rijden met petra

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:19

Het ziet er opzich niet slecht uit. Maar ik ben het wel met Tessebes eens.
En omdat je zusje net begonnen is zeg je. Zou ik haar toch wel zeggen dat ze der paardje eerst gewoon moet laten rijden. Dus niet aan de teugel enz enz er allemaal bij. Gewoon eerst goed leren rijden zeg maar , en daar bedoel ik mee, rechter op gaan zitten , met der tenen leren rijden, hakken uitdrukken en dat soort dingen. Dus je nu niet aangevallen gaan voelen Knipoog

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 16:20

Leuk hoor voor je zusje dat ze kan rijden... ongeacht hoe ze rijd!! Knipoog
Leuk paard ook....

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 19:00

Tessebes"]
[quote="mikolaiki schreef:
heeft ze ook al gehad
en krijgt ze ook maarre ze is net begonnen dusse je kunt haar niet overal op afrekenen omdat ik ook nog niet alles kon toen ik net begonnen was


Ik reken haar nergens op af, maar ik vind dat ze zich niet bezig moet houden met dingen waar ze nog niet aan toe is. Eerst de basis en dan komt de rest.
[/quote]

kom op zeg, het is nog maar een moment opname, ze hoeft niet meteen de sterren van de hemel te rijden.

Laat haar toch lekker klooien, paard word er niet slechter van Knipoog

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:35

Nimmedor schreef:
Laat haar toch lekker klooien, paard word er niet slechter van Knipoog


Niet? Het zou helaas echt niet het eerste paard zijn hoor.

mikolaiki

Berichten: 607
Geregistreerd: 14-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 21:59

mijn zusje zit dan wel niet helemaal goed maar ze kent alle hulpen die ze moet geven om bijv te wijken of petra aan de teugel te laten lopen ... en dat doet ze super sinds m`n zusje op petra rijd is petra rustig en doet ze alles met plezier petra wijkt zelfs beter . enne petra is niet voor niuks al 30 ze word juist niet slechter van elise maar beter

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 15:16

ik denk dat sowieso alles beter is voor een paard van 30 dan ineens stilzetten. of dat meiske nu misschien niet zo netjes rijd, jammer dan, maar het paard lijkt er geen hinder van te ondervinden toch? wees blij dat het nog zoveel plezier heeft en zo een beetje fit blijft!

mikolaiki

Berichten: 607
Geregistreerd: 14-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 19:19

jah ik ben het helemaal met je een sdoordat petra nog regelmatig loopt is ze nog super fit...bedabkt voor je leuke reactie...