Flame @ Springwedstrijd :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:39

WenckeLover schreef:
En ik vind jou helemaal niet te groot voor Flame, natuurlijk oogt het niet helemaal lekker, maar Flame zakt toch niet door ?


Dus je bent pas te groot als je pony doorzakt? Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Nou jammer dat het resultaat van je wedstrijd wat minder was dan van de rest, verder zal ik mijn mond maar houden, want ik denk niet dat mijn commentaar op prijs wordt gesteld.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 00:21

zo te zien kan flame het goed hebben
als het te zwaar word merk je het wel aan het lopen

jammer dat mensen toch altijd weer voor het plaatje gaan
dat een paard/pony te groot moet zijn voor de ruiter omdat het anders not done is

kzal me ijs ook maar alvast gaan verkopen dan

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 07:41

Margon schreef:
dat mag je zeggen maar ik trek me er toch niets van aan! Wie ben jij om te zeggen dat ik een bitch ben!
Ik ga niet op een shet zitten want dat ziet er dan ook gewoon niet uit!

hmm ik weet dat het er niet uitziet.... staat erbij geloof ik...
en ja dat jij niet op een shet zou gaan rijden zit ik niet mee eigenlijk...
maar probeer de shetlander wel even in haar waarde te laten zeg Boos!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 07:48

wat velen niet doorhebben is dat comentaar op mijn houding welkom is...
alleen ik word zo chagerijnig van het comentaar op het totale plaatje van mij en flame, die opmerking van de mexicaan, en dat het ohzo zielig is....

verder is comentaar welkom Knipoog
het is namenlijk zo dat ik comentaar terug geef op dat wat hierboven staat.... maar ik denk dat dat wel begrijpenlijk is...


bedankt voor die vele leuke reacties Haha!

Shariff_Jarig

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 07:48

Wh0eeeeeeh0eeee.. Wat een gezellige Bokkers hier ja weer.. Ik w0rd er langzamer hand echt STRONT ziek van.. Iedereen zeikt altij over hetzelfde Als iemand het al 10000x heeft gehoort.. het gaat me hier niet speciaal over steph maar over het algemeen..

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 08:05

Myra1"]
[quote="WenckeLover schreef:
En ik vind jou helemaal niet te groot voor Flame, natuurlijk oogt het niet helemaal lekker, maar Flame zakt toch niet door ?


Dus je bent pas te groot als je pony doorzakt? Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Nou jammer dat het resultaat van je wedstrijd wat minder was dan van de rest, verder zal ik mijn mond maar houden, want ik denk niet dat mijn commentaar op prijs wordt gesteld.
[/quote]

De rest van mijn berichtje ook even lezen graag.

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:18

Hmm Boos!
Het ziet er misschien wel niet uit.. maar zo'n shet kan veel meer dragen dan je denkt..
Cloverdale ziet er helemaaaal niet dik uit, dus als zij er plezier aan hebben laat ze dan gewoon..

Vind et een schatje Haha!

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 11:21

gave springfotoos zeg!! Wat zijn ze vanaf een leuke plaats gemaakt!!

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:03

ja he? vanuit de kantine Haha! Slim hoor suus!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:10

shet kan idd wel veel hebben ...
alleen ben ik er gewoon geen fan van omdat het je houding verpest en je het gevoel van paardrijden minder snel onder de knie krijgt
leer je rijden op een grotere pony, dan is de overstap naar een D/ E pony of later een paard veeeel minder groot
ook leer je soms dingen net even iets verkeerd aan...

verder met springen breng je snel zo'n bestje uit balans, je houding valt op zich nog mee, al val je vaak wat voorover en mag je m boven de sprong meer halsvrijheid geven ( in hoeverre dat met dit korte nekje gaat Haha! )

heb je er geen last van dat JIJ balken eraftrapt Haha! ( niet banketstaaf bedoelt, maar toen ik bij de pony's reed was dit bij mij een probleem, ik had n smalle pony, en de beugels kort zat. helaas was ik erg lang voor mijn leeftijd en maaide ik dus de balken vaak van de staanders af.. en of de pony of de ruiter het nu doet, maakt niet uit, het kosstte me wel evengoed 4 strafpunten per balk... Haha!

reneefleur

Berichten: 404
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:28

wat een onwijs stoere shet is flame!!

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:46

heyhey!
steph ik vind het leuke fotos hoor!
flame kan het makkelijk hebben.... ook zo lief die oortjes aldoor naar voren Lovers sweet...
doegdoeg

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:51

ik vind het er leuk uitzien! Alleen zijn je beugels schots en scheef! *LOL*

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:00

Ik vind het er echt superstoer uitzien! Ik heb zelf vroeger ook weleens met kleine pony's gesprongen en weet hoe lastig het is om daar een gode houding bij te krijgen. Zolang je er lol in hebt en alles gaat goed zou ik het gewoon blijven doen. Ik vind het juist "humor"(in de goede zin van het woord) om kleine pony's zo te zien springen!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:04

Ik vind het er stoer uit zien hoor Steph. Tja tis geen mooi plaatje maar dat heb ik ook met Hercules. Als je er maar lol in hebt, en flame vind het ook harstikke leuk zo te zien!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:47

Ik ben het helemaal eens met Margon en Crossmonster legt al precies uit waarom Knipoog

En Siets ik zou je maar een beetje gedeist houden, want wat jij doet slaat ook werkelijk nergens op beetje lopen schelden, kinderachtig Misselijk
Margon had het misschien wat tactischer kunnen zeggen maar hoe je het ook zou zeggen het komt toch op hetzelfde neer....

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:27

anna jelly bedankt voor je advies, maar die volg ik toch niet op. Ik bepaal zelf wel wat ik doe. Dank u.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:36

Ach, ik vind het leuk dat je zo actief met je pony bezig bent, maar wel alles met mate. Wij sprongen ook met onze shets, een B-paarden parcours, en zolang ze het leuk vonden ging het goed, zo niet, dan lag je er naast en was de lol er snel genoeg af. Ze zijn eigenwijs zat.
Ik heb weinig kennis wat betreft springen, maar ik zou persoonlijk de pony bij het losrijden wat minder laag instellen, ik snap dat je hem graag aan de teugel wilt rijden, maar het geeft een erg onnatuurlijk gezicht. Daar komt bij dat me deze houding voor je shet ook niet echt bevorderlijk lijkt.
Kan wel een beetje geirriteerd raken door sommige mensen met leuke paarden en pony's die haar aanraden een groter paard te kopen, daar moet maar net de mogelijkheid voor zijn. Wie weinig verwacht is blij met veel.

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:39

Leuk hoor! En ik vind het er eigenlijk helemaal niet zo beroerd uit zien, er zijn veel mensen die groter zijn in verhouding als jij bent. Dus let alsjeblieft niet op die domme opmerkingen, want die zijn het luisteren niet waard.

En ik vind het erg kinderachtig van een aantal mensen hier wanneer je flauwe opmerkingen gaat maken wanneer de topicstarter met nadruk vraagt daar geen opmerkingen over te maken. Ook opmerkingen als 'ik zeg maar niets..' zijn behoorlijk kinderachtig. Kom op, het is een gezellig forum en het is de bedoeling dat we dat zo houden anders ga je maar naar een ander forum.

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 15:58

bedankt voor jullie reacties Tong uitsteken
uh patos: Lachen als ik maar een klein beetje de teugels op maat heb loopt Flame aan de teugel....
dus dat word moeilijk... maar ik zal het eens proberen Lachen

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:04

Ik heb vroeger ook veel op de shets gereden, maar ik moet eerlijk zeggen dat we er heel wat voor moesten doen, wilden we ze aan de teugel rijden. Ze blijven toch het liefst in hun eigen houding lopen, tenzij het paardje gewend is om veel aan de teugel te lopen. Maar ik vind het positief dat je mijn punt in overweging neemt!

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:11

Cloverdale, je zult vast zelf wel voelen wanneer je te zwaar wordt voor je pony, tot die tijd, geniet ervan!! Trek je niet te veel aan van arrogante penny-meisjes, die denken dat er voor alles maar 1 juiste weg is en geniet van je pony.

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 16:53

Ik heb al heel wat topics over jou en je leuke shet gelezen en grotendeels vind ik de opmerkingen die geplaatst worden onzin hoor. Sorry dat ik het zeg, maar Cloverdale rijd Flame hartstikke leuk, hij loopt lekker en ik me aan haar lengte absoluut niet storen...

...maar goed dit is mijn mening!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 17:23

patos schreef:
Ik heb vroeger ook veel op de shets gereden, maar ik moet eerlijk zeggen dat we er heel wat voor moesten doen, wilden we ze aan de teugel rijden. Ze blijven toch het liefst in hun eigen houding lopen, tenzij het paardje gewend is om veel aan de teugel te lopen. Maar ik vind het positief dat je mijn punt in overweging neemt!

ik moet zeggen dat het nooit in mij
op was gekomen om haar aan de teugel te
rijden en dressuur te gaan doen
ik kocht haar om een beetje door het bos te crossen enzo...
maar iemand die probeerde het een keer...
en ik ben ermee doorgegaan en
ze is dus uiteindelijk heel makkenlijk met aan
de teugel gaan Lachen
ze leert bovendien erg snel Lachen

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 17:24

joelledsr"]
Cloverdale, je zult vast zelf wel voelen wanneer je te zwaar wordt voor je pony, tot die tijd, geniet ervan!! Trek je niet te veel aan van arrogante penny-meisjes, die denken dat er voor alles maar 1 juiste weg is en geniet van je pony.
[/quote]

ik trok me er al niet veel van aan hoor Haha!
maar bedankt OK dan!

[quote="minka schreef:
Ik heb al heel wat topics over jou en je leuke shet gelezen en grotendeels vind ik de opmerkingen die geplaatst worden onzin hoor. Sorry dat ik het zeg, maar Cloverdale rijd Flame hartstikke leuk, hij loopt lekker en ik me aan haar lengte absoluut niet storen...

...maar goed dit is mijn mening!

bedankt Haha! !!!
dit vind ik echt een super compliment Haha!