Orri tijdens training en met stang en trens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 10:47

orri schreef:
Geloof mij maar Richtje dat ze dit niet doet Lachen maar je bent natuurlijk altijd van harte welkom om eens te komen kijken... ik moest geloof ik ook nog steeds van jou eens foto's komen maken.


Ik geloof je Lachen
Maar een keer komen kijken is altijd leuk natuurlijk Knipoog
En idd, die foto's moeten ook nog steeds gemaakt worden.....

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 11:09

Mooie foto's ziet er goed uit!
Denk alleen wel dat je in de gaten moet houden dat hij genoeg lengte in de hals houd.
Kan natuurlijk aan de foto liggen (momentopname), maar ik vindt hem op de 4de foto net iets ronder en langer dan op de vijfde daar vindt ik m te kort.
Maar zoals ik al zij t zal ws aan de foto liggen want mijn paard is ook niet altijd t zelfde in de hals.
S&T staat m ook goed iig!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 15:29

Nog een paar nieuwe foto's, van gisteravond. Helaas zijn de meeste te donker geworden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 15:42

Leuk paard! Vind je zit netjes, alleen op 1 vd foto's heb je je been wel heel ver naar achteren, maar zoals al eerder gezegd, het zijn moment opnames. Hoofdstel staat ook erg stoer, hoewel de vormgeving niet helemaal mijn smaak is. Ga je binnenkort hem ook al gebruiken op wedstrijden?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-04 15:57

Dat hoofdstel had ik jaren geleden voor mijn andere paard gekocht, ik moet eerlijk toegeven dat mijn smaak de laatste jaren ook wat is veranderd. Haha!

Misschien zondag, ik heb vanmorgen les gehad en hij ging erg goed, dus misschien durf ik het wel aan. Maar ik neem wel het gewone hoofdstel mee, mocht ik me bedenken.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:50

Tyrza schreef:
Jahaa! Nu gaat het echte werk beginnen!

Op naar de ZZGP! Knipoog


Op naar Athene.....!!!!!!!!!!! En de hele bokt venklup mee!!!

Ziet er goed uit hoor!!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:56

Jura schreef:
Dat hoofdstel had ik jaren geleden voor mijn andere paard gekocht, ik moet eerlijk toegeven dat mijn smaak de laatste jaren ook wat is veranderd. Haha!

Misschien zondag, ik heb vanmorgen les gehad en hij ging erg goed, dus misschien durf ik het wel aan. Maar ik neem wel het gewone hoofdstel mee, mocht ik me bedenken.


Oh, dus je hebt al langer ervaring met het rijden met S&T, moet eerlijk zeggen dat ik het nog wel griezelig vind. Maarja, binnen nu en een jaartje zal het er toch van komen. Laat je weer weten hoe het is gegaan op wedstrijd?
Dacht al dat het een wat ouder model was, tegenwoordig hebben ze echt super mooie hoofdstellen, maar de prijzen zijn om te huilen. Ik geef je groot gelijk dat je deze gewoon gebruikt!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 11:31

Bedankt voor de reacties weer! Lachen

Ja met Jur, die loopt ook Z1, maar ik vind met trens rijden veel fijner hoor!

Dit hoofdstel was toen iets van 400 gulden, ik vond het een hoop geld! Het is een Duits merk, wel een goed merk wat ze nu ook veel verkopen volgens mij, ik ben de naam even kwijt.

wcb0rstel

Berichten: 166
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 14:57

Wow.. wat een leuk paard.. En ja zoals iedereen al zegt die S&T staat hem goed.. Pling Knap Paardje..!! Knipoog

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:06

Ziet er goed uit zeg! S&T staat hem idd goed, fijn dat hij er niet echt heftig op reageerde Knipoog

Leuk paard! Lachen