Fiets Ozep!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:30

Ik doe marquez ook regelmatig aan de fiets. Vindt hij harstikke leuk .
Ik dacht eerst ook dat ik van de fiets zou worden gesleurd. Maarja dat weet je niet eerder dan waneer je het een keer hebt gedaan natuurlijk Tong uitsteken .

Dus op een dag heb ik gewoon de stoute schoenen aangetrokken, hoofdstel om, ketting eraan een gaan met die banaan en het ging super.
Kan het aan iedereen aanraden, gewoon een keer proberen.

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:42

Behalve als ze linksaf willen, naar een lekker grassprietje. Da's dan weer minder.
Of als ze net het tempo erin hebben, en de weg gaat aan het hobbelen, da's ook niet leuk Haha! (ik laat me meestal meetrekken, dan hoef ik lekker niet te trappen Lachen ) Maar die van mij bezit een super goede rem. Alleen aan het gas moet nog wat gesleuteld worden.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:50

Haha! ik ben weleens kwaad op Silly als ze de trailer niet in wil, en dan maak ik een grapje: "we binden haar er gewoon aan vast" Knipoog

Maar om dat nou ook echt te doen... Tong uitsteken

Bewegingsplezier voor mens en dier Haha! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 00:37

Ozep is naast de fiets net een hondje, dat is wel anders als je er op zit hoor Haha!
Deze manier is over de weg echt veiliger

En de bijzet strak? Zeker niet goed op de 1e foto gekeken

Ik moet wel oppassen, want tussen het longeren, de bosritten, het springen, het dagje (of meerdere daagjes Schijnheilig ) vrij en het fietstochtje, is er geen plek meer voor dressuurtraining Haha! *LOL*

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 00:56

Leukkkkk, durf het zelf nog niet aan met Par, maar zit al wel serieus aan skaten met mijn paard te denken.

Naast de hand mee draven houd ik zelf namelijk nog niet zo lang vol Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:01

Ik zie kruisjes,... Huilen

Suusje1986

Berichten: 1154
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:47

Sjuimpje schreef:
En de bijzet strak? Zeker niet goed op de 1e foto gekeken

Die eerste foto heb ik ook gezien hoor. Wil jij beweren dat Ozep altijd uit zichzelf achter de LL gaat staan al staat hij stil??? Lijkt mij niet

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:52

Ik zie doorhangende touwtjes op de eerste foto.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 09:17

SuzanneHk schreef:
Die eerste foto heb ik ook gezien hoor. Wil jij beweren dat Ozep altijd uit zichzelf achter de LL gaat staan al staat hij stil??? Lijkt mij niet

Hij kan zich net zo hoog opdrukken als hij zelf wil, alleen kiest hij zelf voor deze aanleuningshoogte, eentje welke ik zelf heel effectief vind. Dat het effectief is blijkt ook wel want op de 1e foto kan je ook heel duidelijk zien hoe goed dit paard bespierd is. Dat komt niet aanwaaien.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 11:14

Leuk dat Ozep zo braaf is met fietsen! Ik heb vroeger veel met een welsh veulen gefietst, ging ook altijd heel goed. Met Kaminka zou ik het niet durven, ben bang dat ik dan de rest van mijn ruggewervels ook ga breken.... Die gaat vast en zeker OVER mijn fiets heen op zoek naar gras....

Cittemee
Berichten: 299
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:21

Leuk om te zien hoor, ik deed het met mijn vorige paard ook hup op de fiets het dorp door!
Ze vond het geweldig en vooral als ik stopte met trappen dan ging ze me 'trekken' en dan vond ze zichzelf supercool Cool

Met skates zou ik wel oppassen hoor want gaan ze dan aan de kletter... Nagelbijten / Gniffelen

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:46

Helaas is het bij ons iets te gevaarlijk om te fietsen maar bij Marcriox een rondje kazerne was regelmatig een dingetje op het programma...

Maar Ozep is wel een giga gave bok