marquez@work springfoto's

Moderators: Murosch, Agossie, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

snepje1

marquez@work springfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 10:14

De eerste rijfoto's van marquez. Ik moest in de binnenbak omdat de buitenbak te zwaar was. Eerst wat gedressuurd en daarna wat gesprongen.

Marquez heeft een lang achterbeen waardoor het moeilijk is om hem zijn achterhand eronder te laten zetten. Hij vindt het maar al te handig om op mijn hand te gaan hangen en voor duikboot te gaan spelen Schijnheilig .
Dus vandaar dat ik hem de laatste tijd wat meer opgericht rijd. Natuurlijk rijd ik hem bij het losrijden laag diep en rond, om daarna pas wat meer oprichting te vragen. Jammer genoeg heb ik geen foto's van het losrijden.

Afbeelding

Deze foto is genomen op de kleine volte in galop. Ik probeerde hem te verzamelen, maar toen stond er ineens een fotograaf Cheese! .
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Commentaar is welkom, mits opbouwend.

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 10:15

Leuk paard en leuk setje ook Haha!
Ik vind zelf de eerste en laatste foto erg mooi Lachen

Obelix is gewoon stoer!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 11:02

Mooi paardje zeg!! Commentaar: Je armen tijdens het dressuren iets minder gespannen, het lijkt nu net of je constant op de rem trapt Lachen (kan ook komen door moment opname). En bij het springen moet je meer je handen naar voren doen, want nu zit je hem te erg in de mond (kun je mooi op de laatste foto zien)
Voor de rest vind ik het een hartstikke leuk paard, en die hoogte springen doe ik je niet na....Haha!

snepje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 11:15

Op deze foto's lijkt het idd gespannen. Over het algemeen voelt dat niet zo. Hij was heel opgefokt die dag, omdat er naast de deur een cicus stond die op dat moment een voorstelling gaf Clown .

Je hebt wel gelijk dat ik op de sprong mijn hand verder naar voren moet steken daar wordt aan gewerkt!
En met rijden moet ik mijn handen dichter bij elkaar houden (oude tik die ik van een oude rij-instructeur heb overgehouden)

En nog even een plaatje van hoe zo'n oxer er van dichtbij uit ziet Cool
Afbeelding

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 11:18

Tja, dan kan je het hem ook niet kwalijk nemen dat ie een beetje gespannen is met een circusvoorstelling. Echt gave oxer zeg!! Moet ik nog ff voor oefenen....Haha!

Na zware maand lichtpuntje. Emmaline & Hope & trotse mama!

Lieve Bambi, we zullen je nooit vergeten!
Don't cry over the past, it has gone. Don't stress about the future, it hasn't arrived. Live in the present and make it beautiful.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie