG.... nu op naar nijmegen met zijn allen!!!! eerst nog CHIO Rotterdam??? wie gaan er heen????