shet rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:26

Ziet er goed uit Haha!
Echt een schattig shetje!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 12:53

MissDonna schreef:
Leuke shet!!
Maar waarom longeer je een shet inhemels naam met een pasoa?
Vind ik een beetje te veel voor een shet als je het mij vraagt..!!??

Maar had je ook nog over die stro balen heen gesprongen ??
-xXx-Madieke


waarom teveel voor een shet?
een shet kan net zo goed als een paard aan het werk hoor. als je het gewoon goed opbouwd kan dat met gemak! ik verwacht van hem dat als ik erop zit dat hij gewoon aan het werk gaat, en het is voor hem fijner om zonder mij erop te werken.
nee ik vind het niet teveel gevraagd, hij is een shet die een super goede werkwil heeft! waarom dan alleen rondjes sjokken?
en waarom bv een welsh wel en een shet niet? scheelt maar 10 cm
ja de strobalen hebben we ook gesprongen

boeflover

Berichten: 6048
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:21

My Dominique"]
[quote="MissDonna schreef:
Leuke shet!!
Maar waarom longeer je een shet inhemels naam met een pasoa?
Vind ik een beetje te veel voor een shet als je het mij vraagt..!!??

Maar had je ook nog over die stro balen heen gesprongen ??
-xXx-Madieke


waarom teveel voor een shet?
een shet kan net zo goed als een paard aan het werk hoor. als je het gewoon goed opbouwd kan dat met gemak! ik verwacht van hem dat als ik erop zit dat hij gewoon aan het werk gaat, en het is voor hem fijner om zonder mij erop te werken.
nee ik vind het niet teveel gevraagd, hij is een shet die een super goede werkwil heeft! waarom dan alleen rondjes sjokken?
en waarom bv een welsh wel en een shet niet? scheelt maar 10 cm
ja de strobalen hebben we ook gesprongen
[/quote]
goed gezegd, wat is een shetlandPONY minder dan een ander paard/ponyras?? en als je een passoa zo'n martelwerktuig vind, waarom is dat dan wél goed bij een 'groot' paard??
en ja, van shetlanddiscriminatie wordt ik boos...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:24

gaaf! zie ik graag shetjes die echt aan t werk zijn! vind je trouwens niet eens zo heel erg te groot , wel leuke combi waneer ga je starten Haha!

MinX

Berichten: 258
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: hoeksche waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 16:01

haai
ziet er gaaf uit!!
ennuh, die passoa, tja, ik ben gewoon falikant tegen alle hulpteugels, maar ik ben het er wel mee eens dat ze net zo goed voor een shet gebruikt kunnen worden als voor welke andere pony/paard dan ook. Ik wist alleen niet dat ze bestonden in shet-maat =P hehe! Bestaat er ook een slof voor shetten? (het antwoord hierop wil ik liever niet weten!!)
ennuh, lekker blijven rijden hoor! als je niet te vaak rijdt, kan het echt geen kwaad hoor! ik stap zelf soms ook nog wel eens op mn shetje! en ik ben groter dan jij. =) en hij kan het echt prima aan hoor
Groetje, MinX

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 16:21

debo ik probeer eerst met magned te starten Tong uitsteken maar de 30 heb ik een wedstrijd met allebei Haha!
hij is gister geschoren (nu nog half Bloos ) en word donderdag verder geschoren *LOL* dan komen er wel wat dressuur foto's nu kan hij even geen zadel op Haha! (en hij ziet er niet uit Tong uitsteken )
er bestaat vast wel een slof voor shetjes maar ik heb em nog niet gevonden (ook niet gezocht)
de pessoa hebben we zelf gemaakt (nagemaakt van die van mijn paard)

AnnemiekvM

Berichten: 8255
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 19:18

Haha! Ziet er leuk uit. Die shetjes blijven toch altijd superpaardjes! En af en toe een ritje kan echt geen kwaad hoor. Je kent je eigen pony het best en als je aanvoelt dat het te zwaar voor hem wordt, kun je er altijd nog mee stoppen.
OK dan! Ik vind hem er goed uitzien!

loulou

Berichten: 14813
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:31

haha leuke foto's!!

en ik vind je nog nie eens zo heel veel te groot hoor Lachen