SGW Chaam (of Alphen) 28 maart 2004

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

SGW Chaam (of Alphen) 28 maart 2004

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 20:09

Of het nou Chaam of Alphen is dat weet ik niet maar iig was het de SGW Haha!
We hebben heel wat foto's gemaakt. Misschien dat er bokkers zijn die zichzelf herkennen:
Afbeelding
Afbeelding
Deze wilde niet echt en dat krijg je dan als je met een digitale camera zit te fotograferen en je telkens net iets te vroeg de knop in moet drukken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Deze hindernis vonden wij best eng eruit zien. Je zou maar blijven hangen.
Afbeelding
De broodbank.. bepakt met brood. Zou niets voor Lois zijn Vingers aflikken
Afbeelding
Afbeelding
Dat was een kleine selectie van mijn foto's *LOL*

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:17

wat een mooie foto's, zien er heel aantrekkelijk uit Tong uitsteken zou zo mee willen doen, maarja dat gaat niet he! als je geen paardje hebt Haha! heb je nog meer foto's ??

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:22

Die 2e foto lijkt Jan van Beek wel! Weet je toevallig of die ook meereed?

Zou niets voor mij zijn trouwens deze sprongen... brrr Nagelbijten / Gniffelen Vooral die 5e foto.. No way, echt niets voor mij Haha!!

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:47

wouw Kwijl superstoere foto's hoor zou ik ook wel eens willen doen
Afbeelding
1.wat gaat ie ontzetten scheef zeg... bah echt wel eng Scheve mond
2. dat dat paard niet aan dat brood begint te eten Tong uitsteken zou aramis wel doen Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:55

Mooie foto's! Zijn goed gelukt want het is nog niet zo makkelijk Ik herken verder niemand. Ben je er 2e paasdag ook in Etten-Leur? En ik vraag me af waar die man in het groen met het blauwe dekje naar kijkt Verward

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:02

He, nog een bokker in Alphen/Chaam! Ik reed in knalrood (oa rijbroek, springschoenen, dekje), foto staat in het crosstenue topic op WD.
ik had iig nr 164, dus vlak na de eerste schimmel. Het heksenoog is trouwens absoluut niet eng, juist gaaf om te rijden. Pablo sprong wat te veel naar links, mijn voet ging dwars door de takken, maar verder geen probleem hoor Haha!

Mooie foto's trouwens. De fotografe met die gigantische telelens, stond ook bij de picknicktafel toen ik moest rijden, was trouwens Lieke2, ook een bokker.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:07

Wat leuk!!!!

De foto van de zitbank (1e foto) is een foto van een vriendin van mij! haha

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:13


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-04 21:41

De blauwe zou idd wel eens Jan van Beek kunnen zijn. Ik kwam hem tegen bij zijn trailer en heb nog even staan praten met hem. Hij was idd in het blauw. Toen wij weggingen moest hij nog rijden met een jong paard met een hele rare naam.
Ik heb zelf een tijdje vlakbij dat meisje met de telelens gezeten. Het was zo heerlijk op dat grasveld bij de bankhindernis. Lekker in het zonnetje. Ik heb nog wat meer foto's. Die zal ik snel eens uploaden.
En ik zal eens vragen of mijn vriendin die mee was de 2e paasdag ook mee kan komen. Die was er helemaal weg van want zij heeft zelf altijd militairy gereden toen het nog militairy heette Haha! . Ze kreeg weer helemaal de kriebels maar haar paard is inmiddels 25. Ze gaat het misschien binnenkort op mijn paard weer eens proberen op een oefenparcours. Ben benieuwd Knipoog

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 21:59

Natascha schreef:
De blauwe zou idd wel eens Jan van Beek kunnen zijn. Ik kwam hem tegen bij zijn trailer en heb nog even staan praten met hem. Hij was idd in het blauw. Toen wij weggingen moest hij nog rijden met een jong paard met een hele rare naam.
Ik heb zelf een tijdje vlakbij dat meisje met de telelens gezeten. Het was zo heerlijk op dat grasveld bij de bankhindernis. Lekker in het zonnetje. Ik heb nog wat meer foto's. Die zal ik snel eens uploaden.

, misschien sta ik er wel op Haha!
Het was idd heerlijk, zelfs tijdens het rijden kon ik van het weer genieten. Ik heb Lieke2 nog zien staan uit een ooghoek toen ik op de bank aanreed, daar heeft ze vast foto's van.

Citaat:
En ik zal eens vragen of mijn vriendin die mee was de 2e paasdag ook mee kan komen. Die was er helemaal weg van want zij heeft zelf altijd militairy gereden toen het nog
military
heette Haha!

