Flame FT. Pepper @ work !!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 23:25

wow even niet op bokt en een vette discussie over flame Tong uitsteken
achja wat sommigen hier niet weten is dat erge niet leuke topic in ITP...
maar goed Lachen
bednakt my bonfire Haha!

Sylvia_Amin

Berichten: 65
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: Leerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 01:17

ik kan mij herinneren dat je die neusriem toen hebt gekocht en dat je toen vroeg: 'wat vinden jullie ervan, staat het leuk?' was ook een fototopic. was inderdaad een hele discussie maar wees eerlijk; met zo'n vraag lok je die dingetjes ook wel uit. zo'n ding gebruik je niet voor de leuk...

verder vind ik de foto's er leuk uitzien.

Naadjuh4Live

Berichten: 421
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 07:49

hey....
ze vroeg toch geen commentaar..
misschien niet over die dingen maar daar is al zooo´n lange discussie over geweest..
Steph weet heus wel wat ze doet..
Flame is sterk hoor..
Met springen weet ik niet..
Maar als ze springt ziet het er heel sterk uit..
Geef een keer leuke reacties...
Of over houding ofzo...
Dat is veel beter dan over onzin dingen...
Vind ik...

Kus Nadia

btw Wat lopen flame en pepper netjes zeg...
Keep up the good work..

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 09:28

Ik wil geen ruzie maken of iemand aanvallen, maar er zegt 1 iemand dat ze de neusriem overdreven vind bij Flame. Misschien heeft zij dat andere topic niet gezien? Dan kan je het toch niet maken om haar zo aan te vallen?! Misschien blijft zij er rustig onder en lacht ze stiekem iedereen uit Lachen maar door zo een reactie creëer je bokt-ruzies!
Dus mijn tip aan Pepperlover en Cloverdale. Verwijs dan die persoon even naar het oude topic, of leg uit waarom je hem gebruikt en welke 'vriendelijkere' dingen er niet werkte bij Flame. Als je iedere keer zo reageert als hier (deed je in het vorige topic trouwens ook) dan maak je geen vrienden.....

Naadjuh4Live

Berichten: 421
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 09:30

Sjonniej schreef:
Misschien heeft zij dat andere topic niet gezien?




dat is waar...sorry als dat mijn reactie was...

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:30

Sjonniej schreef:
Ik wil geen ruzie maken of iemand aanvallen, maar er zegt 1 iemand dat ze de neusriem overdreven vind bij Flame. Misschien heeft zij dat andere topic niet gezien? Dan kan je het toch niet maken om haar zo aan te vallen?! Misschien blijft zij er rustig onder en lacht ze stiekem iedereen uit Lachen maar door zo een reactie creëer je bokt-ruzies!
Dus mijn tip aan Pepperlover en Cloverdale. Verwijs dan die persoon even naar het oude topic, of leg uit waarom je hem gebruikt en welke 'vriendelijkere' dingen er niet werkte bij Flame. Als je iedere keer zo reageert als hier (deed je in het vorige topic trouwens ook) dan maak je geen vrienden.....


heb je het nou tegen mij of tegen cloverdale Verward ik kan me nl niet herinneren dat ik iemand aanval ofzo...
maargoed nou gaat die discussie dus steeds weer verder, en daar heb ik geen zin in...
dus laten we er nou maar over ophouden

Paardenl0ver
Berichten: 406
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Westkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 12:15

Echt leuke pony's joh! Knipoog
Lopen erg mooi..
Die springfoto van flame is leuk! Tong uitsteken

maessie

Berichten: 5749
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:08

Hey! Peidi gaat echt steeds beter lopen man!! super!! en Flampie vink ook helemaal geweldig!!! (als je nog es een goed tehuis voor dr zoekt Haha! ) En ik vind dat je er nog prima oppast hoor!! Als ze t niet meer trekt dan merk je dat toch vanzelf wel! *LOL* Ze loopt echt super OK dan!

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:41

knap hoor! met een haflinger. En die shet loopt ook super!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 14:59

Sjonniej schreef:
Ik wil geen ruzie maken of iemand aanvallen, maar er zegt 1 iemand dat ze de neusriem overdreven vind bij Flame. Misschien heeft zij dat andere topic niet gezien? Dan kan je het toch niet maken om haar zo aan te vallen?! Misschien blijft zij er rustig onder en lacht ze stiekem iedereen uit Lachen maar door zo een reactie creëer je bokt-ruzies!
Dus mijn tip aan Pepperlover en Cloverdale. Verwijs dan die persoon even naar het oude topic, of leg uit waarom je hem gebruikt en welke 'vriendelijkere' dingen er niet werkte bij Flame. Als je iedere keer zo reageert als hier (deed je in het vorige topic trouwens ook) dan maak je geen vrienden.....

