Een glimlach van oor tot oor *trots*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 16:43

Heike schreef:
Heerlijk hé als je zo kunt genieten van je paard. Houdt dit moment ook goed in je geheugen als het een keertje iets minder gaat.


Ja precies en altijd leuk om dit soort kiekjes er dan van te hebben. Kan ik weer terugdenken aan die goede ouwe tijd Tong uitsteken
En genieten dat doe ik zeker! *LOL*

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 22:08

Ziet er goed uit hoor!!

partybeast

Berichten: 11
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: doesburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 13:35

hij loopt echt super goed!!!! *LOL* dat word puntenscoren op concours!!!! OK dan! OK dan!

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 16:45

Woow.. Wat een kanpperd zeg! Ziet er super uit! fijn dat ze nu weer zo lekker loopt *LOL* !

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 07:35

Antoinette"]
[quote="Fonnie schreef:
Ze loopt idd mooi op de fotos Het ziet er ook allemaal zo makkelijk uit.. Haha! De laatste is idd goed gelukt!


Een vrouwtje waar we vroeger bij op stal stonden zei dat ook altijd
Na Magic een keer gereden te hebben zei ze dat het niet zo gemakkelijk was als het eruit zag, maar dat Magic wel een erg fijn paard was om te rijden.
[/quote]


Dit kan ik zeker bevestigen Schijnheilig , maar jah, wat wil je ook als simpel manege ruitertje op een Z paard Scheve mond ...

Maar het ziet er echt weer TOPPIE uit nette! gaat zeker veruit. Fijn dat Magic zich lekker los liet, jullie komen er wel weer!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 07:57

Ziet er al een stuk beter uit hoor die laaste foto is echt Kwijl maar misschien moet je je handen wel iets bij elkaar houden en misschien iets hogen Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 08:09

Wow netjes hoor.............. maar idd je handen kunnen een stukje naar voren........ dan kan je namelijk nog je hand iets terug doen als het nodig is......... als je dan nu doet bots je tegen je bovenbeen aan Haha!:D

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 18:42

partybeast"]
hij loopt echt super goed!!!! *LOL* dat word puntenscoren op concours!!!! OK dan! OK dan!
[/quote]

haha, dank je wel, op concours zullen we niet snel meer gaan. Maar we hebben in het verleden al mooie resultaten behaald Knipoog

[quote="Shiloh"]
Dit kan ik zeker bevestigen Schijnheilig , maar jah, wat wil je ook als simpel manege ruitertje op een Z paard Scheve mond ...
[/quote]

Dat klopt ja, jij kan hier helemaal over meepraten Haha!

[quote="Passoa"]
Ziet er al een stuk beter uit hoor die laaste foto is echt Kwijl maar misschien moet je je handen wel iets bij elkaar houden en misschien iets hogen Lachen
[/quote]
[quote="gijsenkim schreef:
Wow netjes hoor.............. maar idd je handen kunnen een stukje naar voren........ dan kan je namelijk nog je hand iets terug doen als het nodig is......... als je dan nu doet bots je tegen je bovenbeen aan Haha!:D


Handen hoger mag ik op het moment absoluut nog niet. Handen hoog is hoofd hoog (oprichting) en handen laag is hoofdje laag. Natuurlijk is dit even heel kort door de bocht uitgelegd, maar zo snapt paard het wel het beste Lachen

De reden dat ik haar wat 'vast' lijk te houden (is ook zo) is omdat ik op dat moment even druk bezig was met contact maken en houden, vooral op de rechterteugel. Als ik die losliet kon Magic gelijk er weer achter kruipen en kreeg ik vrolijke bokkesprongetjes Scheve mond
Vandaar dat ik van mijn instructrice dan maar even met flink wat druk en dan voorwaarts moest rijden.
Ondertussen worden dit soort problemen alweer een heel stuk minder

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:48

Sorrie antoinette, Ik heb het over handen naar Vooooooren niet omhoog Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 18:52

Ja, dat eerste deel wat waarom ik mijn handen niet omhoog doe. Maar in het tweede deel heb ik toch geprobeerd uit te leggen waarom ik wat 'vast' lijk te houden Lachen

Maar natuurlijk als ze goed voor elkaar is gaat mijn hand weer wat naar voren (ontspannen) en kan ze gelijk evt wat uitschuiven.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:54

hahahah ik zeg ook nergens dat je vast houd......... ik zeg alleen dat je je handen een stukje naar voren kan doen zodat je nog wat speelruimte over hebt...... als je nu je hand een klein stukje naar achteren doet dan zit je op je bovenbeen......... en das niet handig.Haha! Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 19:01

Maar dat deed ik wel Haha!
Inderdaad is het niet handig als ik met mijn handen op mijn bovenbeen kom te zitten, maar als het goed is hoef ik vanuit deze houding mijn handen uiteindelijk alleen maar waar naar voren te brengen Knipoog

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 23:12

Shiloh"]
[quote="Antoinette"][quote="Fonnie schreef:
Ze loopt idd mooi op de fotos Het ziet er ook allemaal zo makkelijk uit.. Haha! De laatste is idd goed gelukt!


Een vrouwtje waar we vroeger bij op stal stonden zei dat ook altijd
Na Magic een keer gereden te hebben zei ze dat het niet zo gemakkelijk was als het eruit zag, maar dat Magic wel een erg fijn paard was om te rijden.
[/quote]


Dit kan ik zeker bevestigen Schijnheilig , maar jah, wat wil je ook als simpel manege ruitertje op een Z paard Scheve mond ...

[/quote]

Haha ik kan er ook over mee praten. Het ZIET er zo makkelijk uit maar zet mij erop en ze loopt zo niet hoor Tong uitsteken (maar ingrid wij zijn ondertussen geen echte manegeruiters meer he Schijnheilig onder andere nu nog)

Vind vind het er weer geweldig uit zien antoinette! Echt super! Meer weet ik niets te zeggen alleen dat het een super paardje is wat echt blij mag zijn dat jullie haar gekocht hebben!

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 16:35

Wow, kan geloven dat je trots bent^^
Je paardje kan mooi lopen
Dikke proficiat OK dan!

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 23:01

Fleur en Ingrid niet zo minderwaardig over jezelf hoor,als je niet een beetje behoorlijk had kunnen rijden had Magic jullie alle hoeken van de bak laten zien,en ik kan mij herinneren dat ,dat best wel meeviel. OK dan!