3 Anky Bokt Snobjes @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 14:37

Anoukie schreef:
Ja Levy, volgens mij komen we wel overeen qua kledingmaat Tong uitsteken Haha!. Maar ik heb zo het idee dat Levy setjes genoeg kan regelen Haha!.

Ik wist al dat Yokie niet mee kon rijden de 20ste, maar het is toch allang leuk dat ze komt kijken en foto's maken? Jammer genoeg kan ik niet meerijden, dus voor topfoto's van Sjors @ work moet ik nog even wachten,... Huilen

Levy, vergeet je niet die facelift te regelen voor de foto? Je bent immers de 2 met een vervolgcijfer al voorbij Haha! *LOL*.

*duikt nu weg onder haar bureau*


Ik hou ook van jou........... Boos!

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 14:39

Koortje schreef:
Hahahahhaha Anouk boers, dat bestaat niet! Al zou ze op een boerderij wonen, dan zou ze nog een hoek hebben met haar Kruidvat zakje met nepnagels en lijm (ook reserve voor degene die Koortje verknalt als ze aan het kijken is wat Anouk uitspookt Haha! ), dan zou ze nog een apart hok hebben met zoveel paardenzooi dat ze haar goede bandages erin kwijt raakt, en ook nog een apart hok met make-up spullen, en een aparte kamer met een kledingkast die gigantisch uitpuilt! Anouk boers, hahahaha das een goeie!! *LOL*


en daar komt bij dat iemand mij laatst vertelde (en die kent haar errug goed...) dat ik beter om 9 uur kon bellen 's morgens, wilde ze om 10 uur klaar staan. Aangezien ze minstens een uur nodig heeft om zich "op te tuigen" zoals diegene dat zo mooi aanduidde....

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 14:42

ik denk dat dit meer slowchat word Lachen

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 14:43

Oke, on topic........

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 14:57

Ik zal mijn zwaar offtopic reactie dan ook maar voor me houden,...

Boers of mega truttig zoals koortje het omschrijft, mwa ik zit daar toch eerder tussenin hoor!

Maar nog mensen die graag iets kwijt willen over onze Anky setjes Schijnheilig Haha!?

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:31

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Ok, on topic nu Schijnheilig

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:58

Wil iedereen weer een beetje on-topic gaan?
Anders kletsen jullie verder in de HK Knipoog