Foto's van Wendy onder het zadel (inclusief bokje)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 10:27

Ik vind Wendy echt een hele leuke pony om te zien!! En ik vind het knap dat je haar met een halster rijd hoor want ik zelf heb altijd het gevoel dat ik dan net wat minder controle heb. Volgens mij ben je enorm vooruit gegaan
En ik vind datje in stap en draf ook behoorlijk netjes zit!

Romeo Lovers


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 17:38

Montana"]
Wel knap hoor zo met halster en touw rijden, is hij zeker best braaf of niet?
[/quote]
Het is een merrie Knipoog Daarom heet ze ook Wendy. Maar zo braaf is ze niet, van tijd tot tijd vind ze het leuk om een bokje te geven, een andere kant op de gaan, Spider onder het rijden omver te beuken Haha!

[quote="Renee_vd"]
maar rijd je met een los paard in de wei ???dat had ik nooit gedaan. stel dat die pony in de wei hem eruit peert, dan gaat d epony waar jij op zit gezelig meedoen
[/quote]
Dat paard gaat soms alleen maar meedoen wanneer ik langs hem op galopeer (het losse paard komt dan soms mee 'spelen') maar het gaat goed. Ik zeg hhoooooo of hou mijn hand voor zijn neus en dan stopt hij. Wendy wordt gelukkig ook niet opgefokt door hem wanneer hij meerent.

[quote="Lampje schreef:
tip: vraag je zus om mee te gaan en zet hem aan de longeerlijn (klinkt beetje afgezaagd maar het werkt echt) oefen je zit met en zonder zadel en doe allerlei evenwichtoefeningen.
met handen los galloperen leer je echt super goed te zitten!

ja dit weet ik wel, maar die pony vind aan de longe niet leuk, dus dan vind ik het oneerlijk tegenover de pony om haar toch te dwingen om op het saaie rondje te lopen. Ze wordt aan de longe ook heel vervelend, omdraaien, achterbenen stampen, niet vooruit gaan maar achteruit.

De halstertouwen zitten trouwens aan elkaar vast geknoopt, dus als ik ze loslaat blijven ze mooi op de hals liggen. Lachen Teugels ben ik van plan te kopen, maar dan het liefste met een musketon haak eraan, zodat ik ze heel makkelijk eraf en eraan kan maken.

sioen

Berichten: 120
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: schoonaarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 19:27

aan die galop moet idd nog gewerkt worden, maar dat komt wel na heel veel oefenen .
voor de rest loopt ze er erg netjes bij vooral omdat je geen hoofdstel gebruikt...
je hebt echt veel lef dat je met een halster durft rijden in de weide met nog een ander paard erbij
vind wendy een leuk paardje om te zien!
en persoonlijk vind ik dat wendy bij jou veel onspannender loopt dan bij jou zus...

misery is just a butterflie!!
later wanneer ik groot ben zou ik graag een pennymeisjejuh worduh, maar ik weet niet of dit kan want ik ben een jonguh:)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers