Oby@les

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:18

Ik kan het fimpje niet bekijken, weer overbelast?

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:27

Hum jammer ik kan hem ook niet bekijken, er staat dat het maximum is bereikt. Morgen nog maar eens proberen dan Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:44

Nu doet hij het weer
Ziet er lekker uit, mooi vanzelfsprekend en toch met veel afdruk, ik ga hem vanavond thuis nog even bekijken want ik heb hier geen boxen en ben nu wel erg benieuwd naar de instructies Haha!

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:54

gister deed ie het bij mij ook niet maar nu weer wel.
dat commentaar is grappig Tong uitsteken (brraaaf Haha! )
maar het ziet er netjes uit voor zover ik kan zien en nog veel succes verder

marjolein88

Berichten: 4049
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Herwen (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:51

heeeey Jacobien !!
leuk filmpje joh!
mooi paardje die Obie Vingers aflikken

groetjes!

..::WWW.STOETERIJDUBOIS.NL Sportpony fokkerij (Duitse rijpony/NRPS/Welsh), doorlopend jonge aanfok te koop::.
==> PRACHTIGE GOEDGEKEURDe D-SPORTPONY- HENGSTEN TER DEKKING, TOPSPORT AFSTAMMING!
*KLIK*!!!

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 11:07

Hé bedankt voor al de leuke & enthousiaste reactie's Volgens mij vinden jullie Oby net zo leuk als ik OK dan!

Sinds hij weer in training is gaat het erg goed ! Alleen op de wedstrijd is het weer een ander verhaal. Er komen dan zoveel dingen bijkijken waar je op moet letten enzo en natuurlijk de zenuwen Bloos , Ik heb natuurlijk 0 ervaring op dit niveau en als je dan tegen al de gevestigde namen moet rijden is dat best wel lastig (zachtjes uitgedrukt Haha! ) Schijnheilig

Dit weekend weer wedstrijd in Roosendaal en als hij het al een beetje doet zoals in de training ben ik super tevreden *LOL*

Misschien helpt het als jullie me komen aanmoedigen O nee wordt ik nog zenuwachtiger Bloos

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 11:47

Zie dat het fimpje weer niet te zien is Stoom uit je oren Misschien kan iemand hem uploaden waarbij er geen limiet is of iets dergelijks ? Stuur dan een pb'tje en dan mail ik je het filmpje !

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 12:17

heel veel succes in roosendaal en ik hoop voor je dat het heel goed gaat

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 13:10

GribaldiFAN schreef:
Heey nu kan ik hem wel zien. Is die bak nu zo groot daar of lijkt dat maar zo? Jammer dat het filmpje zo kort is had nog wel meer willen zien. Filmpje zag er erg goed uit! En idd die man lijkt op hans teeuwen! Haha! Haha!


Dat lijken op, kan hij dat als compliment opvatten?

De bak is 20x60, maar het beeld is genomen uit de hoek en dan lijkt het nog groter. Het is een super bak, agterberg bodem en altijd goed (heb er ook les Knipoog ).

En op het commentaar is voornamelijk het 'losss' van groot belang. Jij los, het paard ook los, jij vasthouden in je nek, je paard ook vasthouden in zijn nek, enz, enz. Loslaten, schakelen, herhalen en herhalen. Goed is goed, fout is fout. Daarom is het lessen bij hem zo heerlijk duidelijk en geniet ik er elke keer van (al rij ik verre van het niveau van Jacobien, maar met net zo veel plezier).

Leuke beelden Jacobien, wat is die Oby weeeer mooier geworden. Hoop je snel eens te zien op een wedstrijd.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:11

Jacobien heeft inmiddels een nieuw topic geopend met een link die het als het goed is wel blijft doen Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers