Iska @ Work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:17

Oja trouwens..iedereen heeft wel veel te zeggen hierzo! maar ik wil wel eens de eigenaar zelf alles horen zeggen! het heeft heus allemaal wel een reden! ze kan misschien nog niet zo als anky rijden en misschien wilt ze wel Les ergens krijgen maar hebben ze er geen geld voor! ...waarom trekken mensen toch altijd zo snel conclusies....:S ( ik geef wel toe dat het er niet goed uitziet maar hoor eerst de reden aan )

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:20

het ziet er inderdaad niet zo vriendlijk uit, ik weet niet wat het verleden is van het paard, maar ik heb ook een paard gehad wat precies zo deed, bokken rug wegdrukken en boos kijken, en je zag zijn ribben ook heel goed, bij mijn paard komt het door het verleden ( internationaal gesprongen) en heel veel meegemaakt het was al een oud dier, ik weet natuurlijuk nix over dat paard ,maar mis kun je van voor af aan met hem beginnen en vooral proberen ontspannen te rijden en niet teveel vragen aan dat dier, en veel de bossen ingaan zodat hij wat meer plezier in het werk krijgt, volgens mij kan het een heel mooi paard zijn !

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:21

ben het met Ollivia eens Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:25

carlos schreef:
Oja trouwens..iedereen heeft wel veel te zeggen hierzo! maar ik wil wel eens de eigenaar zelf alles horen zeggen! het heeft heus allemaal wel een reden! ze kan misschien nog niet zo als anky rijden en misschien wilt ze wel Les ergens krijgen maar hebben ze er geen geld voor! ...waarom trekken mensen toch altijd zo snel conclusies....:S ( ik geef wel toe dat het er niet goed uitziet maar hoor eerst de reden aan )


Ik weet niet hoor, maar de reden is al lang bekend gemaakt door de eigenaresse/verzorgster! Het paard heeft een zere mond door de haken op haar kiezen; dat verklaart meteen waarom het dier zo mager is, en zich zo verzet.
Bovendien kun je aan de foto's zien dat de ruiters het dier belemmeren in haar bewegingen. En als ze geen les kunnen krijgen/betalen, waarom dan doorrijden op zo'n dier? Ik ga toch ook niet zomaar autorijden?
Ik vind best dat mensen daar wat van mogen zeggen, want het is gewoon een schande om zo'n beestje zo door te laten werken, zonder de tandarts erbij te halen.

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:28

ja , misschien kan de eigenaar van dit paardje een baan zoeken..en daar voor sparen dat die naar de tandarts kan of wilt iemand het vooschieten ( ouders Haha! ) als dat probleem dan is opgelost dikt die misschien wel sneller aan ..en hou de stal wel goed schoon! anders kan die er ook nog is mok bij krijgen ( een goeie hygiene is belangrijk! )

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:42

hou er nou gewoon over op dit heeft toch geen zin !!!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:44

Aangezien een hoop mensen nu alles wel een beetje gezegd heeft, en we een eindeloze discussie willen voorkomen, plaatsen we hier een slotje op.