Ons nieuwe konijntje Bouch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 15:42

Dit is ons nieuwe konijntje Bouch, uitgesproken als Boutsh. Ik heb hem gevonden op de Kooilandsdijk, in een doos. Ik zat op Beauty en we reden langs die doos en die bewoog ineens. Beauty die schrikt zich natuurlijk helemaal rot, en sprong dus opzij. Ik eraf en kijken wat er in de doos zat. En daar zat ie dan. Zielig hoor, dat mensen zo'n mooi konijntje zo op straat gooien. Bij het kopen van een konijn niet na denken, en niet de verantwoordelijkheid opnemen! Jach! ik walg van de mensen die niet eens de tijd en de moeite nemen om voor zo'n lief konijntje een leuk huisje te zoeken!
Ik heb hem dus mee naar huis genomen, zodat hij een beetje aan kan sterken want hij is een beetje mager. Het is een mannetje(misschien dat ze hem daarom weg hebben gedaan want niet iedereen wil een mannetje) hij zit nu in een hok van de ratten dat eigenlijk een konijnenhok is. Hij heeft het er heel erg naar zijn zin.

Nou dit is hem dan, hij is geel, met 1 zwarte streep over zijn rug. Met een wit blesje. Hij heeft ook 1 blauw oog en 1 bruin oog. Heeeeel bijzonder!

[img]../upload/445/bouch.jpg[/img]

[img]../upload/445/bouch2.jpg[/img]

[img]../upload/445/bouch3.jpg[/img]

[img]../upload/445/bouch4.jpg[/img]

Zie je nou wel dat dieren op hun baasjes gaan lijken! Haha!

[img]../upload/445/cyberkonijn.jpg[/img]

[img]../upload/445/cyberkonijn2.jpg[/img]

Hier dan effe een close up op de oogjes, niet super gelukt maar ok

[img]../upload/445/oogje.jpg[/img]

[img]../upload/445/oogje2.jpg[/img]

_________________
Coi ste muna anacain

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sanne op 2001-10-21 15:45 ]</font>

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 15:45

Wat een leukerdje Lovers
Wat ga je er nu mee doen? Houden, of een goed tehuis zoeken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 15:55

ahhhhhh, maar wees blij dat ie nog gezond is..ik heb vorrige maand een konijntje gevonden (was ook aan het rijden)en die leefde nog maar was half opgevreten door de maaien (mixamatose) dus die heb ik rechtstreeks naar de da gebracht en heeft ie daar en spuitje gekregen. Vond ik echt zo sneu maar er was echt geen redden meer aan.... Huilen Huilen

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 16:04

WE weten nog niet wat we met hem gaan doen, misschien hou ik hem wel. Eerst moet ie mar wat voller worden. We hebben hem ook naar de dierenarts gebracht, hij was wat onderkoelt omdat het die dag regende en een doos is niet echt water dicht. Ik heb hem toen onder mijn jas genomen. En die avond heeft hij bij mij in bed geslapen. lekker warm onder de dekens. Verder was ie een beetje uitgedroogd en had aardig honger. Hij is nu weer lekker overal aan, aan het knagen zoals elk konijn hoort te doen. Hij is nog een beetje magertjes maar hij komt er helemaal boven op. Hij mag van geluk spreken dat er geen kat voorbij was gekomen. De kooilandsedijk is ook wel een beetje het "middle of nowere" van de Hoekse waard. Dus erug veel katten zijn hier niet gelukkig.

er zijn niet zoveel konijnen die dit halen, ik las laatst ook dat iemand 2 jonge konijnen en 4 jonge cavia's in een doos in het bos gedumpt had, gelukkig hebben die ook een goeie nieuwe baas gevonden. Wie doet nou zoiets wreeds? Boos!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 16:58

liefffff!!!
Maaruh staat jullie computer op grond? Lijkt me ook niet echt relaxt!!??

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 18:16

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een schatje!!!!! Lovers
Wie heeft die nou achter kunnen laten????? Verward Verward Verward
veel plezier dr mee!!!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-01 20:37

Komt omdat ik net verhuisd ben Wilona, en hem nog geen bureau. Mijn bureau is een beetje oud en versleten dus krijg ik deze week een nieuwe. Is inderdaad niet echt relaxed zo bij de grond. Sterker nog het is zwaar sh*t(pardon voor het schelden Haha! )