hmmm ik reageerde deze keer niet heftig... ofzo...
maar ik hoop dat je inziet dat ik van die bergen comentaar en kleine complimentjes tussen door...
wel erg chagerijnig word....

ik snap soms gewoon niet wat ik nog leuk vind aan bokt....

naja ik denk dat als ik foto's plaats iedere keer maar even een lijstje moet neerzetten waarover ik geen comentaar hoef want dan
komen er ook geen discussies meer...
en kunnen we allemaal heel lief tegen elkaar blijven Lovers

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 15:01

maessie schreef:
Hey! Peidi gaat echt steeds beter lopen man!! super!! en Flampie vink ook helemaal geweldig!!! (als je nog es een goed tehuis voor dr zoekt Haha! ) En ik vind dat je er nog prima oppast hoor!! Als ze t niet meer trekt dan merk je dat toch vanzelf wel! *LOL* Ze loopt echt super OK dan!

haha dankje maessie Haha! Haha!
oke... dus als Flame ooit eens weg moet (hoop het niet Tong uitsteken )
dan zal ik het zeggen whahaa Haha!

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 15:52

Cloverdale.... Als je op zo'n manier al aan je topic begint weet je gewoon dat er dan zulke reacties zullen komen.... dat is niet alleen hier op Bokt, dat is overal... hoe kan je dat omschrijven... Leedvermaak?! Denk niet dat dat het goeie woord is maar wel in die richting.

En over je reactie over die mexicaanse neusriem... eerst lijkt het alsof je doet alsof je pony te minderwaardig is voor zo'n riem...
Citaat:
is een shet minderwaardig ofzo?
ik denk dat ik daar zelf het beste over kan beslissen
en nee ik vind het niet overdreven....


Later als Nimmedor de functie uitlegt van de riem kom je er op terug dat Flame ooh zo sterk is... Zeg dat dan gelijk in je eerste reactie?!

Nauhja... je hebt iig een leuke pony, ik zal maar geen commentaar geven daarop... Maar wel op je manier van reageren...Lachen

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 16:10

hmmm misschien mogen niet zo heel veel mensen mij op bokt om mijn reacties er zit alleen een verschil tussen:
in het begin reageerde ik er erg normal op tot dat ik die reacties gewoon ieder topic kreeg/krijg....

ik hoop dat jullie je kunnen indenken dat dat
echt niet leuk is steeds te horen...
ik doe trouwens niet zo dat mijn ponyminderwaardig is....
ik vind het zelf namenlijk niet...
maar er zijn gewoon TE veel mensen die dat wel vinden....
en tsjaah... mijn shet is gewoon sterk... en ja ik had het de eerste keer kunnen zeggen maar dat heb ik dus niet gedaan....

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:18

Ga eens in de andere topics kijken:
Iedereen krijgt commentaar! Val die mensen die nagetief commentaar leveren niet aan, maar vertel waarom jij er anders over denkt of doe er wat mee!!!

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:47

Dat was ik vergeten... go sjonniej....Knipoog

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:01

gaan we weer..... Scheve mond

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:41

Pepperlove:
Ik wil je niet aanvallen oid. Maar jouw reactie wijst al aan dat je dus vaker dit soort discussies hebt.
Als je nou eens bij het volgende topic eerst tot 10 telt en een beetje mijn advies opvolgt krijg je niet dit soort eindeloze discussies. Ik wil je alleen maar helpen hoor, maar word weer lekker bedankt Verward

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:07

Misschien helpt het als ik nóg een reactie neerzet? Dit gediscussieer is ook niet echt leuk...:/

Superleuke pony's die supermooi lopen! OK dan! De springwedstrijd ging ook heel goed he? Jammer van dat ene balkje, maar daar moet je je niks van aan trekken Haha!

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:38

Dat springen op Flame ziet er echt schattig uit!
Maar Flame ziet er helemaal schattig uit! Mooie manen heeft ze ook!
Pepper is trouwens ook een leuke haf!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 21:01

ik heb op de uitroepteken geklikt... sorry maar het zijn gewoon altijd dezelfden...

sjonniej je zegt altijd: ik wil niet aanvallen...
maar ik merk ook in andere topics... dat je de reacties keihard plaatst... ik hoop dat jij hier wat mee doet misschien kun je dingen wat vriendelijker zeggen.....


bedankt voor de mensen die wel normaal kunnen reageren Haha!

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:10

Sjonniej"]
Pepperlove:
Ik wil je niet aanvallen oid. Maar jouw reactie wijst al aan dat je dus vaker dit soort discussies hebt.
Als je nou eens bij het volgende topic eerst tot 10 telt en een beetje mijn advies opvolgt krijg je niet dit soort eindeloze discussies. Ik wil je alleen maar helpen hoor, maar word weer lekker bedankt Verward
[/quote]

hoe bedoel je word weer lekker bedankt Verward dat snap ik ff niet... maargoed...
deze discussie word nu al zo lang dat ik niet eens meer weet waar die mee begon... dus kunnen we er nu eindelijk mee ophouden??
ik probeer het aardig te zeggen, maar ik word er ook zo zat van he!
ik zeg nu al drie keer laten we met die discussie stoppen, en aldoor is er weer iemand die er weer mee doorgaat... nou snap je dan dat ik zo reageer?!
sorry maar vind het hier soms zo'n gezeur....

niet iedereen hoor er zijn heel veel leuke reacties gekomen Haha! dankjewel OK dan!

