Odin (Calvados x Amor) @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 23:19

GribaldiFAN schreef:
Vooral de halslijn op de eerste foto is erg mooi!!!


Dank je voor dit compliment trouwens, ik ben hier heel blij mee omdat Odin toen ik hem net had, alleen maar achter de loodlijn en veel te diep kon lopen. Achteraf kwam ik erachter dat dit kwam door een flink probleem in zijn halswervels.
Dat hij nu zo kan lopen is door hard trainen en een zeer goede manueel therapeut bereikt.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 23:26

leuk dekje Haha!
Ziet er netjes uit! Leuk paard om te zien

Ik ben alleen heel erg benieuwd naar wat voor soort zadel je erop hebt liggen.. Het ziet er namelijk erg lekker uit... Haha!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 23:42

Leuke foto's. Onnodig commentaar toevoegen doe ik niet! Lachen

Tomaatje schreef:
Volgens mij valt dat handen te hoog wel mee, zo kun je in ieder geval niet trekken.

O nee?

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 00:12

veel succes met je stoute handjes Haha! Tong uitsteken
irritant hea... die aangewende foute gewoontes...!!

wat een mooi paard zeg en die beweging Kwijl
die laatste foto die is inderdaad echt geweldig!!!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 00:49

echt een mooi paard zeg! kan er wel wat Amor in herkennen, qua uiterlijk dan, qua karakter niet hoop ik voor je(heb er zelf ook 1 met Amor erachter en dat is een behoorlijke draak....)

die laatste foto is echt heel erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 07:31

Ziet er echt heel mooi uit. Lachen
Mooi paard, dat shabrakje staat goed.

Barb

Berichten: 12084
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 08:36

sjee jullie zijn echt een mooie combi om te zien!!! *LOL*

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 08:53

Renske20 schreef:
echt een mooi paard zeg! kan er wel wat Amor in herkennen, qua uiterlijk dan, qua karakter niet hoop ik voor je(heb er zelf ook 1 met Amor erachter en dat is een behoorlijke draak....)



Qua karakter ook wel hoor, hij kan ook echt een drakie zijn! Maar hij vertrouwt me nu steeds meer en is in de ruim 3 jaar dat ik hem heb wel erg verbeterd, ook qua karakter. Maar het blijft een Amor! (goed excuus altijd...)

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 08:54

#Ymke# schreef:
leuk dekje Haha!
Ziet er netjes uit! Leuk paard om te zien

Ik ben alleen heel erg benieuwd naar wat voor soort zadel je erop hebt liggen.. Het ziet er namelijk erg lekker uit... Haha!


Dank voor je complimenten. Zadel is een Hulsebos, zit inderdaad zalig!

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 09:57

mooi paard!! loopt netjes hoor!!
Hoe groot is ie?

miepjevlug11
Berichten: 984
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:28

ik moet heel heel lang oefenen als ik zo kan rijden!

narretje
Berichten: 334
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:50

Odin"]
[quote="Megantjuh schreef:
Leuke foto's!! Ik vind het er alleen niet echt ontspannen uit zien, het lijkt alsof hij zijn mond open heeft?!


Dat klopt, af en toe spert hij zijn mond iets. Dit komt omdat hij het dan erg moeilijk vindt. Ik kan natuurlijk zijn neusriem lekker strak aansnoeren, dan lukt dat niet meer, maar dat ligt niet echt in mijn aard.
Dan liever zo.
[/quote]

Prachtig paard heb je hoor, zien er ook mooi verzorgt uit allebei! Lief dat je de neusriem niet strakker doet maar het helpt meer als je niet zo hard in zijn mond zit om het zo maar even grof te zeggen. Harde handjes hoor Scheve mond Als je het probeert af te leren helpt het misschien als je er aan denkt dat het gewoon erg zeer doet bij je paard?

Verder mooi plaatje.
Laatst bijgewerkt door narretje op 03-04-04 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:51

Hihi ook ik rijd met pianohandjes Bloos
Krijg ook altijd commentaar dat ik mijn handen vastzet, maar dit lijkt alleen maar zo vanwege de stand van je handen en armen. Ik heb het toen nogmaals nagevraagd aan mensen die weten hoe ik rijdt, en aan mijn lesgeefmens. Ik rijd juist met heel zachte hand kreeg ik te horen.
Bij jou vind ik het er ook uitzien als een vaste hand, maar ik weet dus dat dat reuze mee moet vallen... Aangezien ik zelf ook zo rijdt.
Ik vind het er mooi uitzien en ik vind jullie ook een mooie combi!

narretje
Berichten: 334
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:54

Nee hoor, lette niet op de stand van de handen Knipoog Keek gewoon naar de enorme glimlach van het paard.......

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:58

Ik reageerde niet op jouw bericht, die had ik nog niet gelezen aangezien ze bijna gelijkertijd gepost zijn Haha!
Ik weet alleen uit ervaring dat die stand van je handen nogal veel commentaar oplevert over vastzetten. De glimlach van het paard vind ik nog wel meevallen... Hij loopt op 2 foto's na met zijn oortjes naar voren... Dat vind ik een paard met een glimlach...

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 11:03

mooi paard (ook mooi dekje Haha!)

Ik ken ook een Amor en die is erg taai. Hij is nu 30 jaar, en loopt nog altijd mee in de beginnerslessen en smijt er elke week nog wel iemand van zijn rug af *LOL*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:00

Persoonlijk vind ik het niet zo soepel er uit zien.
Je beenligging en handhouding is ook niet in orde. Daar kun je nog iets aan werken.

Overgens wel een leuk paard, had volgens mij nog geen foto's eerder gezien.

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 12:39

chamayalover schreef:
mooi paard!! loopt netjes hoor!!
Hoe groot is ie?


Hij is 1.70 meter hoog ongeveer.

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 12:40

narretje"]
[quote="Odin"][quote="Megantjuh schreef:
Leuke foto's!! Ik vind het er alleen niet echt ontspannen uit zien, het lijkt alsof hij zijn mond open heeft?!


Dat klopt, af en toe spert hij zijn mond iets. Dit komt omdat hij het dan erg moeilijk vindt. Ik kan natuurlijk zijn neusriem lekker strak aansnoeren, dan lukt dat niet meer, maar dat ligt niet echt in mijn aard.
Dan liever zo.
[/quote]

Prachtig paard heb je hoor, zien er ook mooi verzorgt uit allebei! Lief dat je de neusriem niet strakker doet maar het helpt meer als je niet zo hard in zijn mond zit om het zo maar even grof te zeggen. Harde handjes hoor Scheve mond Als je het probeert af te leren helpt het misschien als je er aan denkt dat het gewoon erg zeer doet bij je paard?

Verder mooi plaatje.
[/quote]

Je hebt helemaal gelijk hoor! Je had me een jaar of 4 geleden niet moeten zien rijden, toen was het (helaas) nog veel erger... Maar een slechte gewoonte leer je meestal niet zo gemakkelijk af. Ik blijf er aan werken!

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 12:43

Fairie schreef:
Persoonlijk vind ik het niet zo soepel er uit zien.
Je beenligging en handhouding is ook niet in orde. Daar kun je nog iets aan werken.

Overgens wel een leuk paard, had volgens mij nog geen foto's eerder gezien.


Wat is er mis met mijn beenligging? Mijn handhouding heb je in ieder geval gelijk in hoor.
Thanks voor het compliment over het paard, ik ben ook erg blij met hem. Vooral dat hij er uberhaupt nog is, gezien zijn vele en behoorlijk ernstige problemen...

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 12:44

griebels schreef:
Ik reageerde niet op jouw bericht, die had ik nog niet gelezen aangezien ze bijna gelijkertijd gepost zijn Haha!
Ik weet alleen uit ervaring dat die stand van je handen nogal veel commentaar oplevert over vastzetten. De glimlach van het paard vind ik nog wel meevallen... Hij loopt op 2 foto's na met zijn oortjes naar voren... Dat vind ik een paard met een glimlach...


Ben ik het wel een beetje mee eens hoor, als hij pijn in zijn bekkie heeft zouden zijn oortjes niet naar voren staan. Hij reageert namelijk heel erg op dingen die hij niet leuk vindt door zijn oren naar achteren te draaien.
Ook als hij iets erg moeilijk vindt, of als hij gewoon luistert naar wat ik tegen hem zeg (ik banketstaaf nogal veel...) gaan de oortjes opzij of naar achteren.

Maar mijn handen blijven wel een aandachtspunt hoor.

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 12:47

KarinvdM"]
Leuke foto's. Onnodig commentaar toevoegen doe ik niet! Lachen

[quote="Tomaatje schreef:
Volgens mij valt dat handen te hoog wel mee, zo kun je in ieder geval niet trekken.

O nee?
[/quote]

't wordt dan toch echt een stuk moeilijker om nu je paard heel hard in z'n mond te trekken...

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:26

Hartstikke leuk om eens foto's van jou en Odin aan het werk te zien. Die laatste foto is idd heel mooi OK dan!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 17:36

Mooie foto's joh.
Ik zie handen liever zo hoog dan op de dijbenen, dat zie ik veel te veel!!
Vind ik echt zo lelijk.

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 18:31

mooooi paard zeg Lachen ~!!
netjes zeg OK dan!