Doorke @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Doorke @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 22:12

Deze zijn van afgelopen zaterdag, hier zit ik er voor de 3de keer op. Het was zwaar zwoegen , en dat zie je wel op de fotos. Het was superwarm, was zware bak, + een fries die bollerond is en een zadel dat verschuift (zie close-ups, grrr) Maar goed, hier zijn ze dan, Bloos commentaar mag, als het maar zinvol is :lol: ps nog geen galopfotos, het was te warm! Bloos!ps: In het begin stel ik ze lager in, maar ik heb alleen fotos van het einde van het uurtje, ze was best lui en niet zo voor mijn been, dus geen ideale foto's, voilgende keer wachten tot het afkoeld en in de binnenbak rijden dus... Pling Ik zie nu ook dat ik mijn handen soms te hoog heb, en mijn benen meer moet aansluiten, mar dat is echt moeilijk met zon bollebuik.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn lieve konijntjes:

Afbeelding

Afbeelding

Daggggggg!!!! Haha!

FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:31

haha, wat een grappige fries!!! Mooi hoofd eeft ie,
maar ie mag wel eens dringend op vermageringskuur Haha!
Of is ie drachtig ofzow?
Leuk konijn Verder nog succes met je paardje!

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:35

leuk beest Lachen
en lekker buikie zeg Knipoog:P leuke foto's:D

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:36

och hemeltje ze is inderdaad erg bol!! Vind het dan ook niet vreemd dat ze niet goed voor je been is ze moet dat hele gewicht mee torsen. Als ik jou was zou ik haar eens flink op dieet zetten.

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 22:43

is omdat ze van de eigenaar de hele dag op de wei mag staan en de hele winter niet bereden is, maar de komende dagen zal ik er eens 'serieus' mee werken, lol Lachen

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 10:33

Zou het helpen als ik haar wat begin te longeren?

bren

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:35

jemig wat een gewicht zeg.
denk dat het idd wel helpt als je haar begint te longeren.
succes met het dieeten Haha!

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 10:47

dank u! Clown

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 10:47

Waarom rijdt je niet met zweep? Dan kun je je beenhulp versterken zodra ze er niet op reageert...
Als ze panisch is voor de zweep, neem dan een kort zweepje, en als je hem gebruikt, dan subtiel.

Verder rustig beginnen, met maar een paar dagen in de week, want een hele winter stil staan, en vervolgens keihard beginnen met werken, is vragen om problemen. Rijd haar bijvoorbeeld een dag of twee, een keertje longeren, de andere dagen rust... En dan van daaruit opwerken.

Dat buikje kan er in een week af, maar zit er dan in drie dagen weer aan... Rustig afslanken is veel duurzamer.

Verder ziet ze er op de een na laatste foto uit alsof ze zich verzet tegen je hand. Probeer (als dat ook echt zo is, foto=momentopname) dan te ontspannen, en haar voorwaarts te rijden (met zweep dus, als ze niet op je been reageert). Als jij goed ontspant, zal zij dat ook gaan doen.

Als ze daar nu nog moeite mee heeft, is dat niet onwijs gek, aangezien ze een hele tijd niet gelopen heeft.

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 10:54

Inderdaad, ik ga niet als een gek zitten rijden, maar zoals je zegt 2 dagen rijden, dan dagje longeren, enz... Ik heb er later dan een zweepje bijgekregen maar daar reageerde ze ook nauwelijks op. De voorlaatse keer overigens wel, dus ik denk dat het echt wel de warmte was en de zware bak...Ja, als ze haar nek er weer opzet zal ik erop letten om meer teugel te geven en voorwaarts te rijden, dank u voor de tip Clitia!