Sandor @work op nieuwe stekje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 11:08

Leuk paard om te zien maar wel eentje die wat moeilijker is om bij elkaar te rijden zo te zien. Maar ziet er leuk uit hoor. Vind het een stoere om te zien... Lachen

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 14:03

hey miranda, bevalt het een beetje op je nieuwe stekkie?? Vind Sandor het een beetje leuk met ze nieuwe vriendjes?

gr. dor

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 17:54

MissSol schreef:
hey miranda, bevalt het een beetje op je nieuwe stekkie?? Vind Sandor het een beetje leuk met ze nieuwe vriendjes?

gr. dor


Het gaat steeds beter. Hij was erg onrustig in het begin maar met de dag verbeterd dat.
Vanmorgen ook lekker met hem gewerkt.
Hij staad in een lekkere rustige kudde. Veel oudere paarden dus ook niet teveel gekloot. De stal moet nog even wennen omdat hij nog niet goed alleen kan staan maar hij neemt al wat meer tijd om te eten. Hij staat nu ook dag en nacht buiten en dat gaat ook erg goed.

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:18

vind sandor echt een super leuk dier, hij heeft echt net de bouw van mijn tuigie *LOL* (alleen vind dat jouwne een mooier hoofdje heeft Knipoog ssttt, niet tegen cambol zeggen Tong uitsteken)

Had zojuist weer een topic van mijn paardje geplaatst
[HAW] Springfoto's van cambol

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 18:19

Stoer Miranda! Hij lijkt zo helemaal geen tuiger!

nikkigioa

Berichten: 2496
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:24

Ik vind Sandor zonder slof een stuk netter lopen! Zier er mooi uit. Je houding is op de laatste foto's erg mooi en op de eerste zit je inderdaad een beetje naar voren, wellicht door die slof? Maar al met al geen negatief commentaar hoor. Ik vind jullie een leuk stel! Leuke naam heeft je paardje trouwens Knipoog

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 08:41

Vooral aan de derde foto kun je zien dat je je paard al redelijk voor elkaar hebt. Het achterbeen is er mooi onder en keurig dragend.
(Let maar eens op de schenkel van het achterbeen.)

Ziet er goed uit hoor!

(Ga zelf alleen niet ook 'aan de teugel lopen' als je je paard wat dieper instelt. Ik mag het zeggen, kijk maar naar de laatste foto's in mijn profiel Haha! )

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 11:29

Ik had deze topic ff gemist (kom eigenlijk nooit op HAW Knipoog ) Gave foto's, hij ziet er erg goed uit en toch lijkt hij op zijn oudere neefje Knipoog Alleen Sandor is wat grover dan Miro, aan het hoofd kan ik goed zien dat ze familie zijn, die is echt gelijk aan die van Miro alleen heeft die van mij een duipkol Haha!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 11:46

leuk beessie zeg
vindt vooral de 2e en laatste foto super Lachen

Anike

Berichten: 1939
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 12:37

Heey Miran!!
Wat ziet het er goed uit zeg!! Ben blij dat het zo lekker gaat!!
Beetje late reactie maar ben niet zo vaak online.. Bloos
Liefs Aniek

mootje20
Berichten: 168
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 13:44

MirandaB schreef:
Sandor is een tuigpaard en kan erg veel front maken en kan dan onbestuurbaar worden. Om dat de eerste keer te voorkomen en niet gelijk een vechtpartij met hem aan te moeten eerst even het slofje eraan. Het zit meer tussen mijn oren dan dat ik heb echt nodig zou hebben. Ik rij tegenwoordig in princiepe altijd zonder. (Allen met buitenritten hangt hji er nog aan.


mijn paard heeft hetzelfde is ook deels tuiger,(zie ''weer eens wat foto's van syl'') die kan zich ook giga sterk maken maar dan druk ik mn been even door ensluit mn hand iets meer en dan kan ik hem wel goed controleren

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 18:40

Bedankt weer voor de leuke reactie's !
Inmiddels zijn we weer lekker aan de bak en weer 2.5 weer verder en San begint nu lekker op zijn plaats te voelen. Morgen weer les.. dus we zijn weer aan de bak