Niets is zo fijn dan op je eigen Magic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TARALOVER
Berichten: 247
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:36

Antoinette"]
[quote="TARALOVER schreef:
Ziet er goed uit hoor alleen je rijd met wat te lange teugels... Tong uitsteken Of heeft je paard wat, dat je wel MOET rijden met lange teugels??? Want dat komt namelijk ook wel is voor... Lachen


Als haar zusje en ook berijder van het paard mag ik vast wel antwoorden:

Dit paard is herstellende van erge spierproblemen. Het paard meer sluiten gaat nog absoluut niet en is ook nog niet de bedoeling. Vandaar ook de langere teugels...
Maar zoals je ziet is er wel gewoon contact.
[/quote]

aha Haha!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-04 13:49

Nou dat ziet er netjes uit hoor! Zo te zien is magic al goed aan het herstellen. ze loopt wel netjes nu!

Dat setje staat ook erg leuk! *LOL*

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:05

Als die titel op iemand van toepassing is ,is het wel bij mij denk ik.
Als officiele eigenaresse van Magic(en moeder van de dames die haar rijden)is het best wel hard om aan de kant toe te moeten kijken.
Helaas staat mijn lijf het niet meer toe maar gisteren wilde ik toch eigenlijk erg graag proberen hoe het nieuwe zadel zit wat ik in november gekocht heb.
Opstijgen ging nog redelijk,maar het zitten was al een aanslag op mijn pijnlijke heupen.
Toch heb ik twee rondjes gestapt(dank je wel Antoinette voor het meelopen ,het was wel erg spannend). OK dan!
Maar inderdaad niets is zo fijn als op mijn eigen Magic al zal ik het magic met haar pijnlijke rug niet aandoen om echt even te gaan hobbelen. Ach gut

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:47

Heb ik dit topic toch even gemist zeg... Bloos Ziet er super uit zeg.. ik vind dat ze het zuper doet zo...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:58

Ziet er allemaal weer super uit!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 22:16

ziet er goed uit!
Ik had eerst ook zoiets van he nog een Magic? maar toen ik de 1e foto zag dacht ik heej die komt me wel bekend voor! Haha!
Maar ziet er goed uit! en de kleur vind ik ook mooi staan! en idd bescherming is erg belangrijk, kunnen veel dingen misgaan als ze zichzelf aantikken of ergens achter blijven haken ofzo

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 22:25

Ziet er goed uit hoor voor een paard met spierproblemen (nou ja niet meer Haha!) Mooi paardje trouwens!!!!!!!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 22:30

Jullie hebben haar weer fijn aan de gang!
En het is inderdaad heerlijk om weer op je eigen paard te zitten, ook al kun je er nog niet alles mee, heel herkenbaar Knipoog
Hoe vaak rijden jullie haar inmiddels weer?

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 17:48

Allemaal weer super bedankt voor de leuke reacties! OK dan!

Tigger"]
Heb ik dit topic toch even gemist zeg... Bloos Ziet er super uit zeg.. ik vind dat ze het zuper doet zo...
[/quote]

Magic gemist??? Hoe kan dat nou??! o o o... Haha! Volgende keer maar een meer pakkende titel verzinnen dan... Lachen

[quote="Naz schreef:
Jullie hebben haar weer fijn aan de gang!
En het is inderdaad heerlijk om weer op je eigen paard te zitten, ook al kun je er nog niet alles mee, heel herkenbaar Knipoog
Hoe vaak rijden jullie haar inmiddels weer?


Het maakt me ook helemaal niets uit dat we er niet veel mee kunnen, dit is in ieder geval al meer dan dat we voorheen konden! Dus als ze fijn door blijft lopen gaan we d'r omtoveren tot boscross pony, oftwel lekker bosritjes etc.. Lachen

We mogen haar nog steeds maar 3x in de week rijden, verder veel longeren.. Morgen komt de fysio weer, die komt even kijken naar de galop en waar ze precies blokkeert, en dan horen we wel hoe het verder gaat!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 17:19

Mooi paardje hoor! Ziet er netjes uit.. Het is inderdaad weer fijn als je op je eigen paardje kan rijden Knipoog! Heel veel succes er verder mee en ik hoop dat ie snel helemaal herstelt!