Fiets Ozep!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:32

haha, ziet er grappig uit. Met Anky pad op door de buurt fietsen Tong uitsteken

Ik haalde Tos eerst gewoon aan een halster naar huis. Stond een kilometertje van huis af, en de kar&tuig stond thuis. Dus als we gingen mennen, moest ik hem altijd gaan halen. Ging altijd super.
Met Mabel durf ik dat toch niet zo aan...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 22:33

Hmmm, een fietsende vos maakt nogal wat los zie ik! Nu al aan de 2 pagina's Party!!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:41

whahahahahaa het ziet eruit alsof je hem aan je bagagedrager hebt gebonden!!!!!!!!!! *LOL*

Jokky

Berichten: 916
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:52

Vorige zomer ofzo waren er bij ons op stal 2 meisjes (Daisy en Denise geloof ik, maar ik kan het fout hebben Haha!, op bokt snoopy_689 en xdenisex) die gingen hun paardjes op de step naar het land rijden Haha! Zag hun dan gaan op die stepjes en die paardjes er braaf naast Haha! Zo lollig *LOL*
Wat is die van jou braaf zeg dattie d'r gewoon achter blijft! Bloos!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 23:09

geweldige foto's *LOL*
ook een leuke en goede afwisseling, alleen wil Quentin alleen aan de hand mee naar buiten, naas de fiets duwt ie me omver, gaat ineens de andere kant op en wil niet harder dan een trage stap, aan de hand wil ie wel draven, maar dan begint ie zo groot en ruim te bewegen dat ik het niet bijhou
wat ik wel ns doe is dat mn vriend voor de gezelligheid meegaat op de fiets, dan kan ik net zo goed gaan zitten slapen op zn rug, hij houdt perfect het tempo van mn vriend aan en volgt hem, zelfs als ie expres gaat slingeren slinger Q met hem mee, maar aan de hand mee op de fiets doet ie dan weer niet Verward

volgende keer ff vragen of iemand foto's van jullie wil maken, dat wil ik wel zien Haha!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:04

haha leuk is dat he, fietsen met je paard..! De remmen van mn fiets én mn paard doen het alleen niet zo goed Scheve mond

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:20

Lenn schreef:
haha leuk is dat he, fietsen met je paard..! De remmen van mn fiets én mn paard doen het alleen niet zo goed Scheve mond


HAHAHA inderdaad de remmen van mij doen het ook niet. Toch maar eens een noodremmetje op mn paard monteren, wie heeft er nog een set remmen voor me liggen? hahahaha
Nouja ik denk dat me paardje wel zouw stoppen maar zelf zou ik dat niet aandurven Knipoog

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:32

Jah ik neem Goldy ook vaak genoeg mee fietsen, die is er ook braaf genoeg voor.. (en ik heb vroeger goed leren fietsen Tong uitsteken) Maar inderdaad niet iets wat je met elk paard kan uitproberen Knipoog Ik geloof dat asl mn zusje dit met dr beest zou doen ze niet eens t erf af kwam Tong uitsteken (die kan ze zo gewoon lopend aan de hand al niet eens meenemen, is nl een dikke schijtlijster van dik 1.80.. die hou je nooooit als ie schrikt, hoeft ie niet eens moeite te doen Knipoog)

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:37

Ik doe dit soort dingen alleen met de hond of met de shetlander Haha! Aan iets groters (sterkers) waag ik me maar niet, aangezien de hond me al wel eens mee de berm insleurt Bloos Maar idd heel veelzijdig hoor! Zowel van het paard als van het baasje Knipoog

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 09:07

Ik had gister een fietsende vos(roan). Dus bijna het zelfde, maar ietsje kleiner. Ik had gister Roos van irene voor het eerst naast de fiets. Samen met haar grote vriend Dennis mee naar het dorp om te kijken hoe ze daar op reageerd.

Stoer hoor, Ik vind het echt een heerlijke manier om m'n paardjes te trainen. En zo denken m'n paardjes er ook over Lachen.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 09:46

Wel leuk dat jij met je paard kunt fietsen. Misschien leuk om een keer een foto van het fietsen zelf te laten maken? Hij staat wel cool op de foto's.

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 10:48

Al klaar voor de tour de france.?? Vind je het niet gruwelijk gevaarlijk??? tis wat anders voor de afwisseling maar tis me nogal geen risico zeg. Je hebt helemaal niks te vertellen.
Maar goed heel veel succes.. Zijn leuke foto's

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 10:53

Hey wat gaaf Sjuimpje!!! OK dan!
Inderdaad natuurlijk met Ankypad naar buiten, je moet ook buiten in het bos netjes voor de dag komen he! Knipoog

Ik heb Kore wel eens aan de fiets dat stukje naar de wei gebracht, nog geen 100 meter en alleen in stap. Jammer dat je bij ons zo`n stuk over een drukke weg moet om bij bos of kanaal te komen... te paard vind ik dat geen probleem, doe het elke week, maar met de fiets betwijfel ik of dat goed zou gaan!

