Xena weer eens aan het werk...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Xena weer eens aan het werk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 15:42

Laatste tijd veel geoefend aan een lichte mate van 'verzameling' om daarbij haar hoofdje iets hoger te laten dragen..Ik moet zeggen,dat dat best steeds een beetje beter gaat..Ze was vandaag alleen wat aan het been aan het plakken..Reuze irritant is dat...
Zie ook dat ik af en toe nogal debiel met mijn benen zit..Ben mijn hakken weer aan het optrekken.. Wordt dus weer aan gewerkt Knipoog
Verdere tips,commentaar en reactie welkom!

Eentje van veraf...
Afbeelding

Hier zakt ze achter al een heel klein beetje,om voor wat hoger te komen..Kan alleen goed zien dat ze aan het plakken was.. Scheve mond
Afbeelding

Hier loopt ze ook nog niet helemaal door..Maar het ergste vind ik nog mijn hakken.. Verdrietig
Afbeelding

Weer mijn hakken Verdrietig
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier schrok ze juist van die enge kabouters in de sloot Haha!
Afbeelding

Dat waren ze weer!


Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:50

super leuke fotos! Ik vind de bouw van je paardje echt geweldig. Je weet zelf waar je fouten zittn, dus dat hoef ik je niet te vertellen!

Like a shooting star

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:52

Blijft een leuk paard om te zien. het leuke vind ik dat het ent een hele grote pony is, dat koppie enzo.

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:06

Leuk paardje! Leuke 'kruising' of beledig ik nu iemand. Ik vind het een leuk ding. Wees er maar zuinig op.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:14

nog hoger lopen?
ik vind haar zo goed lopen,want ze loopt nou nog maar net aan de teugel,ja beetje moeielijk uit te legen Haha!

wel leuk paardje Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 17:11

Appart paardje! Wat voor een is t er?
Hoe groot is ze? Ze oogt wel groot *LOL*
Ziet er goed uit hoor en je hakken vallen best mee Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 18:26

Bedankt voor de reacties! OK dan!

Ben het wel met je eens Fellor..Ik heb gewoon een pooniepaard Tong uitsteken
Willekes,ik zie niet in wat er beledigend is aan jou berichtje..Het ís toch ook een leuke kruising Haha! Ik ben er zeker zuinig op Knipoog

Mickey,ik snap je wel hoor Knipoog Opgerichter als dit laat ik haar niet lopen,daar verzameld ze lang niet goed genoeg voor.
Inkie,Xena is een kruising andalusier/volbloed...Dat ze groot oogt met mij erop weet ik inmiddels,bij elk topic krijg ik deze vraag..Oke,Xena is niet zo groot,maar ik ben zo klein Haha!

Dankjewel allemaal!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:15

ik ga geen commentaar geven want je weet iid zelf wat niet lekker gaat Lachen maar daar word natuurlijk aan gewerkt. Het is niet leuk als je niks meer te oefenen hebt hé! maar iig leuk paard, hou niet zo van een schimmel ,maar de bouw is wel leuk! Ze oogt iid ook erg groot met je! Jullie zijn een leuk stel! Lachen

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:19

Leuk paardje! Apart om te zien Lachen ze zou bij mij ook zo groot lijken denk ik want zelf ben ik ook klein maar klein is fijn heej Lachen kan je op elk beestje rijden, groot of klein Knipoog maar weinig aan te merken, je weet zelf waar je fouten zitten.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:20

Aha, dus daar zijn de kabouters gebleven, was ze al ene tijdje kwijt rond onze bak Knipoog

Ze gaat wel steeds meer een stapje vooruit he, vind het er gezellig uitzien

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:22

Volgens mij moet ze nog net even wat actiever worden om wat meer te kunnen verzamelen en wat te beginnen met meer oprichten..
Het lijkt ook dat je je benen er erg (veel) bij moet gebruiken.. Misschien helpt een klein spoortje erbij? Dan kun je je benen ook wat stiller houden..
Overgangen halthouden - draf helpen vaak ook wel fijn.. Lachen

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 19:51

Bedankt weer voor de reacties !! Super hoor OK dan!

