Djuukiej (shet) @ Springwork

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 15:52

paardeloverr"]
Ten eerste: Misschien is het zadel wel wat te groot.. Maar het bontje maakt het nog groter!
[/quote]

Als je dat weet waarom gebruik je het dan?

[quote="paardeloverr"]
Ten tweede: Hij vind springen zo leuk dat ie over de omheining springt!
[/quote]
Dat zegt niet dat hij het leuk vind als er iemand op zijn rug zit.

[quote="paardeloverr schreef:
Ten derde: Hij heeft tot zijn 7de jaar stil gestaan (hij is nu net 8) dus is altijd wel een beetje lui.. en als je het zo bekijkt dan heeft hij NOOIT zijn oren naar voren staan! Ook niet als ie zn eten krijgt of in de wei staat! Alleen als wij hem roepen dan kijkt ie met zn oren naar voren!

Dan moet je je toch eens gaan afvragen waarom die pony zo chagrijnig is. Een pony die altijd zijn oren in zijn nek heeft liggen heeft het gewoon niet naar zijn zin. Mischien heeft hij wel pijn ergens? Of vind hij het gewoon helemaal niet leuk.


paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 16:04

Nou, ik vind dat het anders goed ligt en de eigenaar ook, misschien niet.. maar dan krijgt ie geen beweging.. en misschien moeten we dat dan maar eens doen

~*~:+: I LoVe DjUuKiEj! Lovers~*~

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:07

ik wil alleeen iets over de sprong zeggen...
k vind het er eng uit zien.... want die planken vind ik er raar bij ligge, wanT hij moet EN hoog EN ver..... en ik vind jullie voeten ook eng:S je kan zo een plank er af mee nemen.... en zo bezeren jullie alle bij...
ik geef je een tip: Spring los met hem, is leuk voor jou en voor hem.\
dit doe ik ook met mn verzorgshet, en die kan nu veel hoger dan als iemand er op zit...
ik begrijp dat je sprigen leuk vind, maar denk is niet alleen aan je zelf okej?
xxdevica


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:07

paardeloverr schreef:
Nou, ik vind dat het anders goed ligt en de eigenaar ook, misschien niet.. maar dan krijgt ie geen beweging.. en misschien moeten we dat dan maar eens doen



[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UAApA8YYrf4sBsv1KnQcvM9nQXAE1TWMG!fzy43hxofHolo1IR*nUqRd*9LLgJlu5sxKQck0vvHC14U!8psLJ*7ENYmBuMmmts8lpNvnmU012x!RmQ0eu3SCthkAcLYZ/springfoto's%20009.jpg?dc=4675472989116701211[/img]

Hier ligt het zadel anders niet mooi. Het belemmerd het paardje in zijn bewegingen.
Jij zou ook moeten zien dat dat niet goed is.

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:08

Ik vin het zwaar gevaarlijke hindernissen, Heb toen ook een keer een verhaal gehoord van een meisje die ook met planken sprong, Pony had de hele tijd de benen openliggen en vaak kreupel tot die op een gegeven moment niet meer kon staan omdat er een splinter net tussen de kroonrand en de kogel is gekomen, Dus kijk als je blieft uit want die randen zijn scherper dan je denkt.

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:09

beweging kan je hem ook geven door : losspringen, dresuur, mennen, gewoon naast je lopen, en je zegt zlf : de eigenaar vind het ook goed zo, misschien niet. dus je weet niet eens of je mag springen....
xxxdevica


paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 16:14

Devica schreef:
beweging kan je hem ook geven door : losspringen, dresuur, mennen, gewoon naast je lopen, en je zegt zlf : de eigenaar vind het ook goed zo, misschien niet. dus je weet niet eens of je mag springen....
xxxdevica


Hij staat erzelf naast, dus dat klopt echt niet, En bij al die andere dingen heeft hij zn oren ook zo!

~*~:+: I LoVe DjUuKiEj! Lovers~*~

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:16

"Nou, ik vind dat het anders goed ligt en de eigenaar ook, misschien niet.. maar dan krijgt ie geen beweging.. en misschien moeten we dat dan maar eens doen" dit schreef paardeloverr,
en zegt de eigenaar er niks van???
xxxdevica


paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 16:19

Nee kijk zo: Ik vind dat het goed ligt (het zadeltje) en de eigenaar ook! en toen zei Sorane: Dat zegt niet dat hij het leuk vind als er iemand op zijn rug zit. en toen bedoelde ik misschien niet.. maar dan krijgt ie geen beweging.. en ik heb meer springfoto's daar heeft ie zn oortjes naar voren.. dat was in de manege en ook boomstammen springen enz.. had ie zn oortjes naar vore zie ik nu!

~*~:+: I LoVe DjUuKiEj! Lovers~*~

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 16:22

en op die foto van sorane die ze net liet zien heeft ie zn oortjes ook naar voor

~*~:+: I LoVe DjUuKiEj! Lovers~*~

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:26

ff zoeken hoor.....


paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 16:45


~*~:+: I LoVe DjUuKiEj! Lovers~*~

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 16:59

o oekj.... maar op deze foto's nie


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 17:11

paardeloverr schreef:
en op die foto van sorane die ze net liet zien heeft ie zn oortjes ook naar voor


Dan hebben wij het niet over dezelfde foto. Op de foto die ik liet zien, zie je duidelijk de oortjes naar achteren.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 17:12

Wil alleen even zeggen dat dit zadel niet goed kán liggen. De zweetbladen komen bijna tot aan zijn knietjes en liggen bijna helemaal tot over zijn schouders. Zo zou ik ook mijn oren naar achteren leggen, of springen nou leuk is of niet. Dat bontje heeft er niks mee te maken.

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 17:12


Marloes0508

Berichten: 2927
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 17:27

Wat een lieve pony !! Haha!
Nog een tip: probeer je hakken uit te drukken, verder zit je netjes!
Leuk dat je nieuw springmateriaal krijgt. Ipv van die bredere planken kun je er anders ook een bezem op leggen

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:33

Jij zegt: 'En bij al die andere dingen heeft hij zn oren ook zo!'

Tja dat is niet goed. Als hij altijd zijn oren naar achteren heeft, heeft hij het dus duidelijk niet naar zijn zin. Verder mooie shet hoor! En ook die planken... ik krijg er kippenvel van. Ik moet er niet aan denken dat hij op zo'n plank landt.... en je zegt dat je van het zomer nieuwe hindernissen krijgt, waarom wacht je niet met springen tot de hindernissen er zijn! Het zadel lijkt zo aan de foto's te zien ook te groot.

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 21:09

Ik maak nog wel eens een foto.. kijke hoe het ligt.. en we gaan al wat minder springen want dadelijk heeft ie er geen zin meer in..

~*~:+: I LoVe DjUuKiEj! Lovers~*~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers