shadow aan de longe, ruzie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:31

Ik vind het idd een arrogant kijkend mannetje.....
Die heeft volgens mij echt een eigen willetje!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 22:52

imker: ik weet precies hoe je bedoelt. zo heb ik hem de 1e 10 minuten ook altijd, maar dan laat hij zijn achterhand er nog een beetje bijhangen.
als ik hem dan op deze manier vastmaak moet hij echt aan het werk van achter, snap je?

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:37

Je zou dan ook de lijnen van de pessoa strakker kunnen zetten. Bij het Bilbontje kun je die verstellen. Dan hoef je ook niet meer te klungelen tijdens het longeren. Dan neem je de lijnen die van de achterhand naar bovenop de schoft lopen en die zet je wat korter.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:43

dat ziet er niet echt ontspannen uit......pfff....zeker weer een paar x in zn mond getrokken

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 10:01

xcynthiax schreef:
dat ziet er niet echt ontspannen uit......pfff....zeker weer een paar x in zn mond getrokken


als mijn paard probeert om mij door de bak heen te sleuren omdat hij zogenaamd iets eng vind dan trek ik idd terug.
als hij zich dan ook loslaat laat ik ook los, maar dat deed meneer nauwelijks. als je het zelf wilt komen bekijken/proberen, je bent welkom hoor.

imker: die lijnen zijn bij mijn pessoa niet te verstellen, als ik er dan een knoop inmaak is hij weer te kort. zo is het mijn uitgelegd door mijn stalgenoot die meerdere longeercursussen heeft gevolgd, dus het lijkt mij dat deze methode voor dit paard wel werkt (paard is van haar vader)

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 23:56

xcynthiax schreef:
dat ziet er niet echt ontspannen uit......pfff....zeker weer een paar x in zn mond getrokken

snap niet waar deze reactie op slaat??

ontopic: wat een leuk paard maar volgens mij wel met een sterke eigen wil Haha!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 03:42

die eerste foto.. zie je gezicht.. moest je poepen ofzo??? Verward Scheve mond Knipoog
Verder leuk paard, maar hij heeft inderdaad n eigen willetje Schijnheilig

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 10:50

haha nee joh Haha! ik probeerde te blijven staan en niet meegesleurd te worden Haha! (ter info ik heb dus gewonnen Haha!)

stofvlieg

Berichten: 300
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: A'doorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 11:02

xcynthiax schreef:
dat ziet er niet echt ontspannen uit......pfff....zeker weer een paar x in zn mond getrokken

Pfff waar slaat dat nou weer op :s zou jij dan achter je paard aan gaan lopen omdat je m anders in zn mond trekt !!