Indoor Brabant - foto's Kür

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rochdi
Berichten: 18
Geregistreerd: 28-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 14:44

Prachtige fotos maar hoe zit die edward op zn paard????

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:03

Dioxide schreef:
Edward Gal: Als je alleen al naar zijn voeten kijkt Scheve mond Nagelbijten / Gniffelen Valt me heel erg mee dat hij in deze kur rechter zit dan normaal.. Ligt het trouwens aan mij of ligt dat zadel veeste ver naar voren op die 1e foto van Gal Verward Ik kan het namelijk niet goed zien omdat het net bezig is..

Edit: Hier ook, blijkbaar is het ookal verboden om een ruiter niet goed te vinden als je zelf geen GP rijd.


Je mag vinden wat je wilt.... Is je goed recht. Maar als een GP ruiter een walgelijke vent noemt (je kan het wel weghalen Verward ), kom dan met argumenten waarom je hem niet goed vind?! Vind het nogal een zinloze opmerking zo!

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 15:09

finley schreef:
heb je soms wat foto's van Jeroen de Vroe met Paganini?
en wil je die hier ook op de pagina zetten?
thnx



Afbeelding

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:16

nou sommige mensen kunnen hier wel hun oordeel hebben, maar dan hadden ze wel moeten gaan naar indoor brabant, een foto is natuurlijk maar een moment opname, maar als je was komen kijken, had je toch echt duidelijk kunnen zien dat anky dik eerste werd, en edward tweede, het waren beide erg gave küren!!!!!!! en edward is gewoon een super ruiter, die kan zijn paarden gewoon zo goed door de bak heen sturen, en anky trouwens ook hoor, daar ziet het er allemaal zo makkelijk uit...

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:19

Ik heb het al verwijderd..

Edward Gal komt op mij over als: "Hier ben ik, en je kan niet om mij heen!" Daarnaast kan zijn houding zeker nog wat netter, wat ik al noemde; de voeten en meer voorin zijn zadel zitten.. Het ziet er namelijk vrij lomp uit tegenover het paard/prestatie als iemand zo zijn voeten helemaal naar buitendraait en dan helemaal achter in zijn zadel zit.
Maar toch blijkt hij een hele goede ruiter te zijn als je naar zijn winstpercentages kijkt, maar de indruk die ik van hem had toen ik foto's enzo van hem zag was niet zo van "Wow! Wat een ontzettend goede ruiter!"

Om eerlijk te zijn zie ik wel in dat ik wat lomp met mijn reactie ben geweest, en neem hem bij deze terug (kan hem niet meer verwijderen). Maar ik blijf wel van mening dat ik hem niet de allerbeste ruiter vind.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:22

Ik heb het alleen op TV gezien, maar ik zit me dood te ergeren aan de hupjes in de enkelvoudige wissels van Salinero, zowel bij de zigzag als inzet van de series, in de serie zelf doet ie het niet. zo zonde, want verders is dat dier zo giga voor elkaar, moet eerlijk zeggen dat ie wel eens op springen staat af en toe, maar gister duidelijk niet.

En Ed ja kippenvel, super, dikke smile je ziet dat ie het naar zijn zin heeft op dat dier (wie niet Haha! ) swingen zoals dat hoort in een kur, en na afloop die ontlading, geweldig een echte sportman!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:29

kan er niets aan doen maar ik vind Salinero gewoon een verschrikkelijk paard Haha!

Lingh vind ik echt een prachtig paardje!

harstikke leuke foto's zijn het!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 15:35

ja je hebt gelijk, lingh is inderdaad mooier om te zien, maar salinero is echt een geweldig paard, weinig mensen die zo'n knol onder hun kont hebben lopen!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:23

Jeetje... wat een mooie foto's!
Je had een goed plekje (of een goede lens, natuurlijk)!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:24

Edward en Marlies mogen van mij wel naar Athene, goede ruiters met top paarden onder hun kont!!

