Een glimlach van oor tot oor *trots*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31484
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 09:38

Gaaf!!!!! Dat voelt fijn he Lachen .

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:43

Leuke foto's!!! Ze swingt lekker de bak door, mooi hoor!!!

Die laatste is idd leuk, goed van achteren en van voor !

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 11:43

Zo dat ziet er weer een stuk beter uit zeg. OK dan!
Dan weet je weer waar je al die tijd voor aan het sleutelen geweest bent!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 15:28

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reacties!
Dat maakt me alleen nog maar meer blij en trots *LOL*

Het lijkt erop dat we het eindelijk gevonden hebben, wat een fysio al niet kan veranderen zeg! Bloos!
Maar zoals ik al in zoveel berichtjes heb gezegd, we zijn er nog lang niet. Gisteren liep ze aan het einde dus lekker te swingen, maar van echte buiging en stelling was nog geen sprake. Hier moeten we echt nog mee aan het werk en mijn instructrice zei ook al dat het best wel eens lang kon gaan duren, maar dat maakt mij helemaal niets uit! Als paardje maar pijnvrij is en we lekker kunnen genieten van haar (en hopelijk zij ook van ons Haha! ).

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:01

die laatste foto is echt mooi geworden!! Ziet er goed uit!
Rest van de foto's trouwens ook hoor! Haha!

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:25

mooi paard ziet er wel goed uit, maar je schouders iets meer naar achter, omhoog kijken en iets minder op je binnen hand rijden...

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:29

zoo ziet er erg goed uit hoor, tjah beetje gespannen, maar voor de rest wel goed Lachen leuk paardje hoor... ga zo door!!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 20:10

moes"]
mooi paard ziet er wel goed uit, maar je schouders iets meer naar achter, omhoog kijken en iets minder op je binnen hand rijden...
[/quote]

Zoals ik al onderop in mijn bericht zei, let ik nooit op mijn schouders naar achteren zolang ik niet bezig ben met verzamelen en oprichten. Dan zet ik pas de puntjes op de i
Klopt dat Magic wat meer op de binnenhand liep (vooral linksom) maar dat komt omdat ze nog te vast is in het lijf. Toen ik samen met mijn instructrice daaraan wilde werken kwam er grof verzet, het was nog iets teveel voor Magic. Dus weer even een stapje terug en vooral voorwaarts Lachen

[quote="Assiej schreef:
zoo ziet er erg goed uit hoor, tjah beetje gespannen, maar voor de rest wel goed Lachen leuk paardje hoor... ga zo door!!


Komt het gespannen over? Zo voelde het namelijk helemaal niet Haha!
Ja, in het begin bij die bokkesprongen, maar daarna ging het wel lekker en liep Magic ook wel soepel voor haar doen op het moment.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:55

ik vind juist dat het er helemaal niet gespannen uitziet vooral niet op et eind.. mooie grote ruime passen! ziet er super uit!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 00:56

Jaaaaahhh!!! OK dan!

Dit zijn de berichten die we graag zien! Ik vind het er super uit zien, zeker als je bedenkt wat het jullie heeft gekost aan tijd en moeite om weer lekker aan de bak te kunnen!

De puntjes op de i komen vanzelf wel. Geniet er vooral van dat je dit weer kunt doen met je kanjer.

*Zucht...* Wat blijft het toch een lekker ding... Lovers

(voor een vos dan hahahaha....)

Ikkem
Berichten: 83
Geregistreerd: 06-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:04

Misschien moet je proberen wat meer vooruit te kijken, het paard gaat de kant op waar jij naar toe kijkt, niet zo raar dus dat hij op de voorhand duikt als je naar beneden kijkt

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:35

Die laatste foto's zijn echt helemaal geweldig!! Het ziet er super uit zeg!

Ikkem, ik ben het niet met je eens dat het paard naar de kant gaat waar jij naar kijkt. Dus als ik naar links kijk omdat iemand iets zegt zou mijn paard ook naar links moeten gaan? Ik begrijp wel een beetje wat je er mee wil zeggen, maar ik denk dat het niet zo letterlijk gebeurt. Ik vind trouwens ook niet dat 'ie op de voorhand duikt. Hoguit lijkt het zo op die één na laatste foto, maar het is een momentopname en misschien kon hij het net even niet verwerken in zijn lijf dat ie zo ruim werd en met zoveel afdruk liep. Op de andere foto's vind ik het helemaal niet.

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:57

wauw wat eeb supper paard... je rijd hem ook erg netjes zeg!!!
jups ga ZO DOOR

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 12:34

Antoinette
"]
[quote="Assiej schreef:
zoo ziet er erg goed uit hoor, tjah beetje gespannen, maar voor de rest wel goed Lachen leuk paardje hoor... ga zo door!!


Komt het gespannen over? Zo voelde het namelijk helemaal niet Haha!
Ja, in het begin bij die bokkesprongen, maar daarna ging het wel lekker en liep Magic ook wel soepel voor haar doen op het moment.
[/quote]

op foto 2 en 3 loopt ze meer gespannen als daarna, op de rest van de foto's kan je erg goed zien dat ze meer na gaat geven, en dat ze je hand meer op gaat zoeken. Dat bedoelde ik Lachen verder vind k het echt een super paardje hoor Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 13:30

Ikkem schreef:
Misschien moet je proberen wat meer vooruit te kijken, het paard gaat de kant op waar jij naar toe kijkt, niet zo raar dus dat hij op de voorhand duikt als je naar beneden kijkt


Inderdaad zou ik zelf meer 'vooruit' moeten 'denken', maar omdat ik naar beneden kijk zou mijn paard niet op de voorhand hoeven te vallen (Jura ook bedankt voor de uitleg)
Ik vond die één na laatste foto wel mooi omdat ze precies op het zweefmoment is, inderdaad zal ze als eerst op de voorhand landen.

Natuurlijk wil ik niet hebben dat ze echt op de voorhand valt, maar als ik haar zo naar voren rijd en ze duikt een keer wat, kan ik me daar nog niet mega druk om maken. Zoals de ziet is het de laatste foto alweer anders.

We zitten er nu misschien 3 weken op á 3x per week en daarvoor is ze meer dan een halfjaar niet onder het zadel geweest. Ik ben meer dan tevreden hoe ze alles oppakt en twijfel soms al of we toch niet te hard gaan Lachen

Assiej, kan kloppen dat die eerste foto's wat spanning bevatten, dat was er op dat moment ook een beetje Schijnheilig

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:41

haha okee dan Lachen maarja kvind dr wel errugg mooi hoor Haha! jullie zijn een goeie combi Lachen

sissie

Berichten: 525
Geregistreerd: 06-03-04
Woonplaats: Nijlen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:19

Heel mooi! Die voorlaatste foto! Ze lijkt gewoon te zweven! Echt prachtig, ook een heel mooi paardje!

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:13

wow, dit ziet er echt heel erg mooi uit! en wat en glans op die vacht . Leuk dier!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-04 13:03

sissie schreef:
Heel mooi! Die voorlaatste foto! Ze lijkt gewoon te zweven! Echt prachtig, ook een heel mooi paardje!


In je profiel te lezen heb je een paardje met 4 witte benen en een bles. Heeft dus qua kleuren wel wat weg van Magic... Verward Haha!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:04

Jeetje, wat een benen actie zeg!!! Wow! Kan begrijpen dat je super trots ben!!! Geweldige foto's! OK dan! Kwijl

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:25

Verzameling niet in je woordenboek?? Valt reuze mee hoor! Mag iets meer naar achteren, maar je mag niet klagen! Haha!

Petje af, ziet er super uit! Leg de lat niet te hoog voor jezelf, you're doing great aan deze foto's te zien!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 00:14

Evy"]
Jeetje, wat een benen actie zeg!!! Wow! Kan begrijpen dat je super trots ben!!! Geweldige foto's! OK dan! Kwijl
[/quote]

Ja, ik heb ook nooit geweten dat ze haar beentjes zo kon optillen Haha!

[quote="XoNo schreef:
Verzameling niet in je woordenboek?? Valt reuze mee hoor! Mag iets meer naar achteren, maar je mag niet klagen! Haha!

Petje af, ziet er super uit! Leg de lat niet te hoog voor jezelf, you're doing great aan deze foto's te zien!


Ik zie dit echt als een compliment, dank je!! Bloos
Ze zou nog meer gesloten mogen voor de echte verzameling. Maar ze is in ieder geval actief achter. En dat is ook alles wat ik op dit moment van haar vraag (en verwacht)

Apple

Berichten: 76215
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 00:23

Mooie pics Lachen Ziet er heel netjes uit als je bedenkt dat ze zolang heeft stilgestaan en je eigenlijk pas sinds kort weer echt aan het werk bent Lachen.

Het komt idd wel wat over alsof ze wat over tempo loopt, maar dat zal vanzelf wel weer rechttrekken Lachen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 01:29

Heerlijk hé als je zo kunt genieten van je paard. Houdt dit moment ook goed in je geheugen als het een keertje iets minder gaat.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 12:07

Ziet er echt steeds beter uit Antoinette.
Je kunt gewoon zien in de loop van de foto's dat ze zichzelf steeds meer gaat ontspannen OK dan!
Fijn dat je nu weer eens supertrots kunt zijn op Magic!!! Ze ziet er ook super uit