[quote="Cloverdale schreef:
ik heb op de uitroepteken geklikt... sorry maar het zijn gewoon altijd dezelfden...

sjonniej je zegt altijd: ik wil niet aanvallen...
maar ik merk ook in andere topics... dat je de reacties keihard plaatst... ik hoop dat jij hier wat mee doet misschien kun je dingen wat vriendelijker zeggen.....


bedankt voor de mensen die wel normaal kunnen reageren Haha!


helemaal mee eens OK dan!
heb niets tegen je hoor sjonnie, vind alleen dat je meestal zelf ook heel banketstaaf reageerd Scheve mond

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 21:16

nee idD... heb niks tegen haar maar zei was even de eerste de beste die ik in dit topic zag waarvan het me vaker opvalt dat ze zo reageerd maar goed....
ik hoop dat er snel een slotje op komt want
niemand wil stoppen Lachen

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:26

Cloverdale schreef:
nee idD... heb niks tegen haar maar zei was even de eerste de beste die ik in dit topic zag waarvan het me vaker opvalt dat ze zo reageerd maar goed....
ik hoop dat er snel een slotje op komt want
niemand wil stoppen Lachen


ik wil helemaal geen slotje erop... alleen omdat niemand hier wil stoppen met die eindeloze discussie ( Boos! ) (waar we trouwens nergens mee komen) komt er een slotje op ons topic?!
sorry hoor maar als het zo moet zet ik geen fotos meer op bokt!

probeer de hele tijd rustig te reageren, maar dat doe ik nu niet meer, want daar kom ik ook nergens mee Boos!

doei...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:06

Dan vraag ik me nog 1 ding af... waarom zijn het altijd jullie topics die eindigen met een slotje?
Ik zeg niet dat iedereen hier even aardig is, maar het valt wel op dat het steeds een topic over Flame is dat uit de hand loopt, dan zullen jullie er ook wel een handje aan meehelpen, niet?
Dat je het gezeur zat wordt mede door je andere topics vind ik niet eerlijk tegenover mensen die jouw vorige topics nog nooit gezien hebben. Die krijgen bij 1 klein opmerkinkje al een veeg uit de pan omdat jij al je kwaadheid opspaart
Tipje voor iedereen: verbeter de wereld, begin bij jezelf

Kendera

Berichten: 892
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:14

PePpeRL0vE"]
[quote="Sjonniej"]Pepperlove:
Ik wil je niet aanvallen oid. Maar jouw reactie wijst al aan dat je dus vaker dit soort discussies hebt.
Als je nou eens bij het volgende topic eerst tot 10 telt en een beetje mijn advies opvolgt krijg je niet dit soort eindeloze discussies. Ik wil je alleen maar helpen hoor, maar word weer lekker bedankt Verward
[/quote]

hoe bedoel je word weer lekker bedankt Verward dat snap ik ff niet... maargoed...
deze discussie word nu al zo lang dat ik niet eens meer weet waar die mee begon... dus kunnen we er nu eindelijk mee ophouden??
ik probeer het aardig te zeggen, maar ik word er ook zo zat van he!
ik zeg nu al drie keer laten we met die discussie stoppen, en aldoor is er weer iemand die er weer mee doorgaat... nou snap je dan dat ik zo reageer?!
sorry maar vind het hier soms zo'n gezeur....

niet iedereen hoor er zijn heel veel leuke reacties gekomen Haha! dankjewel OK dan!

[quote="Cloverdale schreef:
ik heb op de uitroepteken geklikt... sorry maar het zijn gewoon altijd dezelfden...

sjonniej je zegt altijd: ik wil niet aanvallen...
maar ik merk ook in andere topics... dat je de reacties keihard plaatst... ik hoop dat jij hier wat mee doet misschien kun je dingen wat vriendelijker zeggen.....


bedankt voor de mensen die wel normaal kunnen reageren Haha!


helemaal mee eens OK dan!
heb niets tegen je hoor sjonnie, vind alleen dat je meestal zelf ook heel banketstaaflig reageerd Scheve mond
[/quote]


Komt er dus op neer dat er geen discussie gevoerd mag worden?! In discussies moet je met duidelijke argumenten komen.
Ik ga niet van te voren in jullie vorige topics zitten kijken of er al iets over gezegt is... en als je denkt dat je zulke reacties krijgt... simpel... plaats je foto's dan niet.... heb je geen discussie ook