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:43

toch ongelooflijk hoe ze steeds weer het beste uit een paard kunnen halen! ik vind Lingh (of hoe je het ook schrijft de mooiste) en natuurlijk Salinero
heel mooie foto's trouwens

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 16:53

Als de ontwikkeling zo doorgaat, Saliniero er zo gespannen uit blijft zien (als of ie denkt wanneer komt dat vreselijke lalalala nu weer) en Edward steeds minder gespannen wordt, dan zal de plaatsing, zeker in het buitenland snel omgekeerd worden.
Ik vind het plezier dat Lingh uitstraalt zo veel aangenamer om te zien, alhoewel de piaffe en passage van Saliniero wel bewondering afdwingen.

Complimenten voor de foto's OK dan!

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 17:51

Dioxide schreef:
Ik heb het al verwijderd..

Edward Gal komt op mij over als: "Hier ben ik, en je kan niet om mij heen!" .........................
......................
.
.


Ik vind dat Edward van mij best zo over mag komen op mensen,
Kan op elk paard wegrijden en ik vind het altijd een feest om naar te kijken. OK dan!

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 18:12

mooi foto's zeg! Ik ben zelf ook wezen kijken! Was super om te zien, ik vond het alleen de uitslag van Marlies van Baalen een beetje tegenvallen, ze was 10e of 9de ..
Ik vond het ook wel meevallen met de uitstraling van spanning bij salinero.. vind het een pracht paard!

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:23

Goede fotos zeg!! en Salinero.. die kür.. fantastisch echt!! hij loopt zo mooi!! en hij is ook zo mooi Kwijl Lachen Ik vond Salinero aardig gespannen hoor.. hij deed het allemaal een beetje.. te druk achtig.. maar maakt niet uit!! ze is alsnog 1e geworden Haha!

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:37

salinero mag dan wel verschrikkelijk mooi lopen, een schoonheidsprijs zal die als het aan mij ligt niet winnen. ik ben het trouwens helemaal sarabende eens, salinero geeft wel een gespannen indruk.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 19:50

Wij zijn erbij geweest en de kuren van 1, 2 en 3 waren geweldig !!!
Ik heb ontzettend genoten en ik vond de overwinning van Anky nu meer verdient dan toen ik haar vorig jaar in Nijmegen heb zien rijden.
Het was een geweldige dag en Ling is zeker 1 van mijn favorieten !!

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-04 19:54

Isabel Werth - Apache

Afbeelding

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:33

Prachtige foto's weer...

Ik zag gisteren een stukje bij het sportnieuws, van Salinero.
Het viel mij eigenlijk wat tegen.. ik vond hem idd niet zo soepel over komen.
Hij deed wat horkerig aan bijna.. (ik heb maar een fractie gezien, maar dat viel me gelijk op)

Nee, Salinero is niet mijn favo...

Maar tjonge, wat kan die Anky zitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:42

Nogmaals dank voor het plaatsen van een de foto's van Isabell, echt geweldig!!! Hoop dat ze weer hélemaal terug gaat komen! Go Isabell! OK dan! Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:51

mooie foto's! Lijkt het maar zo, of heeft Salinero op de foto's zijn mond open?

fybro_rulez

Berichten: 203
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Maaseik (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 20:57

ik ben ook naar indoor brabant geweest! was echt heel leuk en mooi.Haha!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:03

Picasso schreef:
Nogmaals dank voor het plaatsen van een de foto's van Isabell, echt geweldig!!! Hoop dat ze weer hélemaal terug gaat komen! Go Isabell! OK dan! Lachen


Ze reed prima, Isabelle, maar die muziek, echt te zwaar voor woorden, leek wel uit het jaar 100 te komen
Wij waren ook onder de indruk van die Belg, Jeroen huppeldepup (was een nieuwkomer toch?) Leuke muziek, en geweldig leuk gedaan, die "pling" op het moment dat zn kale hoofd tevoorschijn kwam met groeten, wij lagen helemaal in een deuk Haha!

Op die plekken waar wij zaten, ver ergens boven, zag dat van Edward er niet zo vreslijk uit als op deze foto's (wow jij zat zeker heeel dichtbij ), de muziek en alles was echt top hoor, leuk OK dan!

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:08

mooie foto's, hoe vonden jullie arjen teeuwissen weer?

liesje_waal

Berichten: 2878
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 21:20

supper mooi paarje en supper mooi foto's zeg OK dan! Cheese!