Indoor Brabant - foto's Kür

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 13:46

essie79"]
[quote="Picasso"][quote="essie79"]
[quote="Anoukie schreef:
Hele gave foto's, uit de laatste foto kan ik concluderen dat Anky de Kur heeft gewonnen???

Nee Studio Sport heeft de dressuur niet uitgezonden Scheve mond .


zaterdagmiddag van 16.45-17.00, wel een heel kwartier dus..
[/quote]

Ja waardeloos is dat! Boos!
Waarom krijgt de paardenport altijd zo weinig tijd???
Helemaal zo'n groot evenement Verward
Daarin (o.a. Knipoog Haha! ) kan de NOS en NL-tv nog een voorbeeld nemen aan de Duitsers
[/quote]

Ik kijk inderdaad vaker op DL naar paardensport.
Ik heb ook een heel uur kunstrijden gezien.. kwam trouwens tot de conclusie dat het daar ook heeel irritant is dat de commentator door de kur heen zit te ouwehoeren met onnodige info.
[/quote]

Als het nuttige info is heb ik er niet zo'n problemen mee, maar bij "ons" op de NL televizie erger ik me groen en geel aan die Frits huppeldepup, heb het idee dat hij de helft niet ziet. Forgive me, ben erg Duits-minded Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:22

Ben ik nou bijna de enige die Salinero zo'n vreselijk afschuwelijk lelijk paard vind? Ik vind hem zo raar gebouwd...
En z'n bewegingen spreken mij ook echt niet aan, die passage en piaffe, zo stokkerig, het lijkt net een robotje....
( of ik heb een hele rare smaak, vond Bonfire ook afschuwlijk)
Neej geef mij Lingh dan maar.....

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:37

Salinero is ook niet echt mijn smaak, maar hij is wel goed!!! Verder vind ik Lingh een enorm gaaf paard en zo samen met Edward een leuke combi, wat ook voor Grib en Edward geldt. Maar Idocus en Marlies staan bij mij op 1!! Ik vind hun zo goed en echt een hele gave combi!

Even on-topic weer, wederom zijn dit ook hele mooie foto's hoor!! OK dan!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:42

Salinero vind ik iets minder mooi dat de rest, maar afschuwelijk lelijk zou ik het nooit noemen. Lingh vind ik echt een prachtig beest en Idocus ook. Edward Gal is in verhouding met Anky op Salinero wel minder mooie combi, zijn benen steken er beetje onder uit. (kan ook zijn dat het op het verkeerde moment is genomen :S )

identitytje
Berichten: 76
Geregistreerd: 30-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 18:34

ik vind salinero ook niet zo'n heel mooi paard. maar het paard kan wel prachtig bewegen. om te kwijlen. ik vind Idocus echt prachtig om op te eten. en Lingh mag er ook wel wezen!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 20:32

Ik ben verliefd op lingh Lovers Haha! Ik ben zaterdag naar indoor brabant geweest en ik was echt zo ontzettend onder de indruk van dat dier.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 22:15

ik vind salinero ook echt geen schoonheid, maar het gaat om de kwaliteit he