hengst @ work!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 14:37

je hebt helemaal gelijk ingrid:D ben het met je eens!!

Pling Blondie doet het super Pling
Concert Robbiewas super!!!


moppy

Berichten: 243
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Eck en Wiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 21:15

Hallo,

Hier is dan de persoon die op Gipsy reed. Als eerste wil ik even zeggen dat ik het heeeel lief vind dat Maaike het voor me op neemt. Ik had al een tijd niet op Bokt gekeken en zag vandaag dat er een aardige discussie bezig was over mijn rijkunsten. Of ik het nu goed doe of niet, ik had heerlijk en vermoeiend gereden.

Groetjes van
ilonka

kiss

Berichten: 524
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 23:09

frieske schreef:
*zucht*
hoezo penny meisjes die het beter proberen te weten?
ik zie het op alle fotos dat het paard dus niet ontspannen is..want ALS HET PAARD ONTSPANNEN IS DAN WORDT HIJ NAGEEFLIJK EN ONTSPANt HET PAARD ZIJN RUG WAT HIER DUS OOK NIET ECHT HET GEVAL IS....hier dus echt niet..ik zie het ook op de manier hoe de handen gehouden worden..niet echt relax voor het paard..daarom kijkt ie ook zo blij

DOEI

hoezo pennymeisjes??? Wie ben jij nou eigenlijk om van een foto te constateren hoe een dier loopt? Deze "pennymeisjes" kunnen heel leuk rijden, en weten ook wel waar ze het over hebben. Dit was gewoon een lekkere ontspannen buitenrit, hoezo tegen de hand! Ik heb nergens gelezen waarop je dit baseert. Misschien niet altijd zo negatief over andere schrijven.

Wij hebben een winkel voor menners kijk op: http://www.woltershof.nl

kiss

Berichten: 524
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 23:14

Haha! Ik kon het niet laten, ik ben dus de eigenaar van de besproken Tinkers en geef ook deze "penny meisjes" les, en Ilonka reed ook super, zeker na zoveel tijd op een vreemd paard.
We hebben (nog) niet de ambitie om een tweede Anky te worden, maar weten wel wat nageeflijl en tegen de hand is en wat dat betekent.
OK dan! OK dan! Mijn "penny meisjes"zijn super!! *LOL*

Wij hebben een winkel voor menners kijk op: http://www.woltershof.nl

Shanky
Berichten: 44
Geregistreerd: 19-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 23:45

Leuke foto's hoor, Maaike! Zo te zien hebben ruiter en paard er veel plezier in! Lekker rondhobbelen door de bak, toppie hoor OK dan! !!

En Frieske, béter houd je nu gewoon op met zeuren over" Slapen blabla het paard loopt tegen de hand en niet nagefelijk blabla Slapen "want dit was gewoon een ritje voor de lol en dat zullen ze zeker hebben gehad, als jij je paard altijd helemaal netjes nagefelijk wilt hebben, doe je best maar ga dan niet van dat ******commentaar op andermans foto's geven, houd dat maar lekker voor je.

maar nogmaals maaike, leuke foto's hoor, en je bent echt geen pennymeisje Tong uitsteken !

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 14:37

@ frieske: Tegen de hand? Ik zie maar 1 foto en daarop zie ik een lieftallige combinatie... Paardje loopt gewoon wat te lantefanteren, loopt helemaal niet met zijn rug weggedrukt ofzo.. Gewoon ontspannen zoals Tinkers ontspannen lopen Haha! Niet bij iedere rit of uurtje in de bak hoeft het paard toch nageeflijk en correct gebruik van de spieren etc te lopen? Alsof je als mens elk moment van de dag CORRECT loopt en zo dat je je spieren zo positief mogelijk beïnvloed... wat zal jij een lenige bodybuilder zijn haast! En wat heb ik een medelijden met je paard

Verder ... Gypsy blijft superschattig om te zien! Lovers

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 15:32

Helaas kruisjes..Was wel benieuwd nl


*edit* Keek net nog een keerrtje maar nu doen ze het wel..

Paard loopt NIET tegen de hand.. Vind de 2e foto zelfs wat ontspannends geven.. Ziet er uit als een rustig galopje.. Kan me vergissen maar zo toont ie wel Haha!

Hele leuke foto's en vind het een leuk dier..Word er met deze hengst ook gedekt? Verward Haha!

keep calm, I'm engaged!!! <3

Meligemaaike

Berichten: 909
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 21:50

obelix schreef:
Helaas kruisjes..Was wel benieuwd nl


*edit* Keek net nog een keerrtje maar nu doen ze het wel..

Paard loopt NIET tegen de hand.. Vind de 2e foto zelfs wat ontspannends geven.. Ziet er uit als een rustig galopje.. Kan me vergissen maar zo toont ie wel Haha!

Hele leuke foto's en vind het een leuk dier..Word er met deze hengst ook gedekt? Verward Haha!




Jaja Gipsy dekt ook!!!En hij geeft super mooie en lieve veulentjes!! Haha! OK dan! (zie onderschrift voor veulens van dit jaar)



Enneuh Marianne, Ilonka, Cynthia (en snowdon en obelix) bedankt voor jullie reacties Knipoog

Jaja en dankzij Marianne zijn we nou al gegroeid van Verward 'penny meisjes' Verward naar --> OK dan! echte men meisjes Schijnheilig Pling Schijnheilig


Groetjes,

Maaike

Pling Blondie doet het super Pling
Concert Robbiewas super!!!

kiss

Berichten: 524
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Gasselte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 22:32

Haha! Enne!!!! Ik kan het weten, want WE ARE THE CHAMPIONS, vandaag ben ik samen met mijn supergroom Maaike OK dan! en natuurlijk ons superbonte Raniki, kampioen L-dressuur Zuid-holland en Zeeland geworden, dus wie heeft er nu verstand van dressuur *LOL* wat is nou nageven en tegen de hand Haha!

Wij hebben een winkel voor menners kijk op: http://www.woltershof.nl

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:04

hij loopt niet nageeflijk maar er wordt daar nou ook niet stevig met hem gedressuurd volgens mij. Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 bezoekers