Femke's eerste keer ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Femke's eerste keer ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 13:05

Femke is nu 3 en een paar maandjes geleden ben ik begonnen met longeren. Dat leek toen nergens op want we hadden geen bak (alleen een betonplaatje van 3 bij 4 meter) en het was al een wonder als ze liep...je kon het geen longeren noemen. Toen heb ik een tijdje geen tijd gehad en heeft de vader van mijn vriend er nog wel eens iets mee gedaan. Ik geloof de beginselen van het mennen een aantal keer. Nu zijn we weer een aantal maandjes verder en we hebben nu wel een klein bakje dus ben ik begonnen met longeren. Nu ging dat opeens wel. Gister ging Diane (daantjuh op bokt) ook mee en hebben we haar voor de 2e keer gelongeerd. Ze was zo braaf dat we dachten dat we er dan ook wel op konden stappen.
Ze was verbazingwekkend braaf!!! Zo rustig en dat terwijl er in die drie jaar nooit zoveel mee gedaan is. Hooguit aan de hand meelopen naar de wei maar zelfs poetsen is eigenlijk niet veel gebeurd.
Zie hier de foto's het zijn er een beetje veel. Let niet op mijn outfit want ik was eigenlijk niet van plan om er al op te stappen. Diane gaat er de volgende keer ook op, maar we moeten dat eerst nog even vragen aan de ouders van mijn vriend.

Longeren:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rijden (stappen en draven)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen reden we nog even langs de wei en per ongeluk door een plas...

Afbeelding


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 13:09

De barriere om er voor het eerst op te stappen zit in ons hoofd, en ligt niet bij het paard. Leuke foto's en fijn dat het zo goed ging.

Je suis Charlie.

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 15:09

De foto's zijn leuk geworden Anne!
Fem was echt heel braaf Lovers

Cassidy, dat idee krijg ik ook wel eens. Hoe makkelijker je zelf bent, hoe makkelijker je paard wordt.

Die auto Haha!

LesleyLady

Berichten: 497
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 16:03

Leuk dat je nu wat meer met je paard kan doen en dat het ook goed gaat OK dan! alleen dit stukje begrijp ik niet helemaal:

Citaat:
Toen heb ik een tijdje geen tijd gehad en heeft de vader van mijn vriend er nog wel eens iets mee gedaan. Ik geloof de beginselen van het mennen een aantal keer.


Vind het een beetje maf dat je niet wist wat er met je paard werd gedaan Verward Scheve mond Nouja, hoop dat je nu meer tijd hebt.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 16:05

Leuke foto's *LOL*
En zo'n dekje heb ik ook.
Maar ik denk wel dat je beugels wat korter mogen eigenlijk. Ze lijken te lang op sommige foto's

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 16:13

Ziet er goed uit hoor Anne (en Daan natuurlijk Knipoog) voor de 1e keer! Jullie mogen trots op dr zijn!
Wat Cassidy zegt ben ik het eigenlijk wel grotendeels mee eens.
En LesleyLady het is niet haar eigen paard maar van de ouders van haar vriend, dus vandaar dat ze niet wist wat er precies mee is gedaan in die tijd.

Pino, de super Fjord!

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 18:25

Ja inderdaad wat PinoLover zegt dat klopt!! Femke is dus niet van mij en staat ook niet bij mij dus vandaar! En mijn beugels ja daar heb ik niet zo op gelet ik rijd altijd met vrij lange beugels, maar ik kan ze in t vervolg een gaatje korter doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers