groninger x kwpn @ work!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 19:28

Al het commentaar is wel zo'n beetje gegeven denk ik . het is een heel leuk paard hoor, en het is pas de tweede keer, dus jullie hebben nog genoeg tijd om te oefenen .

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 23:29

Uums schreef:
Bronco???????? Heet dat paard eigenlijk 'No fear' of iets in die trant en is hij een ruin van vijf jaar????? Wij hebben een Bronco in de zomerweide gehad. Hij was dikke maatjes met Hercules, mijn knollie *LOL* Dit paard lijkt erg op hem, maar die Bronco was toen veel ieler (uiteraard, hij was toen twee jaar). Hij had heel vriendelijke baasjes. OK dan!


hij heet op papier NEVER MIND dus misschien klopt het wel.
ik zal het eens voor je navragen.
met de vriendelijke baasjes klopt wel!
ze zijn echt heel aardig! OK dan!

groetjes stephje

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 09:57

Dat bokhoefje rechtsvoor lijkt idd wel door het zand te komen, wat me wel opvalt is dat hij rechtsvoor erg schuin gekoot is. Dat is natuurlijk moeilijk te zien zo vanaf foto, maar mocht je hem laten keuren, dan zou ik hier wel even op laten letten.
Verder vind ik het een leuk beestje.. lekker stevig!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:44

leuke fotos steph
leuk beestje ook
ga je der ook weer me in de LR rijden????
veel plezier met um!!!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 01:33

Als je je zadel zo'n 15cm achteruit legt, krijgt je paard meer schoudervrijheid en ga jij ook beter zitten. Nu ligt het haast over zijn schoft.
Mooi beetsje anders hoor

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 14:47

stephje"]
[quote="Uums schreef:
Bronco???????? Heet dat paard eigenlijk 'No fear' of iets in die trant en is hij een ruin van vijf jaar????? Wij hebben een Bronco in de zomerweide gehad. Hij was dikke maatjes met Hercules, mijn knollie *LOL* Dit paard lijkt erg op hem, maar die Bronco was toen veel ieler (uiteraard, hij was toen twee jaar). Hij had heel vriendelijke baasjes. OK dan!


hij heet op papier NEVER MIND dus misschien klopt het wel.
ik zal het eens voor je navragen.
met de vriendelijke baasjes klopt wel!
ze zijn echt heel aardig! OK dan!

groetjes stephje
[/quote]

Dat was het! Nevermind, iets met een N en het was ontkennend! Wat gaaaf dat jij nu op hem rijdt! Ik vond hem echt een superlief beest (hij en Herc deden alles samen ongeveer Schijnheilig ) en die baasjes zaten vlakbij op de camping; heel aardig inderdaad! OK dan!

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 12:04

Citaat:
Dat was het! Nevermind, iets met een N en het was ontkennend! Wat gaaaf dat jij nu op hem rijdt! Ik vond hem echt een superlief beest (hij en Herc deden alles samen ongeveer ) en die baasjes zaten vlakbij op de camping; heel aardig inderdaad!
_________________


haha grappig. ik was gisteren met ze naar de vader van bronco wezen kijken. maar ben dus vergeten te vragen Schijnheilig

sorry!!! Bloos
en het klopt dat hij heel erg lief is. echt een poepie!
volgende keer zal ik dus even vragen ( en ik probeer het niet te vergeten) *LOL*

stephje

jessikoe

Berichten: 248
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 21:34

ow en hoe zag zijn papa er uit dan steef?

k wil die foto's wel zien hoor!!!! Tong uitsteken
maar mooie foto's heb k gemaakt he Tong uitsteken

k ben gewoon foto schieniek (ofzo Verward )
he Tong uitsteken Bloos

haha
k zet bronco er gewoon goed op
Tong uitsteken

xxies je lieftallige zusje Lovers

Moonlight20
Berichten: 540
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 22:03

lekker paardje Haha!
ik hou wel van zwart Haha!

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 13:58

vrijdag zijn we naar de vader van bronco wezen kijken. heb er veel foto's van genomen maar helaas zijn ze op een gewoon toestel genomen en zijn ze dus nog niet ontwikkeld.

wel kan ik alvast iets erover loslaten...
het is een paard met een zeeeeeeer hoog kwijlgehalte dus bereid je maar voor!!!

stephje

p.s: ik dacht dat ik zo'n beetje de uittestproef had doorgestaan met bronco. nee dus!
gisteren weer gereden, en hij ging lekker tekeer. in een keer omdraaien, bochten zo afsnijden dat ie zelf bijna er van omvalt, bokken en gek doen. maar ik ben blijven zitten en op het laatst was ik toch de baas. morgen gaat ie het vast wel weer doen. nou ja pech als ik val Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 14:06

leuk paard hoor! wie is de vader?
succes met het oefenen zodra jullie elkaar wat beter kennen gaat het vast heel goed

zuppie
Berichten: 120
Geregistreerd: 07-02-04
Woonplaats: mooie twenteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 14:41

leuk paard Stephje, ben idd benieuwd naar de vader van Bronco. Heb zelf ook een Groninger en de foto´s doen mij denken aan mijn eigen paard. Succes met het rijden op Bronco.

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 23:36

Zo, nu ik nog even, Bronco is inderdaad en te gek paard, en wij zijn inderdaad geweldige mensen Verward (geintje). Wat het rijden betreft: inderdaad het is even wennen, van beide kanten welteverstaan. Bronco was onwennig en Steph ook natuurlijk, op de foto's zijn de fouten inderdaad erg duidelijk te zien maar over het algemeen viel het toch best wel mee hoor. Bronco is erg erkwillend en snel van begrip, maar wel als HIJ dat wil. Steph moet hem nog even overtuigen, en dat gaat beslist nog even duren. De afgelopen keer ging eigenlijk fantastisch op een paar stribbelingen na. Dat hij wat diep loopt klopt maar dat is puur dwarsliggen hij probeert nogal wat uit. De beugels zijn inmiddels 4 (!) gaten verlengt en het voorover "duiken" is nu ook over. Het op lengte houden van de teugels slaan we nog wel even in Steph Tong uitsteken en anders geef ik Bronco de opdracht een zandruiter te creeëren. Tot slot de toekomst: komt goed het klikt met Broncie en dat is al een klein wonder op zich en Steph laat zien dat ze nu al vooruitgang boekt. Zo Steph je hebt wel door dat ik BOKT ontdekt heb,see you soon Claudia.

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 17:03

heey iepsel! Verward
hahah leuk zeg dat je bokt ontdekt hebt.
voor iedereen die het nog niet snapt.... iepsel is dus claudia en is dus de eigenaresse van broncie!

wel lief wat je zegt hoor.
en het ging vandaag eigenlijk best wel een beetje fantastisch goed. OK dan!
en hij vond de douche ook heerlijk!
wat een scheet.


stephje