Foto's van mijn nieuwe aanwinst + papier

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:04

Ik 'ken' zowel Mytens en Lov irl,
van Mytens weet ik dat zij zelf talentvolle paarden op stal heeft dus kun je van mij aannemen dat zij heus niet jaloers is.
Lov heb ik gesproken net nadat zij een bezoekje aan de stal van Phia had gebracht en ik heb niets dan lof over Phia te horen gekregen! Lov heeft trouwens ook een bijzonder fijn paard op stal staan en ik weet zeker dat ook hier GEEN afgunst in het spel is!

Phia, (je zal dit waarschijnlijk wel op afstand volgen) veel suc6 en plezier toegewenst!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:09

Hee Billyboy, jaloers? Dat woord moet je toch eens op zoeken in je woordenboek want dat is hier niet aan de orde??? En je moet eerst goed het hele topic lezen voordat je reageert.
Denk je nou echt dat het mij een worst kan schelen of iemand op een 3 rangsmanegepaard rijdt zonder papieren of dat iemand een paard heeft met superpapieren?? NIET dus. Iedereen is blij met zijn eigen paard en dat geldt voor phia ook.

DUS BETER LEZEN BILLY voordat je mij van dingen gaat beschuldigen.

Sorry oftopic.
Nogmaals succes Phia met bep.

_________________
Mensen met paarden hebben de hemel op aarde,
maar als ze komen te sterven valt er niks te erven.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-10-12 11:09 ]</font>

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:52

ja myt dit hierboven ben ik dus helemaal met je eens, Haha!


Gr lara



HEy muts, suc6 met beppie, en ik kom zeker om der als KAK paard te bewonderen Pling Pling Tong uitsteken Vingers aflikken Lovers

Dusse borstel der op, en de slang want ik wil een glimmend paard zien als ikke kom *LOL* *LOL*

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 12:16

Hai Phia
Ik heb net alles gelezen
En ik ga er verder niet op in, maar ik vind het zo super van je dat je Bep nog een kans geeft! En zo te lezen gaat het je misschien nog lukken ook!
ze is echt super mooi en trek je maar niets aan van dat gedoe, er zijn altijd wel mensen die lopen te zeuren.

Veel succes met haar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 02:36

Ik heb net vanuit een aansporing van andere moddy's het hele topic doorgespit (5 pagina's Gaaaap ) en ik kan nergens kwetsende dingen vinden, mensen opzettelijk onderuit halen of whatever. Verward

Ik vind dat er van diverse kanten absurd in verweer gegaan wordt tegen goedbedoelde opmerkingen.

Phia, paarden gaan en komen, Jeffrey ging misschien op een vreemde manier en ik kan me voorstellen dat je dat liever niet op bokt zet. Maar om nou zo tegen Lov uit te vallen omdat zij die opmerking over Jeffrey erop zet vind ik een beetje overtrokken. Als je gewoon gezegd had dat hij weer weg was had er geen haan naar gekraaid. Ik loop lang genoeg in die wereld mee om te weten hoe dat in elkaar steekt, en kan begrijpen dat je die verhalen liever niet op bokt zet. Doe dat dan gewoon niet lijkt me. Hoe panischer jij doet, hoe erger je het laat lijken vind ik.

Maar goed, da's ook weer een mening... Lips are sealed

jffa

Berichten: 21
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 08:53

Jeetje wat een mooi paard, mijne is ook mooi, maar zo mooi? NEE! Ik ga m trouwens scheren dus is ie onder dat donsje maybe wel heel mooi!? I hope so, anyways jij hebt echt heel erg geluk met je paard. Nou dag, have much fun! Party!!

Jiska Pling

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 11:17

Leuk paardje zeg! Veel plezier met haar! Party!!