Sily, ik stuur die kabouters weer snel terug naar waar ze vandaan komen hoor..Vreselijk irritant die krengen Tong uitsteken

MacavityL, ze had vandaag haar dag niet echt,moest inderdaad wat moeite doen om haar vooruit te krijen...Normaliter hoef ik haast niets te doen,of ze vliegt al...Persoonlijk vind ik sporen geen oplossing, ik vind het een ander gebruiksdoel hebben...Heb er gewoon een zweepje bijgepakt,doe ik haast nooit en ze is daar best angstig voor..Dat helpt dus wel Knipoog
Bedankt voor je goedbedoelde advies! OK dan!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:53

KellyenXena schreef:
Sily, ik stuur die kabouters weer snel terug naar waar ze vandaan komen hoor..Vreselijk irritant die krengen Tong uitsteken


Neenee, beschouw ze maar als ene cadeautje, they are all yours Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 19:59

Sily"]
[quote="KellyenXena schreef:
Sily, ik stuur die kabouters weer snel terug naar waar ze vandaan komen hoor..Vreselijk irritant die krengen Tong uitsteken


Neenee, beschouw ze maar als ene cadeautje, they are all yours Haha!
[/quote]

Euuuh...Nouja..Heb ik straks lekker een kabouter mak paard Tong uitsteken

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:01

OK dan! Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:03

KellyenXena schreef:
MacavityL, ze had vandaag haar dag niet echt,moest inderdaad wat moeite doen om haar vooruit te krijen...Normaliter hoef ik haast niets te doen,of ze vliegt al...Persoonlijk vind ik sporen geen oplossing, ik vind het een ander gebruiksdoel hebben...Heb er gewoon een zweepje bijgepakt,doe ik haast nooit en ze is daar best angstig voor..Dat helpt dus wel Knipoog
Bedankt voor je goedbedoelde advies! OK dan!


Ze hoeven ook niet elke dag top te lopen, net zoals ik niet elke dag even veel zin heb om te werken/leren Lachen
Waarom maakte je er dan geen 'gewone' dag van door bijv meer op de overgangen/het been te gaan letten dan wanneer ze haar dag niet heeft, en niet genoeg voorwaarts is, oefeningen te doen die dat als basis verlangen? En wanneer ze wel een fijne voor het been dag had, dan de oprichting meer te gaan oefenen?
(mocht je het aanvallend lezen, niet zo bedoeld hoor Knipoog )..

En over de sporen/zweep.. ieder zijn manier natuurlijk

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 20:08

MacavityL,kan jij natuurlijk niet zien vanuit daar, maar ik heb toch redelijk wat overgangen met haar gereden hoor..Eigenlijk pas toen de digi vol was,ging ze lopen Knipoog
Maar ik begrijp je heel goed,ik had idd beter even kunnen wachten met de oprichting Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:10

Ik vind altijd dat het er heel leuk uitziet op jouw foto's, deze foto's vind ik iets minder dan anders. Ik heb haar op jouw andere foto's alleen nog mooi actief gezien met de achterhand er goed bij en bij deze lijkt het erop dat ze achter niet mooi meekomt.

28-09-2007
Nothing compares too you...

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:30

ja idd!mooi maar apart paardjuhh!

Ziet er wel goed uit hoor!Rijden iet er netjes uit!paardje is lekker aan het werk!+:)+

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:37

voor mij hoort xena bij één van de leukere bokt-paardjes OK dan! - inklusief hoe ze loopt (lees = hoe je ze aan het lopen hebt). altijd leuk ontspannen, nooit in de krul getrokken Knipoog !
en dat van die hakken : is toch niet zo erg Verward ? ik vind ze juist op de eerste foto wel héél erg uitgedrukt Haha! !

josien
Berichten: 2554
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Uddel (veluwe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:51

Je ziet steeds meer vooruitgang bij jullie samen hoewel het op deze foto's iets minder is. Jullie zijn goed bezig.

En xena gaat er steeds mooier uitzien.

Voor alle info kijk hier http://www.paardenmetplezier.eu

Gezocht boerderij met minimaal 2hec land op de veluwe.

_Roos_
Berichten: 456
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 20:58

Wat een cool paard en een reus!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 21:18

Jeetje wat een complimenten !! Bloos!
Super hoor!!

Ingeo,op die tweede ( Knipoog ) foto zijn ze inderdaad wel érg uitgedrukt...Bij de overige foto's schrok ik er van dat ik ze zo optrok,het valt opzich wel mee,maar het is voor mij toch genoeg om me er reuze aan te irriteren....Ik verwacht niet alleen dat mijn paard zijn best doet,voor mezelf ben ik zelfs nog strenger Knipoog
Ik voel me wel super gevleid hoor,dat je Xena zo leuk vind! *glim*glim*trots* Tong uitsteken

Dankjewel allemaal!

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:48

Netjes!!!
Mooie foto's ook, lekker scherp en mooie lucht.
Echt een leuk paard.
Hoe groot is ze eigenlijk?

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 23:31

SharirBobby schreef:
Netjes!!!
Mooie foto's ook, lekker scherp en mooie lucht.
Echt een leuk paard.
Hoe groot is ze eigenlijk?


Dankje!! En dat met het goedkoopste en simpelste cameraatje wat er bestaat Tong uitsteken

Xena is 1.64, maar lijkt groter omdat ik er als ukkie opzit natuurlijk...Je hebt me gezien en ik ben niet groot Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Ubermetrics en 73 bezoekers