Odin (Calvados x Amor) @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:40

Wat een mooie naam Tong uitsteken Haha!
Hele mooie foto's zeg, vooral die van het wijken vind ik echt super mooi! OK dan!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:40

Hier en daar nog wat schoonheidsfoutjes maar het ziet er zeker niet verkeerd uit. Lachen

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:18

ziet er goed uit, hoe groot is odin? hij heeft onwijs veel massa daarom lijkt het een joekel!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:20

Ik had het iets duidelijker moeten zeggen. Ik wilde zeggen dat het lijkt dat je tijdens het drijven je kuiten optrekt. Ook je tenen iets meer naar binnen draaien en je hakken naar beneden uitduwen.

Het is een leuk paard

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 19:48

Fitzroy schreef:
Hartstikke leuk om eens foto's van jou en Odin aan het werk te zien. Die laatste foto is idd heel mooi OK dan!



Dank je Leontine! Ik vond het ook wel cool dat Eric dat wijken er op heeft gekregen! OK dan!

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 19:50

Fairie schreef:
Ik had het iets duidelijker moeten zeggen. Ik wilde zeggen dat het lijkt dat je tijdens het drijven je kuiten optrekt. Ook je tenen iets meer naar binnen draaien en je hakken naar beneden uitduwen.

Het is een leuk paard


Misschien klopt dat wel hoor, van die kuiten. Zal er eens op proberen te letten de komende keren.
Als je me vroeger had zien hardlopen, begrijp je waarom mijn tenen iets te ver naar buiten wijzen. Knipoog Ik werd namelijk altijd Wammes Waggel genoemd, rende heel hard maar net als een eend met de teentjes lekker naar buiten! Zal mijn bouw wel zijn... Knipoog Haha!

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 19:52

Bashuk schreef:
ziet er goed uit, hoe groot is odin? hij heeft onwijs veel massa daarom lijkt het een joekel!


Het valt wel mee, hij is ongeveer 1.70 meter.
Ik vind dat van die massa wel een compliment, dank je! Hij is trouwens helemaal niet breed hoor, ik zat laatst op een ander paard en kreeg daar enorme spierpijn van in mijn liezen, Odin is bij zijn rug veel smaller.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:08

Odin schreef:
Misschien klopt dat wel hoor, van die kuiten. Zal er eens op proberen te letten de komende keren.
Als je me vroeger had zien hardlopen, begrijp je waarom mijn tenen iets te ver naar buiten wijzen. Knipoog Ik werd namelijk altijd Wammes Waggel genoemd, rende heel hard maar net als een eend met de teentjes lekker naar buiten! Zal mijn bouw wel zijn... Knipoog Haha!

Wel heel vervelend hoor.
Mijn zusje noemen ze Donald Duck Tong uitsteken

Zeker als je het je zelf hebt aangewent is het moeilijk te veranderen.

Als je je bekken iets meer kantelt, gaat dat vaak al een stuk makkelijker!