Suusje1986

Berichten: 1154
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 11:02

Ik vind het eerlijk gezegd nogal gevaarlijk dat je dit doet.... En je hebt hem ook wel heel erg strak bijgezet...
Maar het blijft een heel mooi paard om te zien

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 11:43

lekker voor de conditie van beiden.

en lang nog niet zo maf als ik overtijd zag.
een meisje was ook het paard aan het uitlaten. ze zat in de auto (naast haar pa? ) en het raampje open, halstertouw erdoor en wat bengelde naast de auto? juist, paardlief ! echt gevaarlijk!

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 12:03

Coole foto's Cool
Grappig dat er toch nog zoveel mensen zijn die met hun paard gaan fietsen, ik heb het nooit durven proberen Nagelbijten / Gniffelen

Wat ik wel wel weer doe is de dravers met de auto naar het land brengen, maar dan niet zoals Kattebeest omschrijft. Bij ons zit er 1 iemand in de kattebak van de auto, klep los, paard aan lang touw en rijden maar Cool

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 12:59

Dan heb je een paard, ga je nog op de fiets Clown haha Knipoog

Dat hij er ook zo rustig bij blijft, ik denk dat mareska eerder bang van de fiets is ofzo Scheve mond leuk idee Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:09

Met Syta kan ik het beter niet doen denk ik............ dan kan ik nog beter de fiets beter achter het paard aan spannen Haha!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:21

Ozep ziet er (zoals altijd Haha! ) weer stoer uit Sjuim OK dan!

Ik haal Morrie vaak op de fiets op uit de wei, gaat wat sneller dan te voet, maar het is niet zo goed voor mijn fiets, zoals Pmarena al opmerkte:

Citaat:
Dit zou mij waarschijnlijk 1 fiets per half jaar kosten , 1 x schrikken en *stamp-plets-stamp* je fiets is plat



klopt Haha! *LOL* mijn fiets is net overleden, Morrie wil regelmatig achterop zitten en dat houdt ie niet Schijnheilig

Als ik Morrie bijzet, verrekt ie het om naast de fiets te lopen, gewoon bloot (met halster en hengstenketting) gaat ie als de brandweer Haha!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:03

Jantien schreef:
Wat ik wel wel weer doe is de dravers met de auto naar het land brengen, maar dan niet zoals Kattebeest omschrijft. Bij ons zit er 1 iemand in de kattebak van de auto, klep los, paard aan lang touw en rijden maar Cool


Zo bracht ik Dennis ook wel eens naar het land als we toch met de auto water moesten brengen. Touwtje uit het raampje kan ook Tong uitsteken.
Heb ook wel een keer met 3 pony's gefietst, ging altijd prima(met deze 3, met andere zou ik het niet doen). Daar heb ik ook ooit een keer foto's van geplaatst.

De foto in mijn avatar is ook op de fiets(fietsende voort) gemaakt.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:47

Brrrrrrr... Krijg de rillingen over me lijf als ik dat zie.
Ow wat gevaarlijk zeg. Dat paard kan je zo mee sleuren..
Wel een super mooi paard Haha! Kwijl

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:49

Marieke, mijn labrador kan me ook zo meesleuren als ik met haar fiets, en niemand vindt het gek als ik mijn hond naast de fiets laat lopen.

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 17:50

Citaat:
ik heb het nooit durven proberen


kom maar weer es een keer langs Jantien, krijg je je fiets-met-paard-doop Haha!

Ik heb laatst bij iemand achterop de kar (met een os ervoor, zie onderschrift) gezeten met Morrie aan een touwtje, kon ik een lift naar de wei krijgen, helaas geen foto's gemaakt Clown

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:16

Het moet toch niet gekker worden... met de trekker naar je werk... met je paard naast de fiets

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:21

flair schreef:
Het moet toch niet gekker worden... met de trekker naar je werk... met je paard naast de fiets


I agree Tong uitsteken

Nee maar wat stoer Sjuim! Jij maakt het rustige Soest op alle mogelijke manieren onveilig dus Cool

Bij Frans in Wiessel stonden de paarden in de zomer heel vaak ver weg en dan gingen we ze ook altijd met de fiets halen! Of we gingen zonder zadel erop terug en lieten de fiets bij het weiland staan ofzo Lachen