Springen met Ningo en ilovehorses4ever => VEEEEL

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:27

ik mag toch mijn mening geven

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:35

Natuurlijk mag dat maar ze zegt toch dat aan haar houding word gewerkt dus hoef je dat niet weer te zeggen. Als ze nou gewoon lol hebben!

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 19:42

weetje wat als de pony maar lol heeft en dat wij maar lol hebben
EN DAT HEEFT HIJ EN WIJ OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 19:42

tanx lin Lovers

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 19:44

trouwens het baasje van ningo rijd ningo ook nog wel is door de weeks en die is nog een stuk grooter als ons

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:57

ja ik ga er niet meer op in. Ik geef alleen maar me mening

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 20:27

Jongens! Bokt is een openbare site waar iedereen zijn mening mag geven, respecteer dat dan ook!

nicegirl
Berichten: 105
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 21:28

hmm ik ga wel meej met de mening van miekelover.. Maja.. zolang jullie lol hebben en de pony, daar gaat het om, toch?? Veel plezier meiden!1 Lachen

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 00:09

Leuke foto s mel Haha!
Tsjaa cap is eigen keuze hea..
Ik weet dat het een pony blijft en ik weet dat een pony een keer kan schikken, kan vallen enz. maar toch blijft het mijn keuze zonder cap te rijden op ningo Bloos Rijkleding van melanie.. tsjaa ligt nog bij mijn oude verzorgpaardjes en om nou ff ruim n uur om te fietsen, nee... Schijnheilig Tuurlijk mogen jullie je mening hebben over dat wij geen cap ophebben, maar ik denk niet dat ik m vanaf nu wel op ga zetten ofzo Vingers aflikken Bloos!
Ik vind het leuke foto s en ik vond het zeker weer is leuk om ningo weer te hebben gezien na een heeeeeeeel lange tijd *LOL*
Hij vond het vandaag echt leuk om te springen.. meestal heeft ie dr niet zoveel zin in namenlijk Clown Mel ik spreek je

xxx

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 10:55

Tsja, het enige wat ik eigenlijk op te merken heb, zijn die teugels... Toch wat strakker doen, je hebt geen enkele controle na de sprong nu. Stel je voor dát er eens iets gebeurt, dan lig jij er vrijwel zeker weten af.

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 11:23

ilovehorses4ever schreef:
Leuke foto s mel Haha!
Rijkleding van melanie.. tsjaa ligt nog bij mijn oude verzorgpaardjes en om nou ff ruim n uur om te fietsen, nee... Schijnheilig

ik ga ze vrijdag halen dan kan ik zaterdag weer met rijkleren rijden kee?

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 11:24

[ontoppic]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:30

_Scarlet_ schreef:
Tsja, het enige wat ik eigenlijk op te merken heb, zijn die teugels... Toch wat strakker doen, je hebt geen enkele controle na de sprong nu. Stel je voor dát er eens iets gebeurt, dan lig jij er vrijwel zeker weten af.

je hebt ook nog je zit Lachen
ik zie liever dit, dan die paarden die geen ruimte krijgen in de hals en elke sprong in de mond gesnoekt worden.
Goed een tussen weg is beter, maar dat is oefenen
het enige kwalijke nu, is het te ver achterop de lepel zitten, zodat het paard daar alle gewicht in krijgt, wat niet fijn is oor zijn rug.

wat betreft kleding, dat is hun eigen keuze.
Verstandig is het zeer zeker niet, maar geeft geen nadelige gevolgen voor het paard, die nergens keuzes in kan maken.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:30

Ik vind het er leuk uitzien. Je ziet dat jullie er plezier in hebben, en Ningo heeft er volgens mij ook lol in. Okee, de houding kan wat beter maar zo schokkend vind ik die ook weer niet hoor... Gewoon blijven oefenen, goed op je houding letten dan komt het vast wel goed. Het is gewoon heel moeilijk om je houding te veranderen.
Verder vind ik jullie ook niet veel te groot (zoals iemand anders hier zei). Jullie zijn wel iets te groot maar ik geloof niet dat Ningo daar last van heeft, ik vind dit echt nog wel kunnen.
En die cap...tsja...daar zeg ik maar niks over. Het is in ieder geval alijd verstandiger om hem wel op te zetten, maar als je dat niet doet...eigen keus.

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 13:09

runningkawa"]
[quote="_Scarlet_ schreef:
Tsja, het enige wat ik eigenlijk op te merken heb, zijn die teugels... Toch wat strakker doen, je hebt geen enkele controle na de sprong nu. Stel je voor dát er eens iets gebeurt, dan lig jij er vrijwel zeker weten af.

je hebt ook nog je zit Lachen
ik zie liever dit, dan die paarden die geen ruimte krijgen in de hals en elke sprong in de mond gesnoekt worden.
Goed een tussen weg is beter, maar dat is oefenen
het enige kwalijke nu, is het te ver achterop de lepel zitten, zodat het paard daar alle gewicht in krijgt, wat niet fijn is oor zijn rug.

wat betreft kleding, dat is hun eigen keuze.
Verstandig is het zeer zeker niet, maar geeft geen nadelige gevolgen voor het paard, die nergens keuzes in kan maken.
[/quote]
Tuurlijk heb je je zit, alleen als je paard z'n hoofd tussen z'n benen steekt... Niet zo fijn
Of ik ben er gewoon zo heftig op omdat ik dus een paard reed dat áls je de teugels losliet, meteen aan 't bokken sloeg na de sprong.

