ningo weer springen :o

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 13:39

kijk dat bedoel ik Knipoog
succes ermee Paardjuhzz

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 14:01

tanx mietje Haha!
haha mietje 30x Schijnheilig
dat eeuwege gezeer over een cap Verward
en ik vind het zielig hoor als je je paard in ze mond rukt Verward mjah ik hou het gewoon op mijn manier

TurboTinkerJarig

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:04

wat een leukerd,leuke foto's!!

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 16:21

Je mag er best op worden aangesproken dat je geen cap draagt. Als je dat niet wilt plaats dan niet van deze foto's! Het springen gaat wel goed maar het lijkt wel of je handen steunen op de nek van de pony. En de teugels zijn wel erg lang. Verder is het prima

as_trid

Berichten: 2115
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 16:59

hey leuke foto's hor maar waar zijn je laarze op de laaste 2 foto's Tong uitsteken

Verow
Berichten: 936
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:17

x4you schreef:
Maar als je je evenwicht moet houden door aan de teugels te trekken, sorry maar dan heb ik medelijden met jullie paarden! Nee ik geef liever wat meer ruimte op de sprong dan contact te houden. Moeten jullie maar eens goed kijken naar die plaatjes van profspringers, die geven de paarden ook alle ruimte voor de sprong, en hebben geen contact met de mond.


er wordt toch ook niet gezegd dat je moet gaan trekken aan de teugels Knipoog met springen geef je wel wat ruimte, tuurlijk Lachen maar het is gewoon dat op de foto's de teugels ERG lang worden gelaten Lachen ik denk dat ze dat bedoelde Bloos Schijnheilig

Marit200
Berichten: 27
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:23

Je moet idd licht contact houden met de mond van het paard. Als je voldoende meegaat met je paard boven de sprong en hem ruimte geeft hinder je je paard niet. Je moet waslijnen proberen te voorkomen. Zeker als je meer hindernissen achter elkaar moet springen heb je echt contact nodig met de mond van je paard.

Marit200
Berichten: 27
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:26

Enne...profspringruiters hebben geen contact met de mond van hun paard????

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:54

Ik vind het wel goed dat je je teugels wat losser hebt. iig beter dan aan de mons gaan hangen doordat je niet kan springen ofzo toch?! Maar ze zouden misschien iets meer op maat kunnen.

Verder vind ik dat met sokken rijden erg dom! Vooral omdat je je hakken niet omlaag houdt Je zou er zomaar doorheen glijden met je tenen zo naar beneden gedrukt! Maargoed jou keuze maar ik zou dat nooit zo doen. Ookal heb ik nog zo'n blaren.

Cap moet je zelf maar weten. Kom je vanzelf een keer achter toch?!

Verder vind ik het wel een hele leuke pony om te zien

Jimmynikki23
Berichten: 85
Geregistreerd: 06-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:40

Echt leuke pony:D ik spring weinig maar ik weet gewoon dat je de teugel strakker moet doen je moet geen/weinig contact hebben met de mond maar zo kan je pony zo maar weigeren veel mensen gaan van te voren al in de verlichte zi zitten als hij dan weigert dan kan hij zo weglopen..

Jimmynikki23
Berichten: 85
Geregistreerd: 06-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:41

beetje dom geschreven maar juilie begrijpen wat ik bedeol Knipoog

8Eveline

Berichten: 3214
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:47

Ik vind errug mooi paardjuh, je springt goed (altans dat denk ik, ikku heb er niet zoveel verstand van maar het ziet er goed uit ) darabij hinder jij hem gelukkig niet in de mond , ik zga laats een paar foto van iemand die dat wel deed. Jij laat het paardje tenminsten de ruimte om rustig te kunnen springen Schijnheilig en tja van die cap, je hebt gelijk je oet het zlef weten Zelf rij ik wel altijd met cap (noujah ook verplicht bij onze manege) maar ik zou het anders ook doen. Toch nog een beetje bescherming. Knipoog