Knipoog

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:02

Wat een super gave foto's zeg!!!
Dat heksenoog ziet er trouwens best wel heel erg eng uit! Zou barney echt niet doen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:05

Heksenoog zit tussen je oren; Pablo heeft het altijd goed gedaan, de eerste keer in Ede keek hij heel verbaasd maar sprong wel braaf. Hij bukt wel altijd heel voorzichtig Haha!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:38

Natascha schreef:
De blauwe zou idd wel eens Jan van Beek kunnen zijn. Ik kwam hem tegen bij zijn trailer en heb nog even staan praten met hem. Hij was idd in het blauw. Toen wij weggingen moest hij nog rijden met een jong paard met een hele rare naam.


Die 'blauwe' is idd Jan van Beek!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:40

ik zie nu dat die 1e schimmel 102 is en niet 162 Bloos

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 08:53

Waar kunnen we de foto's van Lieke dan bewonderen? Ik zie mijn paardje er hier nl. niet tussen staan.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 12:33

Ik denk dat veel hindernissen tussen de oren zitten. Degene die ik het engste vond waren het heksenoog, de afsprong en de broodbank, maar volgens mijn vriendin valt het reuze mee als je het doet. Zij is een keer over een picknickset gesprongen en door een hele huiskamer. Jammer dat ik haar toen nogniet kende want dat had ik graag willen zien Haha!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:39

Wat een leuke fotoos zeg..
ziet er erg spectaculair uit.. maar is niks voor mij eigelijk..
ben niet zo'n held in die dingen

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:55

Leuk! Ik vind SGW-foto's altijd zo stoer!
Denk alleen niet dat ik zou kunnen kijken, veel te spannend! Haha!
Maar erg leuke foto's, allemaal ook mooi scherp!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 16:06

Ja de ruiter op de 2e foto is Jan van beek.
Mooie foto`s!
Zo moeten er meer staan op bokt!:D

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 17:04

Ik vind toch maar dat ik eens in het eggie dit ga bekijken! Ziet er zo gaaf uit! (maar dan wel zonder paard hoor! Haha!;) ). Hele mooie scherpe foto's!
Wat voor niveau is dit??
Maar wat als je niet uitkomt ofzo? (kan toch een keer gebeuren?) Dan gaat het volgens mij ook goed mis? of lijkt dat alleen maar zo en is er een of andere veiligheid ingebouwd??

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 18:20

dit is B Haha!
ik vond eigenlijk helemaal niets eng, alleen van de bijenkorf verwachtte ik dat Pablo zou kijken en dat klopte.
Macavity, bij breedtesprongen is de hoogste balk altijd een breekboom, en bovendien zijn de meeste paarden wel zo slim om te stoppen als het niet past.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 18:30

Dit is B? hmmm... oke Haha! ik vond die eerste hindernis al nix.. Maar ja, ik hou dan niet echt van afsprongen oid.. De rest ziet er wel leuk uit..
Maar bijvoorbeeld bij die hindernis met broodjes (waar ook een paard weigert), dat is dus allemaal vast? Ook in de B? Want ik kan me voorstellen dat niet alle B ruiters hun paard al 100% voor elkaar hebben om niet van die rare sprongen te hebben.. En er een balk vanaf tikken is hier dus ook niet bij..
De meeste paarden zijn (hopelijk) wel zo slim om te stoppen ja, helaas heb ik zo'n paard, die sprong, ook al kwam het niet uit, dat lijkt me dan niet zo'n goed idee met zulke hindernissen..
Die in Lisse vond ik helemaal geweldig (van de foto's), daar wil ik wel eens een keer rijden Haha!
waar & wanneer is een volgende sgw wedstrijd? Ga ik toch maar eens kijken..

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 18:52

ja, alles is vast. En gelukkig maar, als die balken gaan rollen kun je ook heel lelijk vallen!

hier zie je een mooi voorbeeld van niet lekker uitkomen:
http://www.heesch.nl/dressuurfoto/fotos ... 0&id3=1675

en dat leverde dus absoluut geen problemen op verder. Pablo stootte wel zijn benen (leve de crossbeschermers) maar dat was alles.

eerstvolgende cross is zondag in Etten Leur, verder 2e paasdag ook Etten Leur, 18 april Roden, 20 en 23 mei Ambt Delden, 4 en 5 juni Maarsbergen, 6 juni Arnemuiden, en dan volgens mij 13-20 juni Ede.

En die afsprong is echt niet zo lastig, als je een oxer van een meter springt heb je een diepere landing!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 19:42

Dit is B?! Ik geloof dat ik maar blijf dressuren...

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 20:32

De hoogtes vallen best mee hoor, zeker met dat tempo waarmee de paarden aan komen vliegen. Het lijkt erger op de foto's dan het is.
Ik probeer 2e paasdag of ik ook kan komen om foto's te maken want ik vond het wel lekker zo'n middagje in de zon. Waar is het btw ergens in Etten Leur?