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 18:01

ja zulke ponys heb je ook maar ningo doet dat niet hoor Lachen

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 00:07

ja mel kzie je zaterdag wel weer. gaan we vrijdag den wel ff naar piejbiej dan Tong uitsteken mensen nog opmerkingen over mijn houding misschien? Lachen

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 10:06

Hey, leuke foto's hoor! Dat was wel dikke lol daar zie ik zo... Tong uitsteken Ningo is een schatje om te zien.

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:15

_Scarlet_"]
[quote="runningkawa"][quote="_Scarlet_ schreef:
Tsja, het enige wat ik eigenlijk op te merken heb, zijn die teugels... Toch wat strakker doen, je hebt geen enkele controle na de sprong nu. Stel je voor dát er eens iets gebeurt, dan lig jij er vrijwel zeker weten af.

je hebt ook nog je zit Lachen
ik zie liever dit, dan die paarden die geen ruimte krijgen in de hals en elke sprong in de mond gesnoekt worden.
Goed een tussen weg is beter, maar dat is oefenen
het enige kwalijke nu, is het te ver achterop de lepel zitten, zodat het paard daar alle gewicht in krijgt, wat niet fijn is oor zijn rug.

wat betreft kleding, dat is hun eigen keuze.
Verstandig is het zeer zeker niet, maar geeft geen nadelige gevolgen voor het paard, die nergens keuzes in kan maken.
[/quote]
Tuurlijk heb je je zit, alleen als je paard z'n hoofd tussen z'n benen steekt... Niet zo fijn
Of ik ben er gewoon zo heftig op omdat ik dus een paard reed dat áls je de teugels losliet, meteen aan 't bokken sloeg na de sprong.
[/quote]

je kan best boven de sprong je teugels laten vieren en ze bij de landing weer op maat hebben hoor. en boven de sprong kan een paard ook als je wel contact hebt naar links of rechts schieten. daar leer je alleen maar beter van zitten Knipoog .
ik vind het er best goed uit zien. alleen vraag ik me af of het zadel niet iets te klein is voor jullie ehhh..... mooie kontjes Haha! . vooral bij de niet springfoto's lijkt het daarop.
ponietje heeft er duidelijk plezier in.

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 16:50

jeeeeej gooooo Nouka Haha!
Ningo is idd een leuk beessiej Lovers
maar ik zou eerst goed MET zadel leren springen, en dan pas zonder Knipoog
maar idd vind ik net als runningkawa de teugels beter als in zn mond plukken Knipoog
was cker wel vette fun Haha!

Tinusjuh

Berichten: 143
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:59

Wat een gezeik over caps en houdinkjes!!!! Dit ziet er toch ook lame uit???
Afbeelding Wat maakt dat nou uit???? Ik bedoel... als jullie ilovehorses4ever persoonlijk zouden kennen, hadden jullie geweten dat je die dingen (caps) ook prima kwijt kan raken!!! Trouwens, coole foto's hoor!!! *LOL* de keer dat ik op Ningo had gezeten, had ik niet helemaal verwacht dat het zo'n pony was waarmee je kon springen!!! Bloos Blijkbaar dus niet... Clown ik weer...

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 11:51

eeh muts jij hier op bokt???
ennuh martine caps kunnen ook prima kapot Clown

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 18:16

Ik ben ook geen voorstander van hangen in de paardenmond, maar deze teugels hangen wel erg slap Scheve mond Er is niet bepaald sprake meer van contact. Zonder cap rijden is ook niet erg slim, maar dat zullen jullie ongetwijfeld zelf ook wel weten, dus ik ga geen betweterige praatjes houden want dat is verder jullie zaak.

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 18:17

paardjuhsz schreef:
eeh muts jij hier op bokt???
ennuh martine caps kunnen ook prima kapot Clown


Het is altijd nog veiliger dan zonder cap. Je loopt veel meer risico's zonder cap. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 18:34

Kijk voor de fun is in mijn profiel en de teugels daarbij
Zo springt kawa alles, hou ik contact op de sprong, staat hij de sprong daarop stil.
Hij wil gewoon die extra vrijheid.

Zo zijn alle paarden anders.
en als het niet nodig is zie ik liever te veel vrijheid dan te weinig, want bv die foto die hierboven is geplaatst, vind ik dan een hand die te vast op de schoft geplaatst is.