Generale repetitie voor Ermelo met Moenira

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elianne_15

Berichten: 197
Geregistreerd: 14-04-04
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 23:39

hihi het was moenira zow zie je maar weer hih Bloos dom dom dom Pling

elianne_15

Berichten: 197
Geregistreerd: 14-04-04
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 23:40

sow zie juh maar weer het was moenira hihih Bloos dom dom dom Pling

elianne_15

Berichten: 197
Geregistreerd: 14-04-04
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 23:45

en trouwens ja ik heb bij de les gekeken van quincy en laika reed jij aan de andere kant met die pony??
zag namenlijk wel wat alleen wist het niet zeker
wou wel eens zien naar welke les ze altijd gaan Haha! ze hadden er hele verhalen over Pling
en jep ik krijg nu hulp van renske..
haha je zult wel helemaal gek van al die berichtjes van mij zijn viel ook al een keer in herhaling alleen er ging iets verkeerd Bloos alweer!! haha Tong uitsteken
groetjes elianne Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 09:29

Ik heb les van 20.00 tot 21.00 toen ik aan kwam met de trailer waren Quincy en Laica al weg... Wel jammer dat ik hun nooit zie rijden...
Gisteravond heeft Debby mij gefilmd. Het ging heel lekker voor mijn gevoel, dus ben erg benieuwd hoe het er uit ziet. Heb mezelf op Moenira alleen nog maar op foto's gezien en dat is toch heel anders Schijnheilig Vanmiddag ga ik het bekijken en overnemen...

elianne_15

Berichten: 197
Geregistreerd: 14-04-04
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:54

hardstikke leuk man dat ze jullie gaat openemen *LOL*
en ik denk dan inderdaad dat ik weer eens een keertje het verkeerder streepje heb gebrukt ik zal het straks nog een keertje proberen Tong uitsteken
mooi dat het allemaal zo goed gaat Haha! suc6 er mee groetjes elianne

elianne_15

Berichten: 197
Geregistreerd: 14-04-04
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:29

ja lijkt me hardstikke leuk Haha! thanx Pling

marahana
Berichten: 85
Geregistreerd: 22-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:12

Ziet er wel goed uit hoor! k heb die pony wel eens gezien bij ellen op stal (als we naar gamiera gingen) maar k heb jou daar nog nooit gezien. succes met de wedstrijden verder Haha!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 19:23

Dank jullie wel...
Wanneer was je bij ellen op stal?
Ik rijd Moenira sinds eind september/ begin oktober denk ik... Ze was toen 3,5 jaar en net een paar maand onder het zadel.

Vandaag heb ik mezelf even op video gezien (gisteren tijdens les gemaakt) en het viel me niet tegen. Ik kom er niet onder uit en het zag er best netjes uit. Met foto's heb je altijd van die moment opnames, nu geeft het een reeëler beeld voor mijn gevoel...
Op naar 15 mei en dan zien we wel wat de jury vind van ons als pony-combinatie tussen de paarden Haha!

Arwennn

Berichten: 2061
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:15

ok Lachen Lijkt me een leuk beessie als ik het zo hoor.
Succes er mee verder OK dan!

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:21

gefeliciteerd met je prijs! nu nog officiele wedtrijden.... maar dat komt ook vast wel goed als ik het zo zie.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 08:51

Even de update van onze eerste officiële wedstrijd in Ermelo op de NRPS-Kampioenschappen...
's Ochtends was ze erg hyper, na twee uur in de trailer kwam ze er al heel rustig vanaf Schijnheilig Losrijden voelde ze al wat moe aan. Ze was wel heel erg braaf en lief. De eerste proef voelde onwennig maar ging netjes op de galop na en het steeds verstappen bij het halthouden. De tweede ging veel minder. Ze was moeilijk aan de gang te houden en ik wilde/durfde haar ook niet hard aan te pakken (was blij dat ze gewoon braaf was) de linkergalop pakte ze weer pas na 2/3 keer aanspringen en daarna kreeg ik er ook geen middendraf meer uit. Uitslag: 1e proef derde met 164 punten, 2e proef toch nog 157 punten. 2 winstpunten dus in totaal! Dat was een vruchtbare dag, en ik was erg blij dat Moenira zo braaf was!... Op naar volgende week!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 09:04

zo goed hé voor jullie eerste wedstrijden!! OK dan! Smaakt naar meer Joyce?

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 20:40

Ja Michèle, dit was een heel onverwacht leuk begin!!!
Was erg blij met mijn winstpunten en hoop dat het me lukt zo door te gaan en onze moeilijke dingen te verbeteren, en die prijs was onverwacht!

Zaterdag de 22e in Donkerbroek, en ben nu al minder zenuwachtig dan voor Ermelo. Denk wel dat ze dan wat pittiger zal zijn, want ze hoeft dan maar een half uurtje op de trailer Schijnheilig
Maar... Het plezier van ons allebij is het belangrijkste!!! Als we er samen maar lol in hebben, en het gezellig is!