Instructeur op Quentin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:11

De eerste reactie van mij was: wat zit die man bagger in het zadel. Maar toen ik las dat hij een slechte rug heeft en bovendien ook nog eens springruiter is werd een heleboel duidelijk!! Ik vind Quentin er wel heel anders uitzien onder hem. Heel ander beeld krijg je dan, hij wordt wel heel erg knap als hij hard moet werken Knipoog
Niet dat hij bij jou niet zo mooi loopt maar je kan wel zien dat hij er net wat meer aan rijdt. Geen gelul, gas! Maar ja dat is ook een beetje springruiter eigen he?! Q zal er in ieder geval niet slechter van worden denk ik zo!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:32

Citaat:
ook nog eens springruiter is werd een heleboel duidelijk


Hoezow maakt dat een heleboel duidelijk?!? Zitten springruiters altijd bagger ofzo?! Beetje vaag heej... Denk dat die rug er meer mee te maken heeft.

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:49

ik ken zat spring ruiters die netjes recht op het paard zitten en die tevens ook nog z dressuur zijn, maar de meeste springruiters zitten heel snel naar voren als ze diep geconcentreed zijn, mjah hele nette fotos hoor hij heeft um goed aan het lopen Lachen En dank ook cker wel dat die rug er mee te maken heeft want dat is geen pretje

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:54

Miss_Blimm schreef:
Citaat:
ook nog eens springruiter is werd een heleboel duidelijk


Hoezow maakt dat een heleboel duidelijk?!? Zitten springruiters altijd bagger ofzo?! Beetje vaag heej... Denk dat die rug er meer mee te maken heeft.


nee maar springruiters zitten en rijden toch een heel stuk anders, en vooral mannen, tenminste zo heb ik ervaringen mee hoor, maar wie weet is het niet beledigent bedoeld ofzo, maar ontopic blijven he bokkers Knipoog

ik denk dat ze bedoeld dat omdat springruiters anders rijden, dat je dan eens voor moet stellen hoe goed het paardje is Tong uitsteken

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:59

Miss_Blimm schreef:
Citaat:
ook nog eens springruiter is werd een heleboel duidelijk


Hoezow maakt dat een heleboel duidelijk?!? Zitten springruiters altijd bagger ofzo?! Beetje vaag heej... Denk dat die rug er meer mee te maken heeft.


Och guttegut, gaan we weer. Nee, hier bedoel ik niet mee dat alle springruiters bagger zitten maar ze hebben "vaker" de neiging om de ellebogen af te steken en wat voorover te zitten. En daar is toch niks mis mee. Ik mag heel graag kijken naar dressurende springruiter Haha!
Vaak werken ze net iets sneller en beter in als dressuurruiters, ze mauwen niet zo Tong uitsteken Cool
En inderdaad zal in dit geval de rug er ook mee te maken hebben. Maar daarom heb ik in mijn berichtje ook laten blijken dat ik het heel knap vind en het paard fijn vind lopen.
Dus, don't jump to conclusions Bloos

Greetzzz