Melody @ work met bitloos hoofdstel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roozzz

Berichten: 519
Geregistreerd: 11-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:36

je zit er idd (zoals j al heb gezegd) als een zoutzak op..... doe dur wat aan Knipoog

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 20:38

Roozzz schreef:
je zit er idd (zoals j al heb gezegd) als een zoutzak op..... doe dur wat aan Knipoog

Op sommige foto's ja..Als je nou even het hele topic doorleest voordat je iets zegt Schijnheilig

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:49

Jah wat ik bedoel is ik snap niet waarom je perse alleen bij een buitenrit een hackamore om doet. Snap wel dat je haar zo min mogelijk wil storen maar dan kan je toch gewoon met een wat langer teugeltje buiten rijden? Nu moet je zo'n ding kopen, maar jah zo zie ik het Lachen verder er geen commentaar erop hoor want ik vind et wel lachuh staan Haha!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:32

Tis niet een een hack Verward Ik snap het wel hoor, het is heerlijk om bitloos te rijden

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 06:44

Miss_Blimm schreef:
Jah wat ik bedoel is ik snap niet waarom je perse alleen bij een buitenrit een hackamore om doet. Snap wel dat je haar zo min mogelijk wil storen maar dan kan je toch gewoon met een wat langer teugeltje buiten rijden? Nu moet je zo'n ding kopen, maar jah zo zie ik het Lachen verder er geen commentaar erop hoor want ik vind et wel lachuh staan Haha!

Het is ook niet dat ik haar stoor als ik gewoon met bit rij, maar voor mij heeft het 2 voordelen als ik buiten ga rijden.
Dat het voor haar gewoon lekkerder is (weet je natuurkijk nooit zeker, maar het lijkt me voor een paard fijner dan een bit)
En dan kan ik haar onderweg even lekker laten grazen.
(en het is trouwens geen hackamore Knipoog )