Marjon @ Work met Lana...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:54

Sily schreef:

En als laatste ben ik het ook eens met Soeskia, ook fjorden kunnen geweldig mooi lopen, net als haflingers en tinkers etc.
Maar geen enkel paard loopt perfect van achteren zo mooi naar voren als je bezig bent met evenwichtsoefeninigen.


denk het ook niet... je paard zal uit z'n eigen netjes gaan lopen Knipoog helemaal verzameld enzo Tong uitsteken

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:55

bliksemluver"]
[quote="Sily schreef:

En als laatste ben ik het ook eens met Soeskia, ook fjorden kunnen geweldig mooi lopen, net als haflingers en tinkers etc.
Maar geen enkel paard loopt perfect van achteren zo mooi naar voren als je bezig bent met evenwichtsoefeninigen.


denk het ook niet... je paard zal uit z'n eigen netjes gaan lopen Knipoog helemaal verzameld enzo Tong uitsteken
[/quote]

Doet die van mij lekker al Tong uitsteken Schijnheilig *met uitzondering van sommige dagen*

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:28

een boze pb later (jaja ik kreeg een pb) ben ik weer hier terug, maar gelukkig zijn er mensen het met mij eens.

lana is gewoon een lekker ding, en voor de kar is ze prachtig

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:00

Soeskia schreef:
een boze pb later (jaja ik kreeg een pb) ben ik weer hier terug, maar gelukkig zijn er mensen het met mij eens.

lana is gewoon een lekker ding, en voor de kar is ze prachtig


Vind ik ook Haha!
Vandaag had ik les en ik had het met miranda over een topic hier dat fjorden over het algemeen op de voorhand lopen etc... toen zei mn instructrice: dat is ook zo... ik had echt zoiets van: Clown

nicegirl
Berichten: 105
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:16

Haaj, hmm over het sommige fjorden lopen wel erg op de voorhand ja, maar als je laan gewoon lekker rijd en ze is goed los, loopt ze niet op de voorhand... Enne.... niet te snel je conclusies trekken Sjonniej... Boos!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:33

Sommige fjorden lopen op de voorhand word hier gezegd, maar hoeveel 'gewone' rijpaarden lopen er wel niet op de voorhand?
En ik vind niet dat je kan verwachten dat je paard keurig op de achterhand loopt wanneer je zelf evenwichtsoefeningen aan het doen bent.
Sorry voor het offtopic, maar al die vooroordelen over bepaalde rassen altijd Scheve mond

Ontopic; Leuke foto's Marjon!
Volgens mij hebben jullie lol gehad Knipoog En Lana blijft gaaf!!