Talent naar Pavo?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 10:19

Ik vind hem dus echt prachtig, mooi in verhouding, imposant en opvallend voorkomen juist door die bles. Als je instructrice zegt dat jullie aan zoiets toezijn, zou ik zeker gaan. Mijn nichtje is een keer geweest met een paard waar zij ook over twijfelde. (sjiek, donkerbruin met weinig aftekeningen maar helaas maar krap 1.60) Ze heeft zich toen net niet voor de volgende ronde geplaatst maar toch heel behoorlijk gepresteerd. Dus als je paard lekker kan lopen, waarom niet?

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 16:02

Ik zou gaan, als ik jou was. Het is alleen al een erg leuke en goede ervaring voor hem!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 11:03

ik vind het een erg ruig paard om te zien, op de foto's ziet het er goed uit.. zoals desiree al zegt, die van haar heeft ook veel wit, en ook een witte melksnoet, en die is ook tot en met de finale gekomen, ik zou het gewoon proberen, al is het alleen maar voor de ervaring.

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 11:10

Ben geen Pavokenner maar om jouw paard te zien, dies zeker wel erg kewl. Mooi apart paard om te zien. En GROOT! Al zegt dat natuurlijk niets Lachen maar als jij em fijn vind lopen, en iedereen is zo positief en je instructrice ook dan kan je het toch zeker proberen Cheese!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 13:14

ik zou er echt voor gaan!!! ik kan helaas niet meedoen, omdat mn merrie net 6 is geworden, maar weten jullie of er misschien ook zulk soort wedstrijden zijn voor wat oudere paarden?

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:05

vorig jaar was er in Oldebroek een jonge paarden wedstrijd voor 4-5-6-jarigedressuurpaarden, kwa opzet gelijk aan Pavo-cup.

Volgens mij is dit jaar weer hetzelfe op: 7-8-05

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:54

Samsam schreef:
vorig jaar was er in Oldebroek een jonge paarden wedstrijd voor 4-5-6-jarigedressuurpaarden, kwa opzet gelijk aan Pavo-cup.

Volgens mij is dit jaar weer hetzelfe op: 7-8-05


weet je misschien waar ik daar meer info over kan vinden? want ik wil daar heel graag aan mee doen en dat zou heel goed uitkomen met mn wedstrijdplanning.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 19:19

heel prachtig diertje. Ik zou het als ik jou was gewoon proberen, ik bedoel ze kijken ook naar zijn gangen en jouw manier van rijden,en de combinatie in z'n geheel. Op de foto's ziet het er beeldig uit, en ik vind je paard echt super mooi hoor!!!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 19:24

ik ben geen pavo kenner, maar ik zou echt wel gaan proberen, want je paard loopt heel mooi .. dat wit is heel mooi ( tuurlijk rijd je goed )

goos

Berichten: 178
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 08:19

kom je bij oud beijerland vandaan?volgens mij hebben die ook dat teken op het dekje

Vloei

Berichten: 2
Geregistreerd: 11-03-04
Woonplaats: Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:48

Ik zouw cker mee doen als ik jouw was...Op de foto´s ziet het er goed uit...En zoveel wit heeft die nouw owk weer niet...En ik vin het wel mooi....Enne het gaat niet om kleur enzow maar om aanleg enz..Als je mee doet heel veel suc6...Enne het is idd voor jullie natuurlijk een hele goeie ervaring....

OK dan!

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 11:58

Doen!
Misschien is het juist wel in je voordeel dat je paard een beetje opvalt. Lachen
Ik vind hem iig wel erg mooi.

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:10

Ik zou ook gaan als ik jou was, gewoon voor de ervaring en dan zien waar het schip strandt. Ik zou er niet bang voor zijn maar al wordt je laatste, heb jij dan minder plezier met je paard? Gewoon ervoor gaan en elk beetje positief commentaar dat je krijgt is meegenomen! Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:12

Ga met bovenstaande mee.. Vind het een geweldig paard om te zien, dus gewoon gaan!! Je leert er in iedergeval een hoop van!!

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:21

olijfje25 schreef:
Nee Wouter winnen zal ik me zeker niet op instellen.
En de ervaring is altijd mooi meegenomen, ik vraag dit omdat ik als eigenaar superblij ben met mijn Ior, maar dat kan natuurlijk wel eens je beeld een beetje vertroebelen snap je?
En dat je op een foto niet alles kan zien snap ik wel, maar wilde graag wat meningen van onbevooroordeelde mensen.
ik hoef echt niet te winnen, maar laatste worden is ook zo wat!
Kan altijd gebeuren natuurlijk, maar als je t van te voren hoort dat t afgeraden wordt zeg maar, dan ga ik niet.



Ziet er een leuk paard uit met goede gangen. Opvallen qua grote zul je in elk geval doen Haha! en wat zijn hoofd betreft. Het paard en de gangen tellen zijn aftekening maakt geen bal uit. Het lijkt mij een uitstekende ervaring en zo weet je ook wat de jury van je paard vindt op gebied